LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn belazert de kluit
kpn belazert de kluit
KPN heeft zoals zei zegt een wijziging gemaakt op hun netwerk. Ze hebben 2 zenders toegevoegd. Dat daarom Belgie 1 een uitgerekt beeld heb, andere zenders in Hilversum dermate slecht beeld op leveren en zelf MTV hakkelend overkomt moet de kijker zeker maar voor lief nemen. Ook hun helpdesk is onbereikbaar of heeft een wachtlijst van 1 tot 1 1/2 uur a 10 cent per minuut. Eerst lopen ze je op te geilen met een zo'n goed product. Vervolgens gooien ze de gehele zooi overhoop voor twee tijdelijke regionale zenders en daarna werkt het als dikke stront. Het moge duidelijk zijn dat het de KPN alleen gaat om de dollars en niet om een goed product af te leveren. Dit soort witte boordercriminaliteit zou bij wet verboden moeten worden.
Re: kpn belazert de kluit
Hier werkt het anders perfect hoor. Ik heb nu alleen ineens AT5 en TV Flevoland erbij, maar ach daar maal ik niet om. Op de overige zenders heb ik perfect beeld en geluid zowel in de slaapkamer als in de woonkamer.
Zou het kunnen zijn dat de storing gerelateerd is aan je woonplaats?
Zou het kunnen zijn dat de storing gerelateerd is aan je woonplaats?
-
Bij mij werkt het ook perfect, beeld en ontvangst zijn zonder meer goed te noemen, en dat voor een lage prijs. 'k snap dus niet dat mensen zeggen dat KPN de kluit belazerd. Ze leveren een goed produkt (bij mij dan in elk geval, 'k kan niet voor anderen spreken)
Het is inderdaad plaatselijk. Ik kan namelijk ook 5 TV kanalen uit Utrecht ontvangen. Ned 1,2,3 CNN en TV Utrecht. Deze kan je met een truck later toevoegen. Het signaal in Utrecht is ondanks dat het maar 75% vele malen beter dan uit Hilversum. Daar is het signaal 98%. Ook was tijdens de omzetting de helpdesk compleet onbereikbaar voor vragen en de dagen daarna was de wachttijd meer dan een uur. Mensen langer dan een uur laten wachten a 10 cent per minuut is gewoon asociaal. Het ruikt erna dat de KPN nu de analoge zenders verdwijnen een monopolipositie ruikt. Dit is het gevolg van onverantwoordelijke privatisering.
En de landing op de maan is ook nooit geweest?Het ruikt erna dat de KPN nu de analoge zenders verdwijnen een monopolipositie ruikt. Dit is het gevolg van onverantwoordelijke privatisering.
-
Inderdaad allemaal een beetje onzin, er zijn zat televisie-aanbieders dus KPN heeft helemaal geen monopolie. Als je niet tevreden bent stap je toch gewoon over?
Stel je voor een consument heeft geen kabel en mag geen sat schotel plaatsen van zijn huisbaas.
Wat is dan, buiten KPN, het alternatief?
Internet?
Internet?
Nee, en de euro hebben we ook niet. We leven nog steeds met de guldens. Hoera!En de landing op de maan is ook nooit geweest?
Ik heb ook weleens de neiging om alles van KPN te willen hebben, maar als ik de verhalen hier zo lees, wacht ik maar even todat het bij iedereen goed werkt. Behelp me nu nog wel even met de Mediabox van UPC.
Of ooit misschien toch een schotel? Wie zal het zeggen!
-
bijvoorbeeld ja, of digitale televisie van UPC, @home, casema, mogelijkheden te overStel je voor een consument heeft geen kabel en mag geen sat schotel plaatsen van zijn huisbaas.
Internet?
TV via IP is inderdaad een alternatief, digitale tv via @home, casema of UPC niet, want daar heb je een kabelaansluiting van de betreffende kabelaar voor nodig en die heeft Bee8ch64 niet.
Ik zou de huisbaas nog maar eens vragen voor die schotel.....
pvd
Ik zou de huisbaas nog maar eens vragen voor die schotel.....
pvd
Ik denk dat Communist zich een beetje te snel druk heeft gemaakt. In Hilversum is het beeld inderdaad 3 dagen minder geweest, maar dat kwam omdat de KPN nog bezig was met het omzetten van het netwerk. Nu is het beeld weer prima. Ik heb hier prima beeld niets mis mee. Ik vond de truck om TV Utrecht erbij te krijgen trouwens wel een goeie van Communist. Ik heb advies opgevolgd en ik heb hem er nu ook bij. Dus Communist hou je bezig met techniek. Dat kan je wel, maar wees geduldiger met procedures. Je zet nu de KPN nodeloos voor paal. Dat is niet nodig. Geduld is een schone zaak.
Daarnaast: als je de boel omzet krijg je een heleboel mensen die de helpdesk bellen, bijvoorbeeld omdat ze problemen hebben, de handleiding niet lezen, etc. Dan is het niet zo gek dat de wachttijden gigantisch oplopen. Daar is niets asociaals aan; ze kunnen er gewoon niets aan doen.
Fijn die vraagtekens. Maar als jij als ondernemer de boel omgooid kan je erop wachten dat je meer vragen krijgt. De problemen die onstonden zaten bij de KPN en stonden niet in de gebruikzaamwijziging. Zorg gewoon voor voldoende bezetting op zo'n dag. Dat lijkt me wel zo redelijk.
En waar moeten ze de extra mensen vandaan trekken dan? ...
hallo,
ik ben ook een van de vele mensen die heel veel problemen ondervind door de wijziging in de frequenties door kpn. Wij zijn al sinds het begin klant bij Digitenne en hebben nog nooit problemen gehad met onze zenders. Maar sinds kpn de frequenties heeft veranderd zijn wij zo goed als al onze nederlandse zenders kwijt. na 3 telefoontjes met kpn en digitenne en ruim 1 1/2 uur in de wacht te hebben gestaan ben ik nog geen stap verder. Niemand kan me precies vertellen waarom wij gewoon onze zenders kwijt zijn. wij hebben de decoders van Strong en volgens een medewerker van de primafoon zou het waarschijnlijk daar mee te maken hebben. Kortom, wij hebben dus andere decoders nodig om het signaal te kunnen ontvangen en worden dus nu op kosten gejaagd voor iets waar wij helemaal niets aan kunnen doen.
zijn er hier misschien nog mensen die een tip hebben om met onze huidige decoders wel de zenders weer te ontvangen?
Groetjes
Antoinet uit Almere
ik ben ook een van de vele mensen die heel veel problemen ondervind door de wijziging in de frequenties door kpn. Wij zijn al sinds het begin klant bij Digitenne en hebben nog nooit problemen gehad met onze zenders. Maar sinds kpn de frequenties heeft veranderd zijn wij zo goed als al onze nederlandse zenders kwijt. na 3 telefoontjes met kpn en digitenne en ruim 1 1/2 uur in de wacht te hebben gestaan ben ik nog geen stap verder. Niemand kan me precies vertellen waarom wij gewoon onze zenders kwijt zijn. wij hebben de decoders van Strong en volgens een medewerker van de primafoon zou het waarschijnlijk daar mee te maken hebben. Kortom, wij hebben dus andere decoders nodig om het signaal te kunnen ontvangen en worden dus nu op kosten gejaagd voor iets waar wij helemaal niets aan kunnen doen.
zijn er hier misschien nog mensen die een tip hebben om met onze huidige decoders wel de zenders weer te ontvangen?
Groetjes
Antoinet uit Almere
Quote - Stel je voor een consument heeft geen kabel en mag geen sat schotel plaatsen van zijn huisbaas.
Internet?
Dit werd eerder in de discussie gegooid, volgens mij mag iedereen een schotel plaatsen, volgens de wet heeft eenieder recht van vrije nieuwsgaring
Internet?
Dit werd eerder in de discussie gegooid, volgens mij mag iedereen een schotel plaatsen, volgens de wet heeft eenieder recht van vrije nieuwsgaring
K*lere zeg..... klagen en gelijk de foon in, ipv eerst is verder op Internet te kijken dan het Tros Radar forum.... Wat kortzichtig zeg.heel veel problemen ondervind door de wijziging in de frequenties door kpn Niemand kan me precies vertellen waarom wij gewoon onze zenders kwijt zijn. zou het waarschijnlijk..... Kortom, wij hebben dus andere decoders nodig
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1648833 en je weet alles.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1662621 oa. over uitgerekt beeld.