Ik heb Ziggo, daarvoor een Humax decoder voor de digitale tv. Nu heb ik ook nog een videorecorder, en dat geheel werkt niet zo best. Je neemt analoog op en dat beeld is nu heel slecht en ik kan nooit iets opnemen en naar een andere zender kijken.
Ik wil door een decoder, harddisk en dvd in één. Heb een kleine TV, Sharp die niet HD ready is. Ik hoef ook niet allerlei extra scherpe dure toestanden maar wil wel gebruiksgemak.
Wat is een goede oplossing? Als ik de HUMAX harddiskrecorder koop dan kan ik 100 uur opnemen en zit de decoder erin maar geen dvd. Evt een aparte dvdspeler kan, maar extra randapparatuur verslechtert het signaal. Dus all in one is handiger.
Ziggo is langs geweest maar deed niets, mocht niet aan de apparatuur komen
Bij de Ziggobus is de HUMAX overigens heel erg duur in vergelijking tot de eerste de beste winkel. Ook vreemd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Harddisk DVD en decoder Ziggo
-
Re: Harddisk DVD en decoder Ziggo
helaas vrees ik dat een humax of samsung hdd recorder en een losse dvd speler de enige goed werkende oplossing is.
er zijn bij mij geen dvb-c decoders met hdd en een dvd station bekend.
wat je natuurlijk ook kunt doen is een digitale tuner zonder recorder aanschaffen. op de 2e scart uitgang hiervan kan je een DVD speler met harddisk recorder plaatsen, echter met de gewone digitale tuner kan je maar 1 kanaal tegelijk ontvangen. en dus ook alleen opnemen. wel kan je ook nog gewoon van de analoge tuner in de harddisk tuner opnemen. dit kan het leed iets verzachten.
ik denk wel dat de oplossing humax dvb-c tuner met hdd en een losse dvd speler goedkoper is in dit geval
er zijn bij mij geen dvb-c decoders met hdd en een dvd station bekend.
wat je natuurlijk ook kunt doen is een digitale tuner zonder recorder aanschaffen. op de 2e scart uitgang hiervan kan je een DVD speler met harddisk recorder plaatsen, echter met de gewone digitale tuner kan je maar 1 kanaal tegelijk ontvangen. en dus ook alleen opnemen. wel kan je ook nog gewoon van de analoge tuner in de harddisk tuner opnemen. dit kan het leed iets verzachten.
ik denk wel dat de oplossing humax dvb-c tuner met hdd en een losse dvd speler goedkoper is in dit geval