| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DVB kaart UPC digitaal
Re: DVB kaart UPC digitaal
Wat is de meerwaarde dan? Volgens mij klopt je verhaal niet. Het is of of niet en en.
Nieuwe klanten kunnen kiezen bestaande klanten niet en logisch ook anders komen er zoveel boxen terug dat de kosten van de boxen dus UPC heeft gemaakt bij aanschaf er niet meer uitgehaald kan worden en om dat te compenseren zullen de abo's duurder worden en dat wil ook niemand , dat is de reden dat bestaande klanten niet kunnen kiezen en de module er alleen BIJ kunnen nemen en nieuwe klanten wel kunnen kiezen.
Ik sta in de rij om te chatten met ze ik blijf erbij dat het niet zo is. Het zijn 2 aparte mogelijkheden met zijn beperkingen. Met die kaart kun je geen wedstrijden kopen of navigeren, lijkt me.
Het is toch even anders, met de CI+ kaart als aanvulling is digitaal kijken een stuk simpeler. Geen mediabox meer nodig je kijkt altijd digitaal of hd, de zenders sorteren is wel een klus waarvoor je moet gaan zitten. Jammer is wel dat UPC voor bestaande klanten die een kale mediabox hebben geen omruilservice heeft. Kan wel maar dan raak je de pakketkorting kwijt waarom? schiet mij maar lek. Ik heb de kaart er voor die 4 euro bijgenomen en moet zeggen het bevalt prima, vergat ik eerder de mediabox omdat je weer moet switchen en je favoriete zenders ergens boven de 70 stonden nu zap ik gewoon met de AB van tv van zender naar zender. De CI+ kaart is een welkome toevoeging ook als je een UPC hd recorder hebt.
Dan klopt het wat ik zij 
Wat een **** zooi daar bij UPC zit je de hele tijd te wachten mag ik beginnen krijg ik de mededeling dat er geen agents beschikbaar zijn. Wat een service 
Hoezo aanvulling je hebt dat ding toch niet meer nodig?
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Nee met de kaart niet nee maar wel met de decoder dus kan je zowel de kaart EN de decoder NAAST elkaar gebruiken...als je dat wilt.PJ 66 schreef:Ik sta in de rij om te chatten met ze ik blijf erbij dat het niet zo is. Het zijn 2 aparte mogelijkheden met zijn beperkingen. Met die kaart kun je geen wedstrijden kopen of navigeren, lijkt me.
Je hebt ind enige beperkingen.
Nee kan ook niet want ondemand van de box werkt dan ook niet als de module in de TV zit omdat de kaart van de module en de kaart in de box een ander ID en Mac-adres hebben.
Waarom zou je ze naast elkaar gebruiken. Doet me denken aan die reclame. Auto handmatig wassen en daarna nog een keer door de wasbeer. Digitaal is toch digitaal of zie ik dat verkeerd en bedoelen jullie HD?
Overigens je kunt niks bestellen met zo'n kaart.
Overigens je kunt niks bestellen met zo'n kaart.
Het is een aanvulling op de bestaande mediabox vaak met ingebouwde videorecorder. Ik gaf al aan dat het jammer is dat je een kale box niet kan omruilen zonder de pakketkorting te verliezen.
@PJ je kunt wel zeuren dat er geen agents aanwezig zijn maar is dat relevant voor dit topic.
@PJ je kunt wel zeuren dat er geen agents aanwezig zijn maar is dat relevant voor dit topic.
Hoezo relevant voor dit topic, je bedoelt zeker irrelevant voor dit topic? Toch wordt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.
Je koopt toch geen twee rode auto's naast elkaar. Je hebt toch aan EEN voldoende, dus wat is de MEERWAARDE van die kaart????????????
Je koopt toch geen twee rode auto's naast elkaar. Je hebt toch aan EEN voldoende, dus wat is de MEERWAARDE van die kaart????????????
Ja dat kan je wel vinden maar zo werkt het gewoon niet bij UPC.
Dit mogen kabelaars zelf beslissen hoe ze dit doen.
Je gaat het niet voor elkaar krijgen zoals jij dat wil bij UPC zonder bovengenoemde dus leg je erbij neer.Dit is nu eenmaal het bedrijfsplan van UPC.
En nee je kan niks bestellen met module en kaart maar ook de beperkingen zijn al ruim aan bod gekomen.
Dit mogen kabelaars zelf beslissen hoe ze dit doen.
Je gaat het niet voor elkaar krijgen zoals jij dat wil bij UPC zonder bovengenoemde dus leg je erbij neer.Dit is nu eenmaal het bedrijfsplan van UPC.
En nee je kan niks bestellen met module en kaart maar ook de beperkingen zijn al ruim aan bod gekomen.
Laatst gewijzigd door Wolter32 op 27 jun 2011 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is de meerwaarde van twee separate afstandsbedieningen op tafel?
Ben je nou echt zo dom Ronald?
Het voordeel is dus enkel de AB van je TV nodig , geen aparte extra box bij de TV dus minder stroom verbruik en eigen EPG.
Niet netjes. Ronald wil je net als ik helpen en je meedelen dat wat jij wil gewoon niet kan en je kan drammen maar dat helpt niet dit is de bedrijfsvoering = verdienmodel van UPC en daar heb je je bij neer te leggen.PJ 66 schreef:Ben je nou echt zo dom Ronald?
Iedere kabelaar mag zijn verdienmodel zelf bepalen en of een andere kabelaar dan UPC dit anders doet of wel toelaat maakt niet uit je zit in UPC gebied dus als je producten van UPC wil is het niet anders en dat staat ook in de AV waarvoor je tekend.
Laatst gewijzigd door Wolter32 op 27 jun 2011 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb zojuist contact gehad met UPC en het werkt dus zo en niet anders!
Je hebt een mediabox voor digitale tv met interactieve diensten
Je kunt een kaart nemen (en ruilen zonder extra geld)
Dan heb je geen interactieve diensten meer maar ook geen extra kastje en kabels. In mijn geval bij een tv kost mij dit geen extra geld. Mis dan alleen de interactieve diensten.
Er is dus geen echte meerwaarde van het kaartje. Alleen geen kabels meer en kastje. Je hebt dan wel beperkingen zoals bepaalde diensten.
Voor een tweede tv kan je extra zo'n kaartje nemen voor je 2e tv, maar dat vroeg ik dus niet.
Of in de toekomst met zo'n kaartje ook interactieve programma's kunnen worden besteld kon ze me niet vertellen.
Dan heb je geen interactieve diensten meer maar ook geen extra kastje en kabels. In mijn geval bij een tv kost mij dit geen extra geld. Mis dan alleen de interactieve diensten.
Er is dus geen echte meerwaarde van het kaartje. Alleen geen kabels meer en kastje. Je hebt dan wel beperkingen zoals bepaalde diensten.
Voor een tweede tv kan je extra zo'n kaartje nemen voor je 2e tv, maar dat vroeg ik dus niet.
Of in de toekomst met zo'n kaartje ook interactieve programma's kunnen worden besteld kon ze me niet vertellen.
Wat zou wel een meerwaarde zijn geweest dan ?PJ 66 schreef:Heb zojuist contact gehad met UPC en het werkt dus zo en niet anders!
Je begint namelijk met: geen kabels en geen decoder..
Vind dat toch een behoorlijke meerwaarde, maar jij dus niet ?
Ja maar de heren hierboven hadden het over een aanvulling. Iets erbij terwijl er iets eraf gaat, namelijk een box ab en kabels. Maar zoals de medewerker van UPC al zei het gaat in dit geval op prioriteiten stellen. Wat wil je?
Een kaart zonder kabels, ab en kastje, maar........geen interactieve tv meer of
Een box met kabels, kastje, extra ab maar wel interactieve tv.
De aanvulling kan alleen handig zijn bij een extra tv.
Maar dat kreeg ik kennelijk niet duidelijk bij de heren hierboven.
Een kaart zonder kabels, ab en kastje, maar........geen interactieve tv meer of
Een box met kabels, kastje, extra ab maar wel interactieve tv.
De aanvulling kan alleen handig zijn bij een extra tv.
Maar dat kreeg ik kennelijk niet duidelijk bij de heren hierboven.