LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Film1/Sport1 klacht

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Mark Knoop
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 13:25

Film1/Sport1 klacht

Ongelezen bericht door Mark Knoop »

Ter ere van het 1-jarig bestaan van Film1/Sport1 hadden ze een mooie actie: 10 dagen (van 16 t/m 26 februari) gratis kijken voor digitale TV kijkers via o.a. @Home, Casema en CanalDigitaal. In de nacht van 25 op 26 februari is dan ook de Oscaruitreiking te zien (volgens mij voor het eerst op de Nederlandse TV. Zelf heb ik CanalDigitaal en vanmorgen was er inderdaad even Film1/Sport1. Ik was er heel blij mee omdat er toch wel goede films op komen. Maar al snel waren de kanalen niet meer te ontvangen. Lees ik op de website www.alleenopeen.nl het volgende:
Ter ere van het eenjarig bestaan van Film1 en Sport1 wilden we alle digitale tv-kijkers om 10 dagen lang gratis kennis te maken met ons aanbod. Helaas moeten we mededelen dat Film1 zich gedwongen ziet om de eerder aangekondigde 10-daagse gratis periode in te trekken. De gratis kijkperiode van Sport1 voor alle TV Digitaal abonnees gaat wel door en ook blijven de Oscar uitreikingen in de nacht van 25 op 26 februari gratis te zien. Hetzelfde geldt voor de Oscar Highlight show op 26 februari.
Balen dus. Gelukkig kunnen we de Oscar uitreiking wel zien, maar ik zag ook erg uit naar de films in die 10 dagen. Nou is mijn vraag, kunnen ze dit zomaar doen nadat ze wekenlang beloofd hebben in reclamespotjes dat deze 10 dagen gratis er zouden komen? Het lijkt iets dat op het allerlaatste moment besloten is, aangezien ik de kanalen vanochtend wel eventjes kon ontvangen.

Abje_61
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 17:55

Re: Film1/Sport1 klacht

Ongelezen bericht door Abje_61 »

En zo staat het op hun site, wat een ****** hé, en dan denken ze dat ze nieuwe abonnees kunnen binnenhalen, IK HOOP GEEN ÉÉN!!
Geachte lezer,

In de afgelopen weken heeft digitale TV zender Film1 Sport1 via uw Digitale TV aanbieder UPC een gratis kijkperiode aangekondigd vanwege het 1-jarig bestaan van Film1 Sport1.

Film1 ziet zich helaas gedwongen de 10-daagse gratis kijkperiode voor niet-Film1 Sport1 abonnees in te trekken. Film1 betreurt dit ten zeerste.

In de nacht van 25/26 en maandagavond 26 februari kunt u wel gratis kijken naar de live Oscar uitreiking en de samenvatting daarvan op Film1. De gratis kijkperiode voor Sport1 blijft onverminderd van kracht en u kunt dan ook o.a. live genieten van alle achtste finales van UEFA Champions League, de vijfde ronde van de FA Cup en natuurlijk het basketball NBA All Star weekend.

Wij realiseren ons dat het voor u zeer teleurstellend kan zijn om niet naar Film1 te kunnen kijken en zullen spoedig bij u terugkomen met een passend alternatief.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.



Met vriendelijke groet,

godfathervld
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2007 18:33

Re: Film1/Sport1 klacht

Ongelezen bericht door godfathervld »

Heb idd vanmorgen en vannacht ook heel even een film kunnen zien.
Dit had gelijk een goed test geweest om te kijken, daadwerkelijk een abo op film 1 te nemen.
Niet dus.....

Die programma gids ook maar gelijk weg gedaan.
Eerst de mensen lekker maken en dan terug trekken, ach ja zij zitten met de kosten van het verspreiden van reklame en gidsen.

grt leon

fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Re: Film1/Sport1 klacht

Ongelezen bericht door fj »

Als je ff 2 weken wilt genieten van alle kanalen koop je gewoon 1 starterskaartje die druk je in je decoder en je kan 2 weken kijken, daarna gooi je het weg in de prullebak. ( omdat je niks aanmeld zit je ook nergens aan vast )

geen abbonement en toch bijv. in de vakatie lekker veel kanalen.

Ik vindt het nadeel van film1 dat er vaak in 2 maanden veel dezelfde films gedraaid worden.

:lol:

forp
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:48

Re: Film1/Sport1 klacht

Ongelezen bericht door forp »

Ja, ik ben het met jullie eens.
Wilde vandaag naar Film1 kijken, maar zag nix!!
"Mooie belofte."
Dat noem ik nog eens iemand blij maken met een dooie mus!

forp :x

cinta
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 apr 2006 18:51

Re: Film1/Sport1 klacht

Ongelezen bericht door cinta »

tis toch belachelijk... mijn kinderen hadden de films die ze wilden zien al uitgestippeld.
zitten we met zak chips en cola klaar voor de film.

valt er nix te zien.

wat een trieste bedoeling.

gedverdakkie :cry:

P_D
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2007 16:09

Re: Film1/Sport1 klacht

Ongelezen bericht door P_D »

Ja, kunnen ze dit zomaar doen? Zelf wilde ik ook naar een film kijken maar deze zal ik moeten gaan huren denk ik. Het aangeven dat ze dit niet kunnen vanwege rechten lijkt me toch hun probleem want de actie was al lang afgekondigd. Als ik iemand schriftelijk 100 euro beloof moet ik ook leveren. Zouden jullie van Radar hier Film1 en UPC eens over aan de tand kunnen voelen.

Service hebben ze dus totaal niet met dit voorhouden van een nepworst

Gesloten