Goedendag,
Ik ben sinds 2009 een vaste klant van KPN Digitenne en sinds een paar maanden kwam ik erachter dat ik al mijn facturen dubbel heb betaald. Dat komt doordat ik 2 abonneenummers had i.p.v. 1, maar daar wist ik niets van! Ik betaalde alles automatisch, vandaar dat ik het pas later ontdekt heb. Toen ik Digitenne aansloot wilde ik maar één, en dat lijkt me ook logisch.
Begin Maart heb ik KPN gebeld en uitgelegd dat ik alles dubbel heb betaald. Diegene met wie ik praatte, zei dat ik recht heb om een grote bedrag omdat het onterecht is afgetrokken van mijn rekeningnummer. Hij raadde mij aan om eind april opnieuw te bellen.
Vandaag kreeg ik echter van een medewerkster te horen dat ik geen recht heb op dit geld en ze me verder niet kan helpen. Ze bleef dit herhalen en liet me weten dat ik geen kans heb om mijn geld terug te krijgen. Ik vroeg of ik met iemand kon praten die me wel kon helpen, maar tevergeefs.
Wat moet ik doen? Ik heb het over een bedrag rond 180 euro..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Digitenne > Dubbel betalen
Re: KPN Digitenne > Dubbel betalen
brief sturen naar kpn en het bedrag wat te veel is ingehouden storneren, ook het andere klantnummer laten weghalen.
Re: KPN Digitenne > Dubbel betalen
Is dit het adres?
Postbus 16666, 2500 BR Den Haag
Postbus 16666, 2500 BR Den Haag