LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] essent kaartje

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
fj

essent kaartje

Ongelezen bericht door fj »

Bij aanschaf van een digtale ontvanger koop je zo'n starterspakketje met een kaart.

nou heb ik niet binnen die 5 dagen dat formuliertje ingevult en krijg dus na 2 weken code e19 ( dus vergrendeld )

nou is mijn vraag: als ik nou een nieuw pakketje koop van €15,-
krijg ik dan weer 2 weken of 2 maanden alle zenders???

Groeten,
fj :?

kluk-kluk

Re: essent kaartje

Ongelezen bericht door kluk-kluk »

ik heb in januari tv home besteld en kreeg +- 5-1-2006 het pakket en decorder in huis en heb nu nog steeds allen zenders erop zitten .
ik heb een gratis abonnement en betaal dus niks aan tv home.
ik heb al 2 keer gebeld wanneer de zenders eraf zouden gaan ,ze zeiden tegen mij van 14 dagen en dan zouden de zenders op zwart gaan,maar tot op heden heb ik meer dan 100 zenders voor niks.
vorige week hebben ze er zelfs een paar regionale zenders erbij op gedaan, dus mij hoor je niet klagen. :lol:

movieman

Ongelezen bericht door movieman »

Hoi,

U hoeft volgens mij geen nieuw pakketje te kopen. Zo gauw als u de (openstaande) rekening betaald heeft, zou Essent (Kabelcom) uw kaart via de kabel moeten kunnen (her)activeren. U moet natuurlijk wel iedere maand het abonnementsgeld voldoen anders gaat de decoder weer op "zwart". Gewoon ff bellen met ze...

Succes. :wink:

Helicon

Ongelezen bericht door Helicon »

Gewoon even bellen over problemen met je pakket, faktuur of wat dan ook?
Als je niet toevallig over een contactpersoon binnen Essent beschikt mag je er wel een half jaar voor uittrekken eer de zaken daar op "rolletjes" loopt. Mijn ervaringen (en niet alleen de mijne) met Essent zijn wat dat betreft zeer slacht. Als je drie keer met de helpdesk belt voor je probleem krijg je drie verschillende reacties welke ook nog nergens op slaan. Varieert van slechte kabel, splitser, storing tot niet betaalt hebben (ja, ja, zelfs bij automatische incasso) en noem maar op.
Maar ter geruststelling, je hoeft geen nieuwe kaart te kopen.
De simpelste oplossing is dat men je uit de administratie verwijdert, vervolgens jou als nieuwe abonnee aanmeldt en dan kun je 2 maanden gratis naar het extra pakket kijken. Een paar buitenlandse zenders gaan na een paar dagen/weken al op zwart. Als je het extra pakket wilt behouden moet je wel voor afloop van de proeftijd je keuze kenbaar maken. Dat gaat lang niet altijd vanzelf.

Gesloten