In februari kwam ik erachter dat UPC ons al vanaf december 2006 dubbel laat betalen.Meteen gebeld,het zou uitgezocht worden en teruggestort.
Na een paar weken bel ik maar eens om te vragen of het al geregeld is,dan blijkt ineens dat we moeten wachten tot ons abb is afgelopen op 31 maart.Vreemd,maar ok,dan maar wachten.Op 1 april zou een medewerker van de helpdesk mij bellen,hij had dit persoonlijk in zijn agenda gezet.1 april,geen telefoon van UPC.2 april zelf maar weer gebeld.
De persoon toen zei weer dat ze het zelf dan maar ging regelen.Geen excuses,niks.Een 2 weken later neem ik weer contact op.De berekening was onderweg naar het hoofdkaantoor dus het zou goedkomen.
Weer een week later,nee de berekening waas fout gedaan,er was wel een mail van binnengekomen maar NIEMAND die daar iets mee had gedaan.En naar het hoofdkantoor?Nee hoor dat gaat niet zo.
Ook deze mevr zou het gaan berekenen en t zou gestort worden.
Inmiddels had ik hier geen vertrouwen meer in en heb via een ander forum contact gezocht met iemand van het webcareteam van UPC.
Na weer een poos wachten is mij 3 weken geleden verteld dat het werd overgemaakt.Het staat nog steeds niet op mijn rekening.
Nog maar weer de helpdesk gebeld,maar daar snappen ze het ook niet.
Ze gaat het (wederom)uitzoeken.Tis genoeg geweest....Ik heb constant geduld gehad,ben netjes gebleven aan de telefoon,die mensen kunnen er ook niets aan doen dat heel upc 1 grote bende is.
Vanmiddag bel ik mijn advocaat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] het leed dat upc heet
Re: het leed dat upc heet
Ze kennen daar vele talen, behalve BEtalen is te moeilijk voor ze.
Advokaat in de arm nemen heeft weinig zin, de kosten zullen dra hoger zijn dan je vordering.
Er is wel een methode welke ook effectief is, zonder dat je torenhoge kosten maakt.
Stuur een mailtje en ik stuur je het benodigde toe.
succes
Advokaat in de arm nemen heeft weinig zin, de kosten zullen dra hoger zijn dan je vordering.
Er is wel een methode welke ook effectief is, zonder dat je torenhoge kosten maakt.
Stuur een mailtje en ik stuur je het benodigde toe.
succes
Ik kreeg elders het advies ook de geschillencommissie in te schakelen,deze heb ik ook gebeld en er is een notitie van gemaakt,vandaag gaat er een aangetekende brief de deur uit.
Mooi.
Echt,voor mij nooit meer upc...wat een manier om met je klanten om te gaan zeg.
Mooi.
Echt,voor mij nooit meer upc...wat een manier om met je klanten om te gaan zeg.
De meeste andere grote bedrijven zijn tegenwoordig geen haar beter, dit gebeurt echt niet alleen bij UPC.Echt,voor mij nooit meer upc...wat een manier om met je klanten om te gaan zeg.
Het is zo'n beetje de norm bij alle grote telecom, energie en internet en kabelbedrijven.
Totdat het de spuigaten uitloopt en Radar of Kassa er een uitzending aan besteed, dan ineens "betreuren ze alles", "dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren", "we gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen"
Zodra deze commotie weer een beetje weggeëbd is en gaan ze even zo vrolijk weer op de oude voet verder.
Een perfecte klantenservice knabbelt nu eenmaal te veel van de winsten (en bonussen directie) af.
-
- Contacteer:
Beste biekkie1,
Zie mijn reactie in je topic op chelloo.com en het persoonlijk bericht dat ik je heb gestuurd op dat forum. Mocht je nog vragen hebben dan kun je me uiteraard langs die weg bereiken.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Zie mijn reactie in je topic op chelloo.com en het persoonlijk bericht dat ik je heb gestuurd op dat forum. Mocht je nog vragen hebben dan kun je me uiteraard langs die weg bereiken.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Oproep voor juridische stappen tegen UPC.
Samen sterk.
Samen sterk.