LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het kan bij ZIGGO ook wel goed gaan!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Het kan bij ZIGGO ook wel goed gaan!

Ongelezen bericht door LeoZ »

Na alle negatieve reacties op dit forum over Ziggo was ik inmiddels ook een beetje bevreesd over de gang van zaken.

Op 25 oktober 2008 kocht ik een Digitale HD decoder van Samsung de DCB-H360R om digitale tv van Ziggo te kunnen ontvangen; thuis alles aangesloten met een optische kabel voor het geluid en een HDMI kabel voor het beeld, inderdaad... het digitale beeld is veel beter dan het analoge.

Op 28 oktober de aanvraag voor het complete Digitale pakket incl. de HD zenders naar Ziggo opgestuurd (binnen 5 werkdagen).

Op 15 november 2008 was opeens op alle zenders de Preview verlopen en ging dus het digitale beeld geheel op Zwart.

OP 17 november 2008 Ziggo over bovenstaande gebeld (30 min. in de wacht) en het zou binnen 2 werkdagen goed komen omdat de aanvraag nog niet was verwerkt.

Op 19 november 2008 kreeg ik van Ziggo een schriftelijke bevestiging van mijn aanvraag van het digitale pakket met HD zenders erbij, maar ik had nog steeds geen digitaal ontvangst.

Op 2 december 2008 voor de 2e keer naar Ziggo gebeld omdat ik nog steeds geen digitale Tv had (Preview verlopen) en na 15 minuten wachttijd werd ik door een Ziggo medewerker zeer vriendelijk geholpen en hij vond het ook vervelend en na wat vragen en de Decoder weer aanzetten én aansluiten had ik opeens weer Digitale ontvangst.

Kort na dit gesprek bemerkte ik dat ik alleen beschikte over het Basis pakket terwijl ik het Totale pakket incl. de HD zenders had aangevraagd en dat was ook in de brief van Ziggo vermeld.

Dus Ziggo direct opnieuw gebeld (15 min. wachttijd) en het bovenstaande aan de Ziggo medewerker uitgelegd. En... opnieuw beschikte ik opeens tijdens dat gesprek over alle zenders (ook de HD zenders), zodat alles weer naar behoren werkte.

Uit bovenstaande blijkt dat de gehele procedure niet vlekkeloos verliep, máár het het slechts 2 weken duurde voordat alles weer goed werkte!

Uit andere verhalen van Radar Forum leden bleek het veel slechter te gaan.
Mogelijk heeft Ziggo na alle klachten van o.a. Kassa en Radar geleerd en laat de klanten niet te lang in het digitale donker staan!


:lol:

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: Het kan bij ZIGGO ook wel goed gaan!

Ongelezen bericht door Angela1982 »

:D

Fijn dat het bij u wel goed loopt, dat is in ieder geval 1 positief verhaal tegenover de tienduizenden negatieve...

waaronder die van mij

Gesloten