LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KOUDE DOUCHE ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bouwvakker

KOUDE DOUCHE ziggo

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Net weer proberen te mailen naar lavg gerechtsdeurwaarders alweer errors en dat is al meer dan week zo.
Net zo waardeloos als ziggo is geen hoofdletter waard dat bedrijf,dan word je gebeld dat ze niet snappen dat ik deurwaarders krijg en dat er ook helemaal niets van bekend is.En de volgende dag krijg je een email dat ze het hebben moeten dragen aan een incasso bureau.(had wel 5 x gemaild anders krijg je niets terug,of dingen sturen ze waar je niets mee opschiet.
Nog 1 keer! ze hebben meer als 3 miljoen klanten en ze rennen allemaal langs melkaar heen ik snap wel dat alles fout gaat.

bingo67

Re: KOUDE DOUCHE ziggo

Ongelezen bericht door bingo67 »

Kijk even na op het dossier vanuit welk kantoor het komt.
Bijv. Breda,stuur je mail dan naar [email protected],kan natuurlijk ook van n ander kantoor afkomstig zijn.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Bouwvakker

Op zich is het een uitstekende zaak, dat jij jouw ervaringen met dit bedrijf hier weergeeft. Door op de hoogte te zijn van de praktijken van deze firma, kunnen andere consumenten beter en bewuster beslissen of ze met dit bedrijf wel of niet zaken willen doen.

John.

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Hou eens op met het forum te spammen over jou ziggo probleem.

Volgens mij heeft in een van de andere 80 topics ziggo inhoudelijk al gereageerd...

mich24

jlthkoch schreef:Bouwvakker

Op zich is het een uitstekende zaak, dat jij jouw ervaringen met dit bedrijf hier weergeeft. Door op de hoogte te zijn van de praktijken van deze firma, kunnen andere consumenten beter en bewuster beslissen of ze met dit bedrijf wel of niet zaken willen doen.

John.

Maxiem?

jlthkoch

mich24 schreef:

John.

Maxiem?
Ja! :lol:

Maar wat je andere opmerking betreft: Ik kwam inderdaad in een ander topic deze reactie tegen van 8 dagen geleden:
@ joseneline en bouwvakker

Graag ontvangen wij uw klantnummer of postcode en huisnummer. Dit kan per privé bericht of via het e-mailadres [email protected]. Wij kunnen dan het één en ander uitzoeken en rechtzetten.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webteam

Dus Bouwvakker, heb je al gereageerd????

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

mich24 schreef:

John.

Maxiem?

oi,oi,oi! :roll: :roll:

mich24

haha.

aan de onzinnige opmerking dacht ik al dat het maxiem was, hahahaha :wink:

mich24

Copy Paste.

Copy Paste. :wink:

jlthkoch

mich24 schreef:Copy Paste.

Copy Paste. :wink:
Ik heb het wel aangepast, het laatste woord "doen" is door mij toegevoegd, want ik heb er zo'n hekel aan als mensen hun zin niet.

mich24

hahahaha :wink:

Er is dus over nagedacht :)

jlthkoch

mich24 schreef:hahahaha :wink:

Er is dus over nagedacht :)
Jazeker...... :D

bingo67

Ongelezen bericht door bingo67 »

Ook van mij krijgt ziggo de koude douche,ijskoud.
Na weer enkele mails naar hun gestuurd te hebben nog steeds geen reaktie terug,net als na lavg.
Bij ziggo is de klant zeker geen koning.
Het probleem van mijn vriend had allang opgelost kunnen zijn maar ziggo is niet zo voor oplossen alleen maar fouten maken ten kosten van iemand die geen produkten van hun heeft.

bouwvakker

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Heb net weer diverse mails naar ziggo gestuurd want de bedreigingen van ziggo worden nu nog erger,ze willen civiele procedure invoeren en dan via executoriale tenuitvoerlegging beslaglegging doen op mijn spullen en inkomsten.Dus ziggo ik zou maar snel in de mails gaan zoeken de naam van tros radar staat er tussen.
Dus dat zal niet moeilijk zijn,maar vrees het ergste!!!!

Hoop nu een keer van ziggo af te zijn man man word er helemaal gek van

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

jlthkoch schreef:Dus Bouwvakker, heb je al gereageerd????
Requote :P

Gesloten