LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] haperend beeld en haperend geluid

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mediaboxUPC
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2006 21:04

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door mediaboxUPC »

Ja dat hebben wij ook in Almere en volgens mij in het hele land waar UPC niet zijn netwerk in orde heeft.

Bij mij zijn ze 3 x geweest zonder resultaat ,alleen belkosten een automatische incasso voor een niet verleende service van mediabox instaleren terwijl het door mij zelf is aangesloten!

De beelden zijn wel scherp ,maar vaak beelden blokkerig geluid vaak onderbroken ,vastlopers van de kast .

Wordt het niet eens om een landelijke actie te ondernemen om de consumentenbond,Tros Radar enz inteschakelen??????

Er wordt op deze site zo veel belangrijke informatie verstrekt dat UPC behoorlijk zijn beloftes ,kontrakt niet nakomt?

Almere

Hamlet
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2006 22:26

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door Hamlet »

Fijn dat ik niet de enige ben! Kon ik me ook eigenlijk niet voorstellen. In mijn eerdere bericht had ik het over de media box, ik bedoelde daarmee de Set Top PC (voorloper van de media box). Toen was het probleem er al en nu dus nog steeds, het ligt dus kennelijk niet aan het apparaat maar echt aan het netwerk, de wijkversterker of het feit dat er een slimmerik zelf een decoder heeft gefabriceerd die de lijn stoort.. Maar je zou toch verwachten dat dit goed te meten/te traceren is.

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door Beathoven »

Wordt het niet eens om een landelijke actie te ondernemen om de consumentenbond,Tros Radar enz inteschakelen??????
om die paar haperingen? :roll:

Ach ja, waarom ook niet.. lijkt me harstikke leuk, we beginnen meteen een actie :D

Je mag het de eerste 6 maanden gratis proberen, is het dan niet een klein beetje spijkers op laag water zoeken? Ik heb die haperingen hier ook maar om daar nu meteen al moord en brand bij te gaan roepen door de consumentenbond, kassa, radar etc etc. in te schakelen vind ik niet nodig.

Ik heb je al een mogelijkheid gegeven om het evt. te verbeteren in het HD-TV topic. Muggen hoeven geen Olifanten te worden wat mij betreft. Voor alles is een oplossing en deze oplossing zul je toch binnenshuis moeten zoeken gezien ook de reacties in dit topic.

Zorg iig dat je de nieuwste software update hebt, (stekker eruit, even pijltje naar links op mediabox ingedrukt houden, stekker er weer in en het knopje loslaten) dat verminderd iig al de vastlopers van de box want dat staat los van de haperingen.

Hamlet
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2006 22:26

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door Hamlet »

het is om de paar minuten dat je een woord mist bij mij, niet erg prettig in een nieuwsuitzending of een debat..
maar wat belangrijker is: dit is televisie (en telefoon) van 30 jaar geleden toen je dat nog voor lief nam omdat het nieuw was. mijn knp telefoon deed het altijd en sinds een jaar bij upc heb ik dagen zonder telefoon gezeten. hetzelfde voor de tv. de analoge tv werkt prima. maar nu betaal ik 85 euro per maand omdat upc beweert dat het allemaal beter is.. en dat is dus onzin. als het niet zo'n rompslomp was weer alles over te zetten had ik dat allang gedaan. maar los daarvan hebben zij mensen overgehaald om over te gaan op hun producten door valse verwachtingen te scheppen.

mediaboxUPC
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2006 21:04

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door mediaboxUPC »

Heer Beethoven,

Als ik in een uur lang bij mij kijk ,om de 4 a 5 seconden (soms 15 - 20 seconden) geen geluid heeft ,of geen volledig beeld ziet dus blokken etc niet zo erg is?

Als de monteurs van UPC het ook gezien hebben en door hun verteld wordt dat meerdere UPC klanten over het hele land hiervan last van ondervinden dan niet eens aan de bel getrokken wordt???

Wat zou u het vinden als iu onder een warme douche staat en om de 15-20 seconden het warme water af en toe niet krijgt wat doet u dan????? en het is een (CV) huurtoestel van het NUON...?

Ach het is maar een paar seconden,laat me niet lachen ...!!!

Ik ben dat wij te maken hebben met 1 van de "service" verleendende UPC medewerkers....b.v. de heer Beethoven of heeft u soms belang hierbij ,een ingehuurde service bureau waar u aandeelhouder van bent of eigenaar en zich rot lacht en zakken vult van de problemen die zich voortdoet bij UPC ????

Mij is uw naam verschillende keren opgemerkt bij discussies binnen elk forum of onderwerp wat UPC betreft.

Dat u mij inziens meer reclame maakt over de goede UPC diensten die zijn er mischien ook wel....of vergis ik mij???

De software is trouwens recent al geupdate.....maar de klacht blijft.
Laatst gewijzigd door mediaboxUPC op 05 apr 2006 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ook ik heb zo nu en dan haperingen met m`n upc box
Ik heb er een snoerschakelaar tussen gezet,schakel deze in en uit als i vast loopt en heb nooit lang geen beeldverlies.
Dit staat nog in kinderschoenen ,geef de upc een kans!!

mediaboxUPC
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2006 21:04

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door mediaboxUPC »

Hallo Toolboy,

Ik had het al het met een afstandbediende schakelaar .

Maar dat is een oplossing ,om niet hoeven op te staan om de box te kunnen resetten.

Het klopt mij inziens niet dat UPC dondersgoed weet dat er problemen zijn in het land en dit dus nergens aangeeft dat die er zijn.

Geluidsproblemen in combinatie beeld is heel erg irritant,je mist gewoon bij nederlans talige zenders heel wat gesproken tekst voor voor de kinderen .

Die kijken nu steeds analoog..en schakelen dan over van digi naar analoog en het gevolg gaat het geluid keihard,niet handig als baby slaapt!!!

En intussen hebben vele huishoudens er last van.......

Toolboy

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door Toolboy »

Natuurlijk weet de upc dit.
Maar elke weldenkende mens kan zich toch ook voorstellen dat dit nog in de kinderschoenen staat.
Alle apparaten hebben kinderziektes.
Wellicht is het te vroeg op de markt gebracht??

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door Rob A. »

Toolboy
Geplaatst op: 05 Apr 2006 17:39
Natuurlijk weet de upc dit.
Maar elke weldenkende mens kan zich toch ook voorstellen dat dit nog in de kinderschoenen staat.
Alle apparaten hebben kinderziektes.
Wellicht is het te vroeg op de markt gebracht??
Digitale tv van UPC bestaat nu al minstens vier jaar, ik vind dat ze die kinderschoenenfase nu al lang voorbij hadden moeten zijn.
Te vroeg op de markt gebracht? Digitale tv bestaat via de satelliet al 10 jaar of nog langer.

Perro13
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2006 16:51

Re: haperend beeld en haperend geluid

Ongelezen bericht door Perro13 »

Ik heb @home digitaal (Samsung kastje) Ned1-2&3 niet om aan te zien in digitaal. Stotteren, haperen en stilstaand beeld. Alle andere kanalen geweldig.
Ik bellen met Essent. Ik heb nachtdienst dus afgesproken dat ze om 9 uur zouden zijn. Die middag werd ik wakker met een briefje op de mat. "U was er niet om 11:30, de afspraak is komen te vervallen". Ik heb maar besloten om de eerste drie kanalen analoog te kijken (prima beeld).
:lol:

Gesloten