LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Gratis" digitale TV van Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Erwin-V

"Gratis" digitale TV van Tele2

Ongelezen bericht door Erwin-V »

Enige tijd geleden werd ik op een avond telefonisch benaderd door een medewerkster van Tele2 met de vraag of ik een half jaar digitale TV van Tele2 wilde hebben helemaal gratis!!! Ik kreeg dit aanbod omdat ik al jaren telefoon en internet van Tele2 afneem.
Natuurlijk wilde ik dat wel.
Het enige wat ik moest doen was een paar vragen beantwoorden en dan werd het gesprek op de band opgenomen zodat er bewijs was dat we mondeling een contract waren aangegaan.
Zo gezegd zo gedaan en het mondelinge contract werd op de band opgenomen en ik zou binnen een week een bevestigingsbrief krijgen van het geheel.
3 weken later had ik nog niets ontvangen, dus even bellen met de Tele2 klantenservice met de vraag waar mijn digitale TV blijft.
Bij de klantenservice was niets bekend en ik had pech want de actie was ondertussen afgelopen. Ze hadden vele klachten ontvangen dat het een en ander fout was gegaan maar konden er niets aan doen.
Toen ik zei dat het hele gesprek was opgenomen vertelde de Tele2 medewerkster dat alle banden weg waren en dat er niets meer voor mij gedaan kon worden.
Hierop heb ik bovenstaande aan Tele2 gemaild en kreeg van hen als reactie dat ik nogmaals contact moest opnemen met de klantenservice en dat het hen speet dat het fout was gegaan.
Dus weer gebeld met de klantenservice en wederom werd het gesprek op de band opgenomen en wederom zou ik binnen een week een ontvangst bevestiging ontvangen.
U raad het al, nu enige maanden later heb ik nog steeds geen ontvangstbevestiging ontvangen.
Ondertussen had ik de kabel al opgezegd en begon de tijd te dringen.
Dus belde ik voor de 3de maal met de klantenservice en heb het bovenstaande uitgelegd.
Wederom kreeg ik te horen dat er in de Tele2 systemen niets bekend was en het speet hen zeer maar ik kon geen gratis digitale TV van Tele2 meer krijgen.
Hierop heb ik digitenne van KPN aangeschaft zodat we nog wel TV konden kijken.
Omdat ik geen klant wil zijn van een organisatie die veel beloofd maar niets waarmaakt heb ik wederom een mail gestuurd naar de klantenservice van Tele2 en hierop kreeg ik als reactie dat het hen weer heel erg speet dat het nu 2 keer fout is gegaan, maar als ik weer zou bellen met de klantenservice van Tele2 ze mij nu echt verder konden helpen.
Dus ik weer bellen met de klantenservice van Tele2 en niet geheel onverwacht werd mij medegedeeld dat er helemaal niets van het bovenstaande bij Tele2 bekend was en dat ze nog nooit een gratis digitale TV actie hadden gehad!
Hierop heb ik gevraagd om mij met de afdeling digitale TV door te verbinden.
De medewerkster aldaar vond het allemaal erg vervelend maar kon niets voor mij doen.
Toen ik de vraag aan haar stelde waarom ik nog klant van Tele2 zou blijven, veel beloven keer op keer maar de beloftes niet waarmaken kon ze mij ook geen antwoord geven.
Dus stelde ik voor om mij dan maar een leuke aanbieding te doen zodat ik niet ga overstappen naar een andere aanbieder die voor het zelfde geld of zelfs minder de eerste 12 maanden telefonie en adsl internet kan aanbieden.
De medewerkster begreep mijn reactie en zou het voorleggen aan haar chef.
Ik zou dezelfde dag nog worden teruggebeld, maar je raad het al tot op heden en we zijn nu weer een maand verder heb ik nog niets van tele2 gehoord.
Gelukkig zijn de mondelinge contracten 2 maal op de band opgenomen maar Tele2 doet geen enkele moeite om die terug te vinden, het is in dit geval in het nadeel van tele2 dus waarom zou je dan je klanten willen helpen?
Graag hoor ik of er meer mensen zijn die op deze manier door Tele2 zijn behandeld.

jvr
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 dec 2005 11:56

Re: "Gratis" digitale TV van Tele2

Ongelezen bericht door jvr »

Misschien kun je deze klacht ook bij tele2 op het forum zetten.
Al zal het wel niet veel uithalen. http://forum.tele2.nl

Gesloten