LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen UPC meer maar schotel

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door FerryG »

Het is alweer geruime tijd geleden dat het signaal op de kabel van UPC wegviel en weg blééf. Ik belde naar het storingsnummer (dat toen nog gratis was). Daar kreeg ik een automatische stem te horen die zei dat alle medewerkers in gesprek waren. Ik dacht: veel mensen hebben geen signaal, dus dat is logisch. Ik verwachtte daarom dat er wel snel iets zou gebeuren.

Maar nee, er gebeurde helemaal niets, dus na een aantal dagen belde ik weer. Weer diezelfde stem met dezelfde boodschap.

Daarna belde ik eens om 5 uur 's morgens. Raad eens: wéér diezelfde boodschap. Maar nu geloofde ik dat niet meer. Onmiddellijk heb ik UPC laten weten dat ze voor mij geen moeite meer moesten doen. Ik kocht een schotel en was van alle ellende af.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door berndv »

Gefeliciteerd. En wat wilt u bereiken hiermee? De klantenservice van upc is ruk, feit.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tennis »

Maar nee, er gebeurde helemaal niets, dus na een aantal dagen belde ik weer. Weer diezelfde stem met dezelfde boodschap.
Natuurlijk, omdat het een bandje was! :lol:

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door FerryG »

Pindakaaspotje schreef:om 5 uur lagen de medewerkers van de klantenservice nog op een oor..
Inderdaad, waarschijnlijk was dat zo. Dus er had een bandje te horen moeten zijn dat de klantenservice/storingsdienst gesloten was. Bewijs: de klanten horen ALTIJD hetzelfde bandje. Oftewel: UPC heeft helemaal geen storingsdienst of klantenservice.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door dhc »

. Ik kocht een schotel en was van alle ellende af.
Alleen lopen je abbo-kosten gewoon door tot einde contract.....
Snugger, betalen voor iets dat je niet meer gebruikt....

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door FerryG »

dhc schreef:
. Ik kocht een schotel en was van alle ellende af.
Alleen lopen je abbo-kosten gewoon door tot einde contract.....
Snugger, betalen voor iets dat je niet meer gebruikt....
Wegens wanprestatie kun je een contract vroegtijdig beëindigen, of in dit geval: de opzegtermijn niet hanteren. Ik had binnen een maand daarna weer moeten betalen, en dat heb ik gewoon niet gedaan.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door dhc »

Als jij eenzijdig een contract beëindigt zonder daarvan een bevestiging te ontvangen, heb je volgens mij binnenkort een uitdaging.....

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tennis »

FerryG schreef:
dhc schreef:
. Ik kocht een schotel en was van alle ellende af.
Alleen lopen je abbo-kosten gewoon door tot einde contract.....
Snugger, betalen voor iets dat je niet meer gebruikt....
Wegens wanprestatie kun je een contract vroegtijdig beëindigen, of in dit geval: de opzegtermijn niet hanteren. Ik had binnen een maand daarna weer moeten betalen, en dat heb ik gewoon niet gedaan.
Dit doen er vele niet. Kijk maar hier op het forum, en zoek maar meteen een incasso uit!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tiptoo »

FerryG schreef:Wegens wanprestatie kun je een contract vroegtijdig beëindigen, of in dit geval: de opzegtermijn niet hanteren. Ik had binnen een maand daarna weer moeten betalen, en dat heb ik gewoon niet gedaan.
dat is niet slim je had er beter werk van kennen maken , met dit gedoe ook al sta je in je recht loop je een boel gezeur van upc op want zoals hierboven , je moet wel je contract ondanks wanprestatie voldoen.
Laatst gewijzigd door tiptoo op 27 nov 2010 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door FerryG »

Toch niet, tiptoo; ik heb er nooit meer iets over gehoord. En het is alweer jaren geleden. Bovendien zullen ze het nu wel uit hun hoofd laten om me nu nog voor de rechter te dagen, want ik ben inmiddels geëmigreerd, dus dan is het onbegonnen werk :twisted:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tiptoo »

FerryG schreef:. En het is alweer jaren geleden.
waarom plaats je het nu dan??????

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tennis »

FerryG schreef:Toch niet, tiptoo; ik heb er nooit meer iets over gehoord. En het is alweer jaren geleden. Bovendien zullen ze het nu wel uit hun hoofd laten om me nu nog voor de rechter te dagen, want ik ben inmiddels geëmigreerd, dus dan is het onbegonnen werk :twisted:
Verveel je dan waar je nu woont? :mrgreen:

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door FerryG »

Ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen weten wat voor "service" UPC geeft. Is daar iets tegen dan?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tiptoo »

FerryG schreef:Ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen weten wat voor "service" UPC geeft. Is daar iets tegen dan?

nee hoor alleen wel laat dat je dat laat weten , ik heb ook iets tegen een provider , en dat laat ik al weten tot ik er weg ben en later ook nog :mrgreen:

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door FerryG »

tiptoo schreef:
FerryG schreef:Ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen weten wat voor "service" UPC geeft. Is daar iets tegen dan?
nee hoor alleen wel laat dat je dat laat weten , ik heb ook iets tegen een provider , en dat laat ik al weten tot ik er weg ben en later ook nog :mrgreen:
Ik heb niet zo lang geleden voor het eerst van dit forum gehoord.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tennis »

FerryG schreef:Ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen weten wat voor "service" UPC geeft. Is daar iets tegen dan?
Je suggereert, dat dit pas speelt, en niet al jaren voorbij is.
Dit een bedrijf zwart maken na vele jaren! :mrgreen:

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

tiptoo schreef:
FerryG schreef:. En het is alweer jaren geleden.
waarom plaats je het nu dan??????
Ferry heeft waarschijnlijk internet in de leesmap.

Toolboy

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door Toolboy »

FerryG

Prima posting!! Je kan niet genoeg mensen waarschuwen voor de wanpraktijken van de upc.
T

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Geen UPC meer maar schotel

Ongelezen bericht door tiptoo »

Toolboy schreef:FerryG

Prima posting!! Je kan niet genoeg mensen waarschuwen voor de wanpraktijken van de upc.
T
:mrgreen: daar heb je gelijk in :lol:

Gesloten