Hallo Cobie,
Sukkels?

... (snap je wel hoor) Het volgende is er gebeurd... December 2005 ben je verhuisd, toen zat televisie nog bij Essent Retail, per 1 januari is dit apart gegaan, Essent Kabelcom, nu @home... Essent heeft toendertijd alle gegevens aan @home gegeven, blijkbaar is de verhuizing toen al niet voor televisie goed doorgezet door hun (dit is vingertje wijzen hoor, maar geen onbekend gegeven bij @home, omdat ze dit al in de eerste maanden door bellende klanten konden constateren, veel gegevens van klanten stonden niet correct en daar moest @home het maar mee doen). In iedergeval, ik denk dat je toen in januari nog eens met Essent Retail gebeld hebt om te zien of het in orde was, en die hebben in hun gegevens gekeken (die van gas/electra) en gewoon gesteld dat alles in orde was. Nu krijg je dus dit... @home heeft niet de correcte gegevens gekregen, dit blijft dan net zo lang doorlopen tot de klant zich meldt, want @home weet niet beter en door de kastencontrole in jou geval (of een antwoordformulier die naar de adressen gegaan is waar wel signaal maar geen actief contract stond) meldt de klant.
Als je je inmiddels na mijn 1e schrijven, of afgelopen week met je klantnummer bij de verhuisafdeling hebt gemeld, ga ik er vanuit dat het absoluut in orde komt... Waarschijnlijk zit je nu ook nog zonder signaal, of niet? Zo ja, binnen 7 werkdagen na je melding moet je weer signaal hebben, helaas duurt dit zo lang omdat een signaallevering over verschillende afdelingen verwerkt moet worden, jammer genoeg is het niet een kwestie van op een knopje drukken, was dat maar zo, dat zou een hoop ellende schelen. Heb je binnen 7 werkdagen geen signaal, bellen, storing laten aanmaken, dan moet het zeker binnen 2 werkdagen opgelost zijn... Al met al ben je dus wel 9 werkdagen onderweg om signaal te ontvangen... Ik begreep dat je ondertussen wel gewoon betaald hebt, it zou ik via een brief naar het klachtenmanagement wel kunnen proberen terug te vorderen. Wat je ook kunt doen is eens op
www.coax.nl kijken, dat is een belangenvereniging met een eigen ingang bij kabelleveranciers, misschien kunnen die nog wat voor je betekenen.
Ik hoop echt dat je hier wat aan hebt... Veel suc6
Groetjes Paulette