Hallo Oggiz,
Je decoder was bij melden 4 maand over de garantie heen. Dus reken ik voor iedere maand 10 euro.
Hoeveel belkosten heb je totaal gemaakt? Eventueel mag je deze ook via een privébericht sturen. Als dit over de 20 euro is zou ik ook graag een specificatie willen. Dit mag je dan sturen naar:
[email protected]
Onderwerp || TrosRadar || Oggiz || klantenfrustratie bij Ziggo
Nogmaals mijn excuses voor deze vervelende situatie. Maar ik hoop dat we alles nu snel kunnen afhandelen.
Met vriendelijke groet,
Alex
Dag Alex,
Een excuus mag je maken, maar op deze manier accepteer ik het niet en al helemaal niet na het lezen van bovenstaande tekst.
Heb je mijn klachtenbrief en dossier überhaupt wel gelezen? Duidelijk niet, want dan zou je zoiets natuurlijk niet schrijven! Zoals je kunt zien in mijn dossier en klachtenbrief heb ik de decoder ontvangen op 21-01-2011 en heb eind januari j.l. wederom problemen gekregen met de recorder.
Nadat ik in de tussentijd al zeer regelmatig problemen heb ondervonden met dat apparaat (defecte afstandsbediening, signaalsterkte, opnames, BBC regelmatig niet beschikbaar, en tal van nietszeggende E-error codes). Nu was het probleem wederom dat BBC regelmatig uitviel met een voor mij nieuwe E-error code.
Het advies van uw organisatie was toen: bekabeling wederom laten controleren, resetten, opnieuw instellen, formateren, updaten firmware en weet ik wat allemaal nog meer. Dit had allemaal geen effect en uiteindelijk moest ik dan concluderen dat de Smartcard defect was. Aangezien nu enkel NL1 het nog deed (van de regen in de drup). Nadat er een nieuwe smartcard geplaatst was bleek ineens dat de recorder niet meer kon opnemen. Dus het probleem was nog altijd niet opgelost maar juist erger geworden.
Dan kun je nu op de letter af misschien concluderen dat het apparaat al buiten de garantie liep, maar de medewerker heeft ook aangegeven dat er niet moeilijk gedaan kon worden met een week of twee uit de garantie, zeker gezien de problemen uit het verleden.
Dus laten we zeggen 1/4 x 10 euro minder korting moeten krijgen) = 2,5 euro. Als je er vervolgens de belkosten bovenop doet van 20 euro, dan krijg ik dus nog een nieuwe recorder en daarbij ook nog een vergoeding voor de belkosten.
Dus Alex, bij deze mijn laatste verzoek:
Reageer inhoudelijk correct op de klacht welke ik heb geuit via de door jullie daarvoor bestemde kanalen óf luister de gespreken op Youtube nog eens rustig terug waarbij Ziggo een klant heel bewust aan het lijntje houdt met diverse naar blijkt later 100% loze beloftes.
Zonder dit als een dr
eiging te willen uiten; wat denk je dat meer schade gaat opleveren voor Ziggo?
Maw Ziggo: kom je beloftes na en reageer inhoudelijk correct op de klacht die bij de afdeling binnengekomen is ipv wederom een flater te slaan.
Edit: voor de taalpuristen onder ons, bedankt voor de correctie!