LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn geeft valse informatie met advertentie digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Elly van Es

kpn geeft valse informatie met advertentie digitenne

Ongelezen bericht door Elly van Es »

Bij kpn amsterdam digitenne gekocht, in de krant en tv adverteren ze met een vast maandbedrag van 9,95. Ik moet 13,95 betalen omdat ik geen verdere producten van kpn heb. dit staat niet in hun advertentie! ze straffen mij omdat ik geen telefoonaansluiting via de kpn heb, mag dit zomaar en toch blijven adverteren met 9,95 vaste lage prijs per maand.

Big-V

Re: kpn geeft valse informatie met advertentie digitenne

Ongelezen bericht door Big-V »

Heeft u hier de klantenservice al over gebeld?

Elly van Es

Ongelezen bericht door Elly van Es »

ik heb de klantendienst van kpn een email gestuurd en ben naar het business center in amsterdam geweest waar ze me niet konden helpen

rcb1978

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Je moet even de klantenservice aansturen, die 13,95 is een oud tarief, je hebt een contract onder de nieuwe voorwaarden en dat is de vaste prijs van 9.95.... De eerste maand is gratis, daarna pas die 9,95. Ik geloof dat in april alle tarieven zouden worden omgezet...

Angelina26

Ongelezen bericht door Angelina26 »

Het is niet zo dat kpn adverteert met foute info.
Voorheen betaalden niet-kpn klanten 13.95 per maand. Wel-KPN klanten betaalden 7.95 per maand. Nu betaalt iedereen 9.95 per maand. Ongeacht wel/geen klant van kpn.
Het teveel betaalde abogeld wordt automatisch gestort op je rekening.

willemo

Ongelezen bericht door willemo »

Ik betaal nog steeds (al ruim 2,5 jaar) het oude tarief voor digitale TV van KPN (digitenne) namelijk € 7,95 per maand.
Ik had ook telefoon van KPN en nu inmiddels ruim 1,5 jaar InternetPlusBellen van KPN.
Ik weet niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat er nog geen plannen zijn om dit lage tarief voor de "vroege" gebruikers aan te passen.

Het bedrag van € 7,95 wordt automatisch elke maand afgeschreven van mijn postbankrekening. Er wordt dus niet eerst een hoger bedrag afgeschreven en later het teveel betaalde teruggestort.

Met vriendelijke groet,
Willem

rcb1978

Ongelezen bericht door rcb1978 »

@Willem: je hebt waarschijnlijk nog een oud contract, dat zal de kpn wel niet meteen kunnen aanpassen... Zoiets zal het wel zijn. Geen drukte om maken en vooral geen slapende honden wakker maken zou ik zeggen :D

Gesloten