LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klanten"service" Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Dotteke
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:33

Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Dotteke »

Ik kan dat echt geen service noemen, je belt (wat al telkens kost) komt steeds door een heel verhaal van telefoonnummers, moet je smartkaartnummer intoetsen, wordt doorverbonden met een medewerker.... vrij/kiestoon, nog een toon, wachten, bezettoon.....
En dit al de hele middag!!
In juni 2005 al een opzegbrief gestuurd, nee mevrouw, niet aangekomen. Heeft u het wel aangetekend verstuurd??? Anders behandelen we ze niet!!!! Was er niet bij verteld toen ik in mei vroeg hoe ik moest opzeggen!!!
Nu dus aangetekend verstuurd, maar een maand later nog steeds geen reactie... wat een kl**** te bedrijf.

NUL ORGANISATIE! ! !

shithead
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 okt 2005 10:18

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door shithead »

Deze week heb ik ook gebelt met hun klantenservice van 70 eurocent p/m , eerst kreeg ik muziek te horen na 5 minuten kreeg ik te horen dat er nog twee wachtenden voor me waren eindelijk ging die na ongeveer 10 minuten over en dacht ik geholpen te worden, maar tot mijn verbazing werdt ie dus niet opgenomen maar begon het muziekje weer,uiteindelijk werdt die na 30 minuten opgenomen!Je zou denken dan had je moeten ophangen maar ze spelen het zo tactisch dat je steeds denkt dat die ieder moment kan worden opgenomen.
Het enige wat ik moest was me laten registreren maar dit kon zelfs niet terwijl ik in het menu toch echt moest kiezen voor "wilt u zich laten registreren"meneer kon me alleen een formulier toesturen.Laat die hufters dit dan aangeven in dat menu dan was ik wel ff naar een satellietzaak gegaan.Al met al heeft dit formuliertje me 45 euro gekost, dit is echt afzetterij en hufterigheid, ik snap niet dat er niemand kan ingrijpen, het kaartje met mediaguard module koste me ook al 139 euro. Volgens mij is Nederland wel het enige land in Europa waar dit zo is, Duitsland bijv. zendt meer dan 100 zenders ongecodeert uit, terwijl we hier voor NL 1,2 en 3 al een smartcard nodig hebben van 80 Euro ! RADAR DOE WAT AAN DEZE OPLICHTERS !!!!!!!!!

wiwi

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door wiwi »

Het zijn inderdaad onbeschoft dure wachttijden; ik was bij mijn laatste contact ruim 20 euro kwijt voor een eenvoudige vraag.

Gast

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ja zeg, afgelopen jaar 2 of 3 keer contact gehad met Canal Digitaal.

Goede conacten gehad en razend snel connectie met een vriendelijk persoon.

Kan mij dus niet vinden in jullie "verhaal"

Gast

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Gast »

Dan ben je waarschijnlijk de eerste met een "razendsnel connectie met een vriendelijk persoon'' LOL. Of ben jezelf toevallig een anal digitaal medewerker?

een fan

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door een fan »

bel gewoon de hoofdvestiging van Canal Digitaal dan 035-6555666

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

inderdaad het juiste nummer en de juiste manier van bellen.

en als je het niet bevalt zeg je op en ga je lekker naar UPC

Gast

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Gast »

De hoofdvestiging zal je zeggen dat je het 0900 nummer moet bellen,dus dit heeft geen zin.En wat FritzTheCat zegt slaat helemaal nergens op,UPC geeft geen signaal door via de satelliet en wat die bedoelt met juiste manier van bellen is mij een raadsel.

Gast

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Gast »

laten registreren kan ook via internet of via 1 sms je

ydrofsky
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 jan 2006 18:03

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door ydrofsky »

Ik heb bij m'n schoteldealer, toen ik m'n set ophaalde, meteen ook ff zo'n formuliertje ingevuld. Geen probleem! Geen dure telefoonnummers! FF registreren en klaar is kees! De beste en ook nog een keer de goedkoopste digitale televisie die er is!

R.A.

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door R.A. »

Hou op over canal+.
Dit bedrijf voert een beleid van de aanhouder wint.
Destijds(januari 2000)hadden ik en mijn vader een abbonnement afgesloten bij Canal digital.
In de overeenkomst stond destijds vermeld dat de eerste 3 maanden gratis waren.
Dom , maar ja:ik had net als mijn vader ingestemd met automatisch incasso.
Er werd onmiddelijk al abbonnementsgeld afgeschreven.
We hebben ons echt suf gebeld,maar we werden niet geholpen.
Allebei hebben we toen het contract met onmiddelijke ingang ontbonden wegens contractbreuk.
Maaaaaaaar we hadden het bedrijf niet in gebreke gesteld en dat is vereist>vooral als je later een rechtzaak begint!!!!!!)
Ik heb het op een rechtzaak laten aankomen.
Het werd op"rol" afgehandeld ,maar omdat deze zaak pas in 2003!!!voorkwam kon ik de telefoongegevens niet meer opvragen bij KPN omdat ik die als verweer wilde aanvoeren.(men kan maar een paar maanden terugkijken was het commentaar van KPN))
Het was verweer op verweer.
Ik verloor uiteindelijk puur op het feit dat ik het bedrijf(canal digital niet in gebreke had gesteld zodat ze dan officeel gelegenheid zouden hebben gehad om de zaak te regelen).
Ik heb echter wel ontelbare keren gebeld met canal digital om nu eindelijk eens een en ander te regelen , maar telkens weer werden wij met een kluiyje het riet ingestuurd.
De rechter vermelde in het vonnis echter wel dat Canal + geen schoonheidsprijs verdiende !

Mijn vader werd in oktober 2005 weer aangeschreven.
Hij heeft uit pure elende maar betaald om van die ellendige figuren af te zijn.
Hij had nog wel alle documenten bewaard maar mijn moeder werd gek van de stress.

U bent gewaarschuwd:
Doe alles aangetekend.
vraag uw telefoonmaatschappijbinnen binnen ca3 maandenom een uitdraai zodat u altijd kunt aantonen dat u alles heeft geprobeerd om tot een oplossing te komen en last but not least :
Stel het bedrijf in geval van een geschil atijd schriftelijk IN GEBREKE!!!!

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Als is het zo hoor heb je het totaal verkeerd aangepakt.

Uren aan de telefoon gaan hangen met welk bedrijf dan ook is ook volkomen zinloos, duur én je bewijst er *niets* mee. Beter een (aangetekend) briefje schrijven. Veel beter voor de portemonnee en de bloeddruk. :wink:

Ik heb al jaren satelliet via Canal Digitaal en geen enkel probleem ondervonden. Een keer een abo gedowngrade, een keer geupgrade en allemaal prima gegaan, gewoon een briefje geschreven aan CD en klaar is klara.

Je kunt het sinds een tijdje allemaal via hun site regelen.

Gast

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het met jullie eens dat je bij canal digitaal banaal behandeld wordt . Ik heb canal digitaal betaald en er wordt zomaar gezegd de betaling is niet binnen daarop heb ik een bewijs gefaxt en nu wordt er beweerd dat de fax niet binnen is gekomen dat ik het maar opnieuw
moet faxxen ,IK heb daar gezegd dat ik niet gek ben en daar weer intrap om vervolgens te horen dat de fax weer niet binnen is.
Hier moet toch echt wat aan gedaan worden dat kan zo niet.

vincentdevos

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door vincentdevos »

Goedemiddag,

ik kan niet meer dan me aansluiten bij ales wat ik in de voorafgaande berichtjes gelezen heb.
Ellelange verhalen, doorkiesprogramma en dan uiteindelijk in bezettoon krijgen.
Heb zeker 10 x geprobeerd te bellen daar we geen ontvangst meer hadden via de schotel.

Goddank dat er meer en meer concurentie komt zodat we als consument kunnen kiezen.....

V.de Vos

Ruude

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Ruude »

Nieuwe irdeto2 kaart gekocht @ 80 euro. Na het zappen naar een andere zender buiten het irdeto systeem krijg je de melding bij terugkeer naar b.v. ned1 :No acces. Kaartje eruit , weer erin na een tijdje weer acces. Zeer lastig. Canal digital gebeld. Er zijn nog zoveel wachtenden voor u. 20 Euro. Brief geschreven. Meneer, u moet het volgende nummer bellen, dan wordt u geholpen. Nummer gebeld. Toets uw code in. U hebt geen abonnement, de verbinding wordt verbroken. Weer brief geschreven. Antwoord: wij kunnen u niet helpen, ga naar uw dealer. Die weet van niks, het ligt aan irdeto, dus aan canal plus. Vreselijk, zo'n instantie die de volledige macht heeft.

Gast

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Gast »

@ruude,

De klacht Klinkt als een oude PACE ontvanger. Mocht dit het geval zijn, dan is er een condensator defect, geeft met Irdeto1 geen probleem,vandaar dat je dit nog niet bemerkt heb, elke andere kaart wel. In het geval van een rode Ypsilon kaart zeker.

Is inderdaad een gevalletje voor de dealer.

baaltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2006 15:13

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door baaltje »

Ook wij hebben nare ervaringen met canaldigitaal/upc. Wij hebben een abonnement genomen op Talpa en enkele andere zenders voor 7 euro per maand. Daarvoor wordt je smartcard geactiveerd. Nou mooi niet na ettelijke dure telefoontjes en een paar brieven, nog steeds geen ontvangst. Het ligt volghens hun aan onze ontvangers. Nu hebben wij de card al op ong 5 ontvangers geprobeer en nergens doet hij het.
Wel een rekening sturen van 55 euro. Weet iemand waar ik mijn recht kan halen of is dat er niet.

Arnim
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mar 2006 16:34

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Arnim »

Hilversum 1 maart 2006

Betr.: Wijziging dienstverlening Canal Digitaal......
Ja het is weer zover. Iedereen die via de schotel en met de verplichte
Canal Digitaalkaart naar de Nederlandse zenders kijkt wordt gevraagd voortaan een jaarlijkse bijdrage van Euro 29,95 te betalen. Het wordt te kennen gegeven dat in toekomst bij weigering van deze betaling enkel nog Ned. 1, 2 en 3 plus BVN kan worden onrvangen. (gratis)
Ikzelf vind dit te ver gaan. Hiervoor is mijns inziens slechts één oplossing mogelijk naar het motto: Samen een vuist maken en niet ingaan op het het aanbod van Canal Digitaal! De altijd in de picture staande kijkcijfers zouden door de niet aanmelding flink gaan dalen bij de desbetreffende zenders. Reclame inkomsten zouden hierdoor sterk kunnen teruglopen. De gevolgen blijven niet uit. Aan u de keuze!

Arnim

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door movieman »

Service? Volgens mij heeft CanalDigitaal dat niet in haar vocabulaire.

Ik mag niet vloeken in dit forum, dus ik zal het maar netjes houden.

Het moge duidelijk zijn wat ik bedoel.

Groetjes. :wink:

berendus
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2006 14:43

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door berendus »

Arnim,

Op welke manier heeft CD jouw benaderd met de mededeling dat het abonnementsgeld per jaar met 50% verhoogt word??

Ik weet(wist) daar niks van totdat ik per toeval op de CD site kwam.
Dus met andere woorden,, er is mij als klant NOOIT verteld op welke wijze dan ook, dat het abonnement duurder zou worden.
Ik betaal namenlijk al jaren € 19.95

En met de vraag waarom de klant niet in kennis wordt gesteld, kreeg ik het antwoord, dat het nu eenmaal zo is, en men mij niet verder kan helpen.

Daar zit ik dan met mijn 50% verhoging van mijn abonnement

Groetjes;
Berendus

Gesloten