LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN heeft geld nodig en ik weet hoe ze er aan komen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jolanda en Erna
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2004 12:05

KPN heeft geld nodig en ik weet hoe ze er aan komen

Ongelezen bericht door Jolanda en Erna »

Sinds aug. 2011 ben ik verhuisd en op het nieuwe adres kan ik of met een schotel of via Digitenne TV kijken. Gekozen voor Digitenne. WAT EEN ELLENDE! KPN heeft een week na mijn aanschaf van het kastje en 2e kaart een 2e abonnement afgesloten. Omdat KPN ook een verkeerd email adres gebruikte voor de rekeningen, kwam ik er pas na 2 maanden achter, dat er dubbel van mijn rekenig werd afgeschreven, ook de betaling van het kastje was dubbel afgeschreven. Gebeld, à € 0.10 per min. Wordt opgelost mevr. NIET DUS. Weer gebeld, half uur aan de telefoon. Wordt opgelost hoor. Een abonnement komt te vervallen. NIET DUS. In januari een dame gesproken die er een klacht van maakte. Dan wordt het snel opgelost??? Kreeg bel afspraak met klachten afdeling op 2 febr. jl. EN IK WERD NIET GEBELD ! ! !
Wederom gebeld met KPN, ja mevr. ze hebben achterstand. Ik moet maar geduld hebben en per email een klacht aanmaken. Daar wordt sneller op gereageerd. Deze dame verteld dat mijn geduld op is en ik nu mijn geld terug wil. Krijg ondertussen bijna € 200.00 terug van KPN. Toen ik vertelde dat ik mijn abonnement wilde opzeggen, was dit wel snel te regelen. Tuurlijk .... en naar mijn geld kan ik dan zeker helemaal fluiten. Denk dat ik nu maar een advocaat ga inschakelen. Kan me voorstellen dat ze op deze manier verlies lijden. KPN denkt dat ze onaantastbaar is. Ik heb het helemaal gehad met de KPN. Die nog steeds een groot monopolie op veel heeft. Geïnformeerd bij andere aanbieders, maar die mogen me niet leveren, omdat ik verder dan 5 km. van een verdeelstation woon. LEVERING IS DAN ALLEEN mogelijk via KPN.

Gesloten