LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] interactieve tv kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
marionneke
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2008 19:49

interactieve tv kpn

Ongelezen bericht door marionneke »

hallo wij zijn een gezin woonachtig in rotterdam wij hebben upc digitale tv nou voor de regionale zenders bij upc betaal 2,99 per maand extra dan mag je verwachten dat ze alle zenders ook in t pakket hebben mooi niet dus ze hebben tv drenthe en rtvoost eruit gehaalt nu is t leukste we wilden digitennen meisje zei je hebt alle regionale zenders goed bestel maar kom erachter dat er maar een regionale zender op digitenne beschikbaar was toen maar internet en bellen van upc opgezegt want voor interactieve tv van kpn was je minimaal een internetaansluiting van kpn nodig die heb ik afgenomen ook nog de hoogste verbinding naar weken gebelt kan ik nog geen interactieve tv bestellen terwijl er duidelijk vermeld staat dat je een internetverbinding van hun nodig bent je word van kastje naar de muur gestuurt kunnen ze je gewoon niet iets laten bestellen is toch belachelijk dat wij als klant zo behandelt worden krijg ook nog te horen we wonen te ver van de centrale af ik zei tegen hem ik zei en dat nog wel in de meest drukke stad hoe kan ik dit nu aanpakken wie heeft er t zelfde probleem

groetjes marion

ps met opzeggen upc heb ik geen klachten

gaja
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 19:09

Re: interactieve tv kpn

Ongelezen bericht door gaja »

Ik neem aan dat je eerst met de postcodecheck op internet hebt gekeken of interactieve TV op jullie postcode te ontvangen is.
Wij hebben sinds begin februari interactieve TV van KPN. Wij hadden al een internetverbinding van Planet. Dat is tegenwoordig van KPN. Dus dat was goed. De eerste paar weken was het hommeles met de TV. Telkens viel die uit. Paar keer gebeld met KPN. Netjes behandeld. Waren kinderziektes. Ja, ja. Twee keer gratis monteur thuis. Nieuwe mediabox geplaatst en sinds die tijd gaat het goed. Mooi beeld. Makkelijk opnemen met harde schijf. Even pauzeren tijdens een uitzending als je naar het toilet moet b.v. Dus even volhouden.

marionneke
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2008 19:49

Re: interactieve tv kpn

Ongelezen bericht door marionneke »

we kunnen helemaal niets nee die gasten zeggen zitten te ver van de centrale af in een woonwijk en grote stad

groetjes marion

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: interactieve tv kpn

Ongelezen bericht door jelle. »

Met een toetsenbord kun je ook hoofdletters, enters, punten en komma's zetten, dat maakt je verhaal een stukleesbaarder.

Het moge bij Interactieve TV duidelijk zijn dat dit nog niet overal in Nederland leverbaar is, daarvoor is er een postcodecheck beschikbaar gesteld. Als je dan vervolgens internet/IPB bij KPN besteld zonder te controleren of i-TV beschikbaar is, dan is dat natuurlijk je eigen zaak.

Als het op dit moment niet beschikbaar is dan kun je daar verder niets aan veranderen, behalve afwachten tot het wel beschikbaar wordt gesteld. Daarin heeft helaas niemand inzicht.

Gesloten