LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interactieve TV van Telfort met gratis Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Alphavista

Interactieve TV van Telfort met gratis Digitenne

Ongelezen bericht door Alphavista »

Ik ben van KPN Digitenne overgestapt op Telfort Interactieve TV. Het abonnement van KPN zou ik gratis ontvangen voor de 2e tv op de slaapkamer. De ontvanger is van mijzelf dus ik betaalde niets aan KPN. 2 jaar lang is dit goed gegaan.

December j.l. verhuisde ik. Opeens kreeg ik facturen van KPN voor het Digitenne abonnement. Ik had mijn verhuizing alleen aan Telfort doorgegeven omdat ik in de veronderstelling was dat ik daadwerkelijk van KPN naar Telfort was overgestapt. De verhuizing is inmiddels wel doorgegeven maar toch bleef ik facturen ontvangen van KPN.

Heb al veel gebeld en gemaild met beide partijen maar de medewerkers begrijpen het zelf ook niet. Vandaag weer 39 minuten aan de lijn met KPN, 3 keer doorgeschakeld, medewerker moet alles "even navragen".

Wat een zooitje ongeregeld...
Laatst gewijzigd door Alphavista op 28 mar 2013 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Slobberbone

Re: Interactieve TV van Telfort met gratis Digitenne

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Waarom zelf geen ontvanger extra scoren op MP kijk je ook gratis meer zenders en betere beeld kwaliteit :D

Alphavista

Slobberbone schreef:Waarom zelf geen ontvanger extra scoren op MP kijk je ook gratis meer zenders en betere beeld kwaliteit :D
Extra ontvanger? waarvoor?

Slobberbone

Alphavista schreef:
Slobberbone schreef:Waarom zelf geen ontvanger extra scoren op MP kijk je ook gratis meer zenders en betere beeld kwaliteit :D
Extra ontvanger? waarvoor?

Voor 2e tv op de slaapkamer :o

Alphavista

Dan moet je bij Telfort extra bijbetalen. De afspraak was Digitenne gratis en die afspraak moet nagekomen worden. Vind het ook wel makkelijk zonder kabels trekken.

Slobberbone

Alphavista schreef:Dan moet je bij Telfort extra bijbetalen. De afspraak was Digitenne gratis en die afspraak moet nagekomen worden. Vind het ook wel makkelijk zonder kabels trekken.

Daarom zei ik ook via MP zo,n Vip aanschaffen vaak werkt zo,n Devolo draadloos ook wel.

Nergens de optie gratis ooit vernomen want ik had ook Digitenne en zit nu bij Telfort niet veel dat het uitmaakt zit allen onder de paraplu KPN.

Alphavista

En die kan ik dan gewoon bijprikken in de router? Kan/mag het van Telfort?

Slobberbone

Alphavista schreef:En die kan ik dan gewoon bijprikken in de router? Kan/mag het van Telfort?

Ja, prik je zo in de Zyxel nr 3&4 zijn daarvoor geschikt even activeren in het modemmenu en ready.Kan gewoon nou Telfort heeft liever dat je een ontvanger bij hun huurt a 4 euro per maand terwijl je er ook zelf een kan kopen op MP (vorig jaar een gevonden voor 20 euro :)

Gesloten