Graag wil ik weten of iemand anders hier ervaring mee heeft.
Per 1 sept. 09 een KPN Digitenne abonnement. Werkt goed. Nu onverwachts verhuizen naar een adres waar al Digitale TV is. Net gebeld, wilde opzeggen. Dat gaat niet, ik moet het contract tot 1 september 2010 uitzitten.
Mag KPN dit doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Digitenne opzeggen ivm verhuizing niet mogelijk
-
Re: KPN Digitenne opzeggen ivm verhuizing niet mogelijk
voor zover ik weet kan je digitenne overal mee naar toe nemen (waar bereik is) en is verhuizen dus geen reden om op te zeggen, tenzij je naar een gebied gaat waar dus geen bereik is...
Natuurlijk mag KPN dit doen, je bent een jaarcontract aangegaan he...
Mocht je idd naar een plaats verhuizen waar Digitenne niet beschikbaar is, dan kan het wel opgezegd worden, dus dit moet je even controleren via de check op de site van KPN!
Mocht je idd naar een plaats verhuizen waar Digitenne niet beschikbaar is, dan kan het wel opgezegd worden, dus dit moet je even controleren via de check op de site van KPN!
-
Duidelijk, dank jullie wel.
Andere digitale aanbieders zijn duurder!
Verder is het vooraf te zien of je naar een gebied verhuist wat er leverbaar is.
Zowel ADSL, Kabel TV en ook dekking van GSM, want vooral T Mobile is soms erg zwak in rustige regio's.
Ook Vodafone en KPN hebben enkele zwakke plekken.
Dus voor je gaat verhuizing informeren en als je geen jaar vooruit kunt kijken geen abonnement nemen!
Doorverkopen van dit lopende contract is ook mogelijk, als ik komende maanden dit voor 50% kan overnemen..... en Marktplaats?
Verder is het vooraf te zien of je naar een gebied verhuist wat er leverbaar is.
Zowel ADSL, Kabel TV en ook dekking van GSM, want vooral T Mobile is soms erg zwak in rustige regio's.
Ook Vodafone en KPN hebben enkele zwakke plekken.
Dus voor je gaat verhuizing informeren en als je geen jaar vooruit kunt kijken geen abonnement nemen!
Doorverkopen van dit lopende contract is ook mogelijk, als ik komende maanden dit voor 50% kan overnemen..... en Marktplaats?
Waarom zou dit niet mogen? Je bent zelf een jaarcontract aangegaan en dat jij verhuisd en toevallig op het nieuwe adres al digitale tv is, is niet het probleem van KPN. Ik vind dat altijd zo raar dat men dan probeert op te zeggen. Het is gewoon geen gegronde reden en je bent zelf een contract aangegaan.Caroline99 schreef:Graag wil ik weten of iemand anders hier ervaring mee heeft.
Per 1 sept. 09 een KPN Digitenne abonnement. Werkt goed. Nu onverwachts verhuizen naar een adres waar al Digitale TV is. Net gebeld, wilde opzeggen. Dat gaat niet, ik moet het contract tot 1 september 2010 uitzitten.
Mag KPN dit doen?