We hebben losse tuners.3 in totaal.
Nu komt het.
- Nu hebben we een philips plasma tv met ambilight en er zit zo'n ci sleuf in.
Nu heb ik maandag zo'n huurtuner opgezegt en zo,n insteekkaart aangeschaft.
Geen kastje ertussen dus beter beeld dacht ik.
Had ik gewoon via kpn besteld.
Nee moest ik mee terugsturen.
O sorry foutje van ons,nieuwe kaart is onderweg.
- Nu op een ander kaartje (heb er nog 2)die ci module aangesloten(staat op de gebruiksaanwijzing binnen 10 minuten kunt u van perfect beeld genieten) geen beeld doet niets.
Kpn gebeld(0,45 euro per minuut)die hadden een heel verhaal dik half uur aan de telefoon gehangen ,moest de tv op rtl 4 zetten kon een half uur duren voordat ik beeld had.
Na een uur nog geen beeld, weer de helpdesk gebeld,weer iemand anders,moesten we de module omdraaien,nog geen beeld,kaartje andersom(hadden we zelf ook al geprobeerd) nog niets.
- Woensdag weer aan de gang,nog niets.
Weer de helpdesk gebeld ,wilde die man weer wat stappen met me doornemen.
Ja echt niet heb al 6 medewerkers gehad ,ze vertellen allemaal hetzelfde,het werkt gewoon niet,op de tv van mijn zoon doet het ook niets.
O ,dan is die module kapot,stuur hem maar terug krijgt u een andere.
Vandaag die nieuwe binnen gekregen.
Stop hem in de tv ,dacht beeld te hebben.
Hij doet nog niets,weer gebeld,ja mevr ik wil een paar stappen met u doornemen.Echt niet ,heb denk al voor 100 euro verbeld.Weet iemand hoe ik dat ding aan de praat krijg,anders stuur ik heel de zwik terug,dan maar een kastje ertussen.
- Trouwens kreeg vandaag een brief dat ik een nieuw abo had afgesloten met dat nieuwe kaartje.
Dus weer een dik half uur aan de telefoon 3x doorverbonden.Was ook weer fout gegaan,had gewoon bij m'n bestaand abo gemoeten.
3kaartjes op 1 abo,door een fout van hun heb ik mijn 3de kaartje terug moeten sturen.
- Die helpdesk medewerkers weten er volgens mij weinig van,ze vertellen allemaal hetzelfde en dat weet ik zelf ook en had dat zelf ook al geprobeerd.
- Al met al heeft dit gedoe me al dik geld gekost en het werkt nog steeds niet.
Terugsturen en weer een kastje ertussen of weet iemand hoe je die ci module aan de praat krijgt