LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN telefonische service desk

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Soleares

KPN telefonische service desk

Ongelezen bericht door Soleares »

Hi alle,

Ik word nu toch echt helemaal gek van ze hoor.
Ik zal het hele relaas besparen en kan mij ook bij jullie verhalen aansluiten.

In het kort...26/08/08 op aandringen van kpn mijn abbo gewisseld van
internet + bellen GO tel optie ... bel onbeperkt altijd
naar
internet + bellen BASIS tel optie ... bel onbeperkt altijd

resultaat:

3x bellen met tel rampendesk omdat gegevens niet kloppen.
incl alle wachtijden en aantal keren verbroken worden, jullie wel bekend.
inlog gegevens werken niet meer ook niet van het BASIS abbo.
en nu 1 maand later nog steeds geen wisseling in abbo.
Weer gebeld vandaag 18 min in de w8t alles uitgelegd aan meneer zoveel en nog maar een keertje en wat denk je .... hij gaat het uitzoeken ik w8t nog een kwartiertje en wordt spontaan verbroken....DANK JE WEL KPN VOOR DE FIJNE SERVICE.... :x

Met dit hele gebabbel van die gasten dan wel incl DIGITTENE ELLENDE erbij gerekend dat dan wel ben ik al zeker meer dan 45 euro aan tel kosten kwijt met dat bedrijf en ben niets maar dan ook helemaal niets opgeschoten ermee.

Ik kijk het nog ff aan en anders gaat de schaar in het KPN kabeltje :twisted:

Groetjes een altijd tevreden klant van KPN maar nu een gefrustreerde gebruiker :wink:

agro

Re: KPN telefonische service desk

Ongelezen bericht door agro »

dat dan wel ben ik al zeker meer dan 45 euro aan tel kosten kwijt met dat bedrijf en ben niets maar dan ook helemaal niets opgeschoten ermee.
Als iets niet naar behoren werkt heb je toch een storing?????
De storingsdiens is gratis te bereiken met nummer 0800-0407, bovendien zitten daar personen welke meer deskundig zijn en meer bevoegdheden hebben om iets op te lossen, deze kunnen je mogelijk direct online de storing verhelpen.

Soleares

Ongelezen bericht door Soleares »

Ik begrijp je gedachte...maar ik heb niet het hele relaas opgeschreven.
Het is een dubbele frustratie aan het worden, zowel met de verandering van mijn inet abbo..en tevens een spontaan probleem met Digitenne een paar weken geleden. Dat is nu gedeeltelijk opgelost maar de nodige kosten voor gemaakt met de digit serv desk om dit voor elkaar te krijgen. (en die is 0,45 p/m) Nu 2 wk later dit gelazer met wisselen van mijn inet en tel aansluiting,weer de nodige keren gebeld erover dat de gegevens niet kloppen dus administratief totaal niet goed verwerkt. Storing heb ik niet alles werkt wel maar ik betaal teveel, Hun adm verwerking is een puinhoop. en omdat alles onder de KPN vlag wordt uitgevoerd zijn hun in mijn ogen ook de schuldige. Ik wil niet tussen al hun B.V. tjes heen en weer geslingerd worden. Het lijkt UPC wel.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Je kan de helpdesk van kpn ook gratis bellen met volgend nummer.
Kpn klantenservice Telefoonnummer: 0800-0234969

Voor meer gratis nummers en gratis antwoordnummers zie:
www.antwoordnummer.nl en voer de naam van het gezochte bedrijf of instelling in.
succes.

Gesloten