LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] interactieve tv van wie dan ook...

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
davega82
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011 13:44

interactieve tv van wie dan ook...

Ongelezen bericht door davega82 »

Heb s ff dit forum dr op nagelopen: Matig product is t eigenlijk... :P Ik heb sinds kort interactieve tv, met een internetabonnement erbij (uiteraard), maar het vervelende is, dat het internet het vaak niet doet. Reden volgens de provider: "U ontvangt teveel draadloze signalen uit uw omgeving en die kunnen elkaar wel eens in de weg zitten". Dus als je in een stad woont, met meer dan 2 huishoudens, kun je het wel vergeten...? Kwam trouwens net langs deze interactieve tv 'experience', staat alles wel zo'n beetje uitgelegd, ook een veelgestelde vragen sectie, wellicht handig! Cheers

Lisbecks
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 feb 2011 17:14

Re: interactieve tv van wie dan ook...

Ongelezen bericht door Lisbecks »

davega82 schreef:Heb s ff dit forum dr op nagelopen: Matig product is t eigenlijk... :P Ik heb sinds kort interactieve tv, met een internetabonnement erbij (uiteraard), maar het vervelende is, dat het internet het vaak niet doet. Reden volgens de provider: "U ontvangt teveel draadloze signalen uit uw omgeving en die kunnen elkaar wel eens in de weg zitten". Dus als je in een stad woont, met meer dan 2 huishoudens, kun je het wel vergeten...? Kwam trouwens net langs deze interactieve tv 'experience', staat alles wel zo'n beetje uitgelegd, ook een veelgestelde vragen sectie, wellicht handig! Cheers
voor zover ik weet, komt dit door de frequenties waarop je zit (http://www.metageek.net/products/inssider/), kan je scannen en dan moet je op een min of meer exclusieve zitten... zo heb ik me laten vertellen!

davega82
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011 13:44

Re: interactieve tv van wie dan ook...

Ongelezen bericht door davega82 »

Oke, thanks, zal ze nog maar s bellen, miss kunnen ze dr wat mee, wnt ik zie dat er veel mensen op dezelfde kanalen zitten. Ik zag trouwens nog iets. Het digitenne internet pakket van kpn. kan je daar ook mee itv krijgen op je ipad? want anders neem ik dat... en in hoeverre is dat beeld te vergelijken? kost iets meer, maar krijg je ook een beetje waar voor je geld? hoor je!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: interactieve tv van wie dan ook...

Ongelezen bericht door bprosman »

dat het internet het vaak niet doet.
Als dat zo is doet Internet het dus wel je PC/Laptop krijgt alleen geen goede verbinding met je router. Je kunt manueel een ander kanaal instellen en kijken of het dan beter gaat.

Gesloten