LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Film1

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
irish1

Film1

Ongelezen bericht door irish1 »

Heb vandaag n.a.v. advertentie in veronicagids en op website Film1 gebeld met Canaldigitaal gebeld voor aanbieding van € 5,00 per maand voor 3 maanden. Er staat op de site van Film1 netjes een link naar Canaldigitaal maar pakket is niet voor die prijs op hun site te vinden. Na gebeld te hebben met Canaldigitaal ( ja ik weet het stom) wordt daar medegedeeld dat ze niets van de aanbieding afweten. ook als je belt met de infolijn van Film1 kom je in een keuzemenu. Bij intoetsen 7 voor sateliet wordt je meteen doorgeschakeld met Canaldigitaal waar ze je vertellen dat die aanbieding niet bij hun geld. Jammer dus van mijn telefoon kosten. Heb er nog een mail aan gewaagd bij Film1 maar zal wel enige tijd duren voor ik antwoord krijg. Bel dus niet met Canaldigitaal voor dit abonnement zonde van de € 0,20 p/m

piet bal

Re: Film1

Ongelezen bericht door piet bal »

Bij caiw doen ze ook niet mee

KPN

Ongelezen bericht door KPN »

Zeker weer zo'n actie zoals begin van het jaar:

"10 dagen gratis Film1" werd met veel tamtam bekend gemaakt, maar op het allerlaatste moment afgeblazen...

Amateuristisch gedoe daar bij Film1.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Wat kan je anders verwachten van een organisatie die opereerd onder de vlag van upc, zelfde criminelen zelfde arrogante onbeschofte oplichters.

Gesloten