| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen geluid wel beeld op 4K TV via de Entone T-Mobile
-
Breda076Ben
Geen geluid wel beeld op 4K TV via de Entone T-Mobile
We hebben al 4 dagen een all-in abonnement ( TV-internet) van T-Mobile. Ons TV-geluid werkt al 4 dagen niet, want het schijnt dat het tv abonnement van T-Mobile niet werkt op een 4K TV! Tot onze grote verbazing, kan het geluidsprobleem niet worden opgelost worden door Tmobile! We komen er nu achter, dat de tv abonnement van T-Mobile niet geschikt is voor de nieuwste TV. We willen het abonnement opzeggen, maar dit kan niet kosteloos. We moeten dan een jaar lang het abonnement blijven door betalen. Belachelijk, dat je voor iets moet betalen die niet eens goed functioneert! Graag hiervoor een passende oplossing!
Re: Geen geluid wel beeld op 4K TV via de Entone T-Mobile
Is de TV en/of de ontvanger niet in te stellen op een andere audio formaat??
Zoek dat ook eens uit, vaak zit daar het probleem.
-
Theotrucker
Aangesloten via HDMI? Probeer een andere HDMI aansluiting.
-
R. Proctor
Das gewoon een instelling want welke tv je ook hebt maakt niks uit.
De ontvanger van t mobile is gewoon een standaard ding
via HDMI moet je gewoon geluid horen.
optie kan zijn dat je tv geluid wel aanstaat maar je het geluid van je tv box niet aanzet dan hoor je nl ook niks
Zet het volume van de Interactieve TV Box zo hoog mogelijk en regel dan het geluid met de volumefunctie van je TV.
optie kan zijn dat je tv geluid wel aanstaat maar je het geluid van je tv box niet aanzet dan hoor je nl ook niks
Zet het volume van de Interactieve TV Box zo hoog mogelijk en regel dan het geluid met de volumefunctie van je TV.
-
Theotrucker
Het kan toch niet zo zijn dat niemand met t-mobile een 4k TV heeft.
-
Breda076Ben
Tv-box volume zelf bij T-Mobile vanuit afstand 80% naar 100% gezet. Niet geholpen!!. Zelfs T-Mobile vanuit afstand software update gedaan en 4x gereset. Maar software van tv-box/kasje macht niet met elkaar.R. Proctor schreef:Das gewoon een instelling want welke tv je ook hebt maakt niks uit.
-
Breda076Ben
Met andere tv(32inch) van ons werk het geluid wel.Theotrucker schreef:Het kan toch niet zo zijn dat niemand met t-mobile een 4k TV heeft.
Maar we willen graag met onze 4K tv 65inch kijken SAMSUNG UE65KS9500
-
Breda076Ben
Ik heb 4 Hdmi uitgangen geprobeerd. Maar, tevergeefs. Ook 3 verschillende Hdmi kabels geprobeerd.Theotrucker schreef:Aangesloten via HDMI? Probeer een andere HDMI aansluiting.
-
Breda076Ben
Twee audio formaat van PCM en Bitstream maar tevergeefs.Spacestar schreef:Is de TV en/of de ontvanger niet in te stellen op een andere audio formaat??
-
Verwijderd
Dit probleem was 6 maanden geleden al bekend en kennelijk heeft t-mobile dit nog steeds niet opgelost.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thui ... 515-281928
Het beste lijkt mij dat t-mobile u de mogelijkheid geeft kosteloos het abonnement op te zeggen en op zoek te gaan naar een aanbieder die zijn zaakjes beter op orde heeft. De oplossing zit er zo te lezen door het 4K-gedeelte uit te schakelen, maar ja, daar koop je natuurlijk geen 4K-tv voor.
Het beste lijkt mij dat t-mobile u de mogelijkheid geeft kosteloos het abonnement op te zeggen en op zoek te gaan naar een aanbieder die zijn zaakjes beter op orde heeft. De oplossing zit er zo te lezen door het 4K-gedeelte uit te schakelen, maar ja, daar koop je natuurlijk geen 4K-tv voor.
-
Breda076Ben
Ik kan helaas de 4K niet uitschakelen. SAMSUNG UE65KS9500JohnTheBassist schreef:Dit probleem was 6 maanden geleden al bekend en kennelijk heeft t-mobile dit nog steeds niet opgelost.
-
R. Proctor
Bij een Samsung TV moest ik UHD op de HDMI poort waar de Entone aan zat uitschakelen. Daarna werkte het geluid weer.
Dit evt al geprobeerd
Dit evt al geprobeerd
-
Verwijderd
Bij sommige nieuwe UHD/4k tv's moet je een instelling van de hdmi-ingang aanpassen.Breda076Ben schreef:Ik kan helaas de 4K niet uitschakelen. SAMSUNG UE65KS9500JohnTheBassist schreef:Dit probleem was 6 maanden geleden al bekend en kennelijk heeft t-mobile dit nog steeds niet opgelost.
Bij Philips doe je dat zo:
- Menu
- Alle instellingen
- Algemene instellingen
- Geavanceerd
- HDMI ULTRA HD
- UHD uitzetten voor de hdmi-ingang waar de digicorder mee verbonden is.
Het kan zijn dat enkele stappen wat anders zijn bij jouw tv. Maar dan weet je al waar je moet gaan zoeken he (hetzelfde voor andere merken UHD/4k tv's: zoek naar de instelling van HDMI UHD en zet deze uit)
-
Breda076Ben
Ook geprobeerd maar geen resultaat.R. Proctor schreef:Bij een Samsung TV moest ik UHD op de HDMI poort waar de Entone aan zat uitschakelen. Daarna werkte het geluid weer.
Dit evt al geprobeerd
-
Breda076Ben
Bij onze tv tijdens het Hdmi-aansluiting van de kasje vraagt de tv om apparaat te herkennen. Maar, de tv herkend het kasje niet(herkend wel als een decoder) .JohnTheBassist schreef:Bij sommige nieuwe UHD/4k tv's moet je een instelling van de hdmi-ingang aanpassen.Breda076Ben schreef:Ik kan helaas de 4K niet uitschakelen. SAMSUNG UE65KS9500JohnTheBassist schreef:Dit probleem was 6 maanden geleden al bekend en kennelijk heeft t-mobile dit nog steeds niet opgelost.
Bij Philips doe je dat zo:
- Menu
- Alle instellingen
- Algemene instellingen
- Geavanceerd
- HDMI ULTRA HD
- UHD uitzetten voor de hdmi-ingang waar de digicorder mee verbonden is.
Het kan zijn dat enkele stappen wat anders zijn bij jouw tv. Maar dan weet je al waar je moet gaan zoeken he (hetzelfde voor andere merken UHD/4k tv's: zoek naar de instelling van HDMI UHD en zet deze uit)
Lijkt me geen probleem daar T-Mobile toch geen 4K kwaliteit (content) signaal levert.De oplossing zit er zo te lezen door het 4K-gedeelte uit te schakelen, maar ja, daar koop je natuurlijk geen 4K-tv voor.
-
sylvesterb
Waarom omdat de Televisie van TS niet geschikt is voor niet 4K HDMI apparaten? Lijkt mij dat TS contact moet opnemen met Samsung om deze basis functionaliteit beschikbaar te krijgen.JohnTheBassist schreef: Het beste lijkt mij dat t-mobile u de mogelijkheid geeft kosteloos het abonnement op te zeggen en op zoek te gaan naar een aanbieder die zijn zaakjes beter op orde heeft. De oplossing zit er zo te lezen door het 4K-gedeelte uit te schakelen, maar ja, daar koop je natuurlijk geen 4K-tv voor.
Wat soms ook wel eens wilt werken is de goedkoopste HDMI kabel van bijvoorbeeld de Action, deze heeft een lagere HDMI standaard. Je zou verwachten dat een TV dan zelf wel herkent dat hier nooit 4K overheen kan gaan.