LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] levertijd @ home

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
splendid

levertijd @ home

Ongelezen bericht door splendid »

hallo,

ik heb een probleem, waarvan ik hoop dat iemand hier advies heeft,

in juni werden wij gebeld door @home. wij waren een goede klant ( reeds gebruikmakend van internet en telefonie) dus mochten wij een decoder met proefabonnement voor slechts 39 euro aanschaffen, omdat wij toch al van plan waren om digitale televisie te nemen, hebben we hier mee ingestemt,
na ongeveer twee weken ontvingen we het instalatiepakket, s middags hebben we de decoder geinstaleerd, maar er waren een heleboel zenders die het niet deden, dus gebeld met de klantenservice, die mevrouw zie dat het aan de kabels lag, ik zei dat dat net nieuw was en dus niet kon, het moest wel, want iets anders kon het niet zijn volgens haar, dus de stad in, nieuwe kabels gehaald,
nog steeds het zelfde probleem, weer gebeld, en vervolgens kreeg ik te horen dat mijn versterker niet goed was, dus nieuwe versterker gehaald, en weer hetzelfde probleem, weer gebeld, en toen was het de splitter, dus nieuwe splitter gehaald, @home medewerker nummer 4 kwam op het snuggere idee dat de decoder mischien wel stuk was, en dat we hem op mochten sturen, en dan zouden we een nieuwe krijgen,
op 2 juli is de decoder op de post gegaan,
inmiddels heb ik vele keren gebeld, en volgens @home duurt het tot maximaal 6 weken voordat de nieuwe decoder er is, ik wacht nou inmiddels 12 weken!!!!, ook heb ik intussen wel 20 keer gebeld, en iedere keer wordt beloofd dat er aan gewerkt wordt, dat ik op een spoed lijst sta, en dat ik terug gebeld wordt met antwoord op mijn vraag,
ik ben dus nooit terug gebeld!!!
op klachten van de email reageren ze helemaal niet,
Als ik vraag of ik een manager mag spreken wordt ook niet gereageerd, het geld terug storten kan ook niet,
met andere woorden er kan helemaal niks,

heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt, of tips wat ik hier nog aan kan doen,
ik hoef toch zeker niet op mijn knieen te smeken om iets wat ik allang betaald heb en dus van mij is!!!

alvast bedankt,

discountkeukens

Re: levertijd @ home

Ongelezen bericht door discountkeukens »

wij hebben oo problemen met @home. bij ons is na 2,5 maanden de smartkaart al kapot. voor ze dat geloven ben je meerdere opdrachte en telefoontjes verder. voor je hun te spreken krijgt hang je eerst 15 'a 20 min aan de lijn. ze zouden na veel aarzelen een nieuwe opsturen en zou binnen tien werkdagen binnen zijn. 2 weken later weer bellen. heb nog niets ontvangen? is verstuurd hoor mevrouw! maar ik heb het niet. Ze sturen het weer op en zal zeker binnen tien werkdagen binnen zijn. weer niets. weer bellen en spreek de klantenservice. ik werd door verbonden want ik moest een adere afdeling daar voor hebben. die zeggen me dat ik de klantenservice moest bellen. heb ik gedaan zei ik en die verbinden mij met u door. ,oest toch echt de klantenservice bellen. gedaan en krijg zo'n huppel tut aan de lijn. de kaart is 19 september besteld. dat is vreemd???? heb al veel eerder gebeld en toen eas hij al verzonden zonder aan te komen. ik moest maar geduld hebben want zoiets duurd 6 weken. als ik iets opstuur is het er binnen twee dagen. bij hun is dat niet mogelijk, wel geld ontvangen maar service....nee hoor. waardeloos. ik ga ze overal aan melden als waardeloze service. ik neem tevens contact op met de consumenten bond. ik raad u dat aan ook te doen.

Pruim

Ongelezen bericht door Pruim »

Mijn zuster werkt bij de klantenservice van @home (callcentre).
Het standaard antwoord dat ze moeten geven als iemand een probleem heeft, is inderdaad dat het aan de kabels ligt.

splendid

Ongelezen bericht door splendid »

tjonge, er is een wonder gebeurt,
vandaag ( na 13 en een halve week) is mijn decoder binnen gekomen, en hij deed het meteen!!!

Gesloten