LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wil geen KABEL TV maar wel internet nog niet mogenlijk

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
andersisvaakbeter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2006 20:11

Ik wil geen KABEL TV maar wel internet nog niet mogenlijk

Ongelezen bericht door andersisvaakbeter »

Ik heb internet en telefonie bij upc.
nu kijk ik haast nooit tv sterker nog mijn tv is kapot en dat vind ik momenteel helemaal niet erg als ik echt wil kan ik hooguit met een video recorder en een oude video monitor nog tv kijken maar ik kijk alles op de computer wat ik wil bijvoorbeeld nieuws via internet stream of kijk dvdtje op de computer. tv is oud en achterhaald laage resolutie reclame etc en het beeld flikkert als de pest gewoon gek wort ik er van. ik ben gewend aan het mooie computer schermpje en kijk daar liever op.

nu ben ik verplicht om maandelijks kabel tv te betalen omdat ik bij upc ook
internet en telefoon heb beweren ze dat ze niet alleen mijn tv afkunnen sluiten . met andere woorden ik moet betalen voor ene dienst die ik niet wens.
ik wil graag voorlopig wel mijn telefoon en internet bij upc houden maar zo jagen ze me wel weg . en nu in mijn regio de kosten voor de kabel televisie niet meer via de energie maatschappij gaan worden mensen veel directer geconfronteerd met de kosten direct van upc . hierdoor zullen veel mee rmensen aan de bel gaan trekken denk ik want er zijn toch wel meer mensen die eigenlijk die kabel tv niet zo nodig vinden.

ik vind dat upc en andere kabel maatschappijen dit moeten veranderen
en het mogenlijk maken wel internet te nemen bi j hun maar de tv niet meer. eigenlijk zouden mensen alleen de zenders moeten kunnen kiezen die ze ook echt willen! en je moet het ook gewoon kunnen stoppen als je het toch helemaal niet wil ? wat is dit voor waanzin. maar nu is het zo een 15 euro per maand ongeveer voor de standaart kabel tv met meestal zenders die je niet interesant vind. ,belachelijk voor iets wat ik niet wil .

gegroet

Blue Sky
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 sep 2006 09:58

Re: Ik wil geen KABEL TV maar wel internet nog niet mogenlijk

Ongelezen bericht door Blue Sky »

Wat jij wilt is technisch niet mogelijk: de downstream van het modem bevind zich op verschillende frequenties in de UHF tv band. Als je geen tv meer wilt hebben zou je de hele UHF band moeten filteren met uitzondering van de modem frequenties.

andersisvaakbeter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2006 20:11

Re: Ik wil geen KABEL TV maar wel internet nog niet mogenlijk

Ongelezen bericht door andersisvaakbeter »

ja maar zou dus eigenlijk wel wat op verzonnen moeten worden. zou al makkelijker zijn technisch als alles via digitaal zou gaan. dan zou ook het standaart pakket via kastje moete

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Ik wil geen KABEL TV maar wel internet nog niet mogenlijk

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 26 Sep 2006 23:19 door andersisvaakbeter


--------------------------------------------------------------------------------

ja maar zou dus eigenlijk wel wat op verzonnen moeten worden. zou al makkelijker zijn technisch als alles via digitaal zou gaan. dan zou ook het standaart pakket via kastje moete
Maar dan worden er wel heel erg veel mensen boos.
Zie de vele negatieve reacties op dit forum over de digibox van UPC, terwijl die niet eens verplicht is om tv te kunnen kijken.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Ik wil geen KABEL TV maar wel internet nog niet mogenlijk

Ongelezen bericht door pvd »

Waarom neem je dan geen internetplusbellen via de KPN?

p.s. Lees a.u.b. wel eerst het telefonie en internetforum.....

pvd

Gesloten