Zelf heb ik met Canal Digitaal zeer negatieve ervaringen.
Mijn Decoder werd zo maar door hun afgeschakeld,waardoor het nu een FTA ontvanger is.
Op E-Bay.de heb ik een FTA Satelliet ontvanger en en FTA DVB-T voor de ontvangst van NL1-2-3,omroep Zeeland en de 2 Belgen gekocht
Met mijn schotel op 4 satellieten ontvang ik meer dan 1000 zenders.
Waaonder de 10 NL regionale zenders en BVN TV,ARD ZDF en veel meer duits,maar ook BBC1-2-3-4 en veel meer engels,en te veel om op te noemen
Heb geen RTL 4,enz,maar ook geen ergenis van Canal Digtaal of KPN.
Mijn investering is ca 100 euro geweest,en uiteraard geen maandelijkse kosten.Het aansluiten is niet moeilijk.
Is mij met mijn 2 linkerhanden gelukt.
Ik kijk naar wat ik wil en niet wat anderen voor mij bepalen
Als iedereen dit doet,dan kunnen we lachen naar Canal Digitaal en KPN.
Een ieder mag mij om verdere info vragen.
Rien van den Berg,
[email protected]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen kabel/KPN of Canal Digataal
Re: Geen kabel/KPN of Canal Digataal
Tja, helaas willen de meeste mensen die publieke netten met hun zogenaamde "kwaliteits programma's" nu net niet zien.
Behalve dan natuurlijk Trosradar......
Het is om misselijk van te worden, afschaffen die handel, in ieder geval het kijk en luistergeld dat we voor die troep betalen via de belasting stoppen.
De enige redelijk interessante satelliet met vrije programma's, is de astra 2 met Engelse programma's.
Moraal van het verhaal, 99,8% wil gewoon wel RTL, SBS, MTV etc. etc. kunnen ontvangen.
Behalve dan natuurlijk Trosradar......
Het is om misselijk van te worden, afschaffen die handel, in ieder geval het kijk en luistergeld dat we voor die troep betalen via de belasting stoppen.
De enige redelijk interessante satelliet met vrije programma's, is de astra 2 met Engelse programma's.
Moraal van het verhaal, 99,8% wil gewoon wel RTL, SBS, MTV etc. etc. kunnen ontvangen.