| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] interactieve tv KPN
interactieve tv KPN
hoe komt het dat, wanneer ik een programma opneem met interactieve tv van KPN,het laatste stuk er heel vaak niet opstaat ondanks dat ik meestal al exra opname tijd ingeef?
Re: interactieve tv KPN
Ik ken de ontvanger van KPN niet, maar als daar een lampje gaat branden bij opname, misschien een idee om een keer een programma op te nemen waar u zelf naar kijkt. Kunt u zelf zien of het lampje blijft branden zolang de ingestelde opname loopt. En kunt u naderhand terugkijken of u inderdaad alles kunt terugkijken tot het moment dat het lampje gebrand heeft. Gaat het rode lampje eerder uit, gaat er ergens in de tijdsintelling iets mis. Blijft het lampje gewoon branden tot het einde van het programma, maar kunt u niet alles terugkijken is misschien uw ontvanger defect.
ligt niet aan je kastje, het opnemen gebeurd aan de hand van de EPG, als die data niet klopt of wordt gecorrigeerd, krijg je dit soort dingen.
-
grizzly1972
Oplossing is als je zelf dingen kunt controleren. Daar doet KPN niet aan. In the cloud opnemen..jan@20 schreef:hoe komt het dat, wanneer ik een programma opneem met interactieve tv van KPN,het laatste stuk er heel vaak niet opstaat ondanks dat ik meestal al exra opname tijd ingeef?
Eigen hardware ben je van dat gepruts van KPN af maar helaas dat gaat KPN u niet toestaan.