LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Insteekkaart Online
Insteekkaart Online
Ik heb een TV aangeschaft waar een insteekkaart in moet. Ik heb van online zo'n digitenne kastje nu vraag ik een insteekkaart bij Online aan,en die kost 69,95 euro. Is zoiets normaal?
Re: Insteekkaart Online
ja volgens mij is dat de prijs. Bij canal Digitaal is zo'n kaart volgens mij zelfs duurder.
Ja het is een module die in je TV moet en die kost inderdaad dat bedrag,in die module steek je de smartcard.Is ook zo bij Ziggo en UPC etc.Ik heb een TV aangeschaft waar een insteekkaart in moet. Ik heb van online zo'n digitenne kastje nu vraag ik een insteekkaart bij Online aan,en die kost 69,95 euro. Is zoiets normaal?
gr Henk
Even zoeken naar een CONAX CI module. Die zijn goedkoper en werken prima met digitenne.
Dan koop zoiets via internet en je bespaart +/- 20 euro.stekel schreef:Ik heb een TV aangeschaft waar een insteekkaart in moet. Ik heb van online zo'n digitenne kastje nu vraag ik een insteekkaart bij Online aan,en die kost 69,95 euro. Is zoiets normaal?
http://www.cimodule.nl/winkel/smit-conax-module/
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb een goedkope complete insteekkaart op marktplaats gevonden.
Wel even opletten dat hij de codering die er gebruikt wordt ondersteund anders ontvang je alleen de publieke zenders.stekel schreef:Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb een goedkope complete insteekkaart op marktplaats gevonden.
En opletten dat je een "Digitenne" versie koopt en niet die van UPC/Ziggo.