Ik heb sinds december 2008 een abb. bij tele2.
Sinds 5 weken storing op de tv waarbj het beeld constant stil staat.
Ze weten het niet te verhelpen en nu kan ik mijn contract zonder kosteloos opzeggen.
In dec. 2008 kreeg je een "gratis" laptop.
Toen gisteren alles geregeld was vertelde de man aande telefoon mij dat het per 8 april opgezed zou worden en dat ik dan nog wel 10 euro p.m. zou kosten afkoopsom van de laptop. Nou oke, nog over heen te komen. Hierin heb ik mondeling toegezegd.
Nu wordt ik vandaag gebeld dat die man het verkeerd heeft gezegd en ik nog 339 euro moet betalen voor de laptop.
Doordat hun de storing niet kunnen verhelpen, zeg ik voortijdig mijn abonnement op en nu moet ik opeens een bedrag voor een "gratis" laptop van 339 euro betalen.
Hier ben ik het totaal niet mee eens.
Maar ze zeggen niets voor mij te kunnen doen.
Ze kunnen toch niet de ene dag dit zeggen en de andere dag weer wat anders terwijl ik al een mondelinge overeenkomst heb gesloten!
Please kunnen jullie mij HELPEN?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laptopkosten betalen terwijl tele2 geen goede tv levert.!!!!
-
Re: Laptopkosten betalen terwijl tele2 geen goede tv levert.!!!!
lijkt me niet.. naast dat de laptop al meer dan een jaar oud is, en daarmee de restwaarde een stuk lager is. Ik weet ook niet in hoeverre de laptop in het contract heeft gestaan, dat is wel vaker een onduidelijk.
Ik zou zeggen tegen tele2.. je kunt de laptop terugkrijgen. Waarschijnlijk komen ze dan met een betere oplossing
Ik zou zeggen tegen tele2.. je kunt de laptop terugkrijgen. Waarschijnlijk komen ze dan met een betere oplossing
10,- p.m. was voor mij al een stap te ver.
Tele2 kan haar verplichtingen niet nakomen,dus waarom zou jij het wel doen?
Schrijf een nette brief(email kan ook) waarin je aangeeft dat je graag klant was gebleven als je normaal gebruik van de diensten kon maken.
Dat je al een jaar klant was, en dus de laptop zeker voor de helft hebt "betaald". Had je ook internet/tel.? zo ja,en als het werkt, "Ik blijf klant bij jullie, dus de andere helft kan daar verrekend worden". Als nee,of werkt ook niet " De restwaarde is ong 100,- de ene helft betaal ik, de rest zie ik als kostenvergoeding voor het eindeloos bellen met de helpdesk"
(Persoonlijk zou ik niets meer bijbetalen. Voor 339,- zou ik er nog 2 bijwillen).
Als tele2 idd binnen 5 weken een contract wil ontbinden ipv "Meneer volgende week is het goed" geeft dat wel aan dat het probleem oplossen duurder is dan een klant verliezen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij gaat bij Tele2 televisie over internet, en bij veel klanten zou dus de "wijkkast" overbelast kunnen zijn. En bij een teveel aan klanten zou tele2 niet nr 25(jij) eruit moeten gooien maar nr 125 niet als klant moeten aannemen. Vraag eens rond in de buurt, samen sta je sterker.
Tele2 kan haar verplichtingen niet nakomen,dus waarom zou jij het wel doen?
Schrijf een nette brief(email kan ook) waarin je aangeeft dat je graag klant was gebleven als je normaal gebruik van de diensten kon maken.
Dat je al een jaar klant was, en dus de laptop zeker voor de helft hebt "betaald". Had je ook internet/tel.? zo ja,en als het werkt, "Ik blijf klant bij jullie, dus de andere helft kan daar verrekend worden". Als nee,of werkt ook niet " De restwaarde is ong 100,- de ene helft betaal ik, de rest zie ik als kostenvergoeding voor het eindeloos bellen met de helpdesk"
(Persoonlijk zou ik niets meer bijbetalen. Voor 339,- zou ik er nog 2 bijwillen).
Als tele2 idd binnen 5 weken een contract wil ontbinden ipv "Meneer volgende week is het goed" geeft dat wel aan dat het probleem oplossen duurder is dan een klant verliezen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij gaat bij Tele2 televisie over internet, en bij veel klanten zou dus de "wijkkast" overbelast kunnen zijn. En bij een teveel aan klanten zou tele2 niet nr 25(jij) eruit moeten gooien maar nr 125 niet als klant moeten aannemen. Vraag eens rond in de buurt, samen sta je sterker.
-
Beste Lunoris,
Je klacht over het betalen van de laptopkosten en dat de afhandeling niet naar wens loopt heb ik gister in behandeling genomen. Ik hoop hier zo snel mogelijk bij je op terug te komen. Als je vragen hebt kun je mij een e-mail sturen via [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Je klacht over het betalen van de laptopkosten en dat de afhandeling niet naar wens loopt heb ik gister in behandeling genomen. Ik hoop hier zo snel mogelijk bij je op terug te komen. Als je vragen hebt kun je mij een e-mail sturen via [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bij die honden moet je , je telefoon gesprekken opnemen,, zo doen ze dat ook bij jou,, en geloof me neem nou geen tele 2,, of upc, als je er een prob. mee krijg doen ze echt niks voor je, ik heb eredivisie gehad van versatel,, toen het tele2 werd begon de ellende al vrij snel,, en dan betaalde ik de hoofdprijs 54.90,, voor langzaam vervelend internet,, en upc is echt niet beter,, als je flink die helpdesk moet bellen kan je beter zelf een laptop kopen,, ben je voordeliger uit
@ Pesjunk,
Dit bericht is al ½ jaar oud, en hierboven staat een gratis oplossing voor het dure 0900 nummer en werkte ook nog beter.
Maar een cadeau op deze manier afschrijven mag niet, zij hadden voor een goede verbinding moeten zorgen en als dat niet kan hadden ze niet moeten leveren.
Het geven van duur cadeau in plaats van enkele maanden tot heel jaar korting is hun risico.
Dit bericht is al ½ jaar oud, en hierboven staat een gratis oplossing voor het dure 0900 nummer en werkte ook nog beter.
Maar een cadeau op deze manier afschrijven mag niet, zij hadden voor een goede verbinding moeten zorgen en als dat niet kan hadden ze niet moeten leveren.
Het geven van duur cadeau in plaats van enkele maanden tot heel jaar korting is hun risico.