LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG CashBack Actie!!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
John26081971

LG CashBack Actie!!!!

Ongelezen bericht door John26081971 »

Na ongeveer 1 jaar bezig te zijn geweest om de cashback van 300 euro terug te krijgen. Dat was een actie van LG als je een 3D TV kocht. En alle bewijzen tot 2 maal toe opgestuurd te hebben, per telefoon alles door te hebben gegeven inclusief serienummer model etc. hebben we vandaag te horen gekregen dat ze niets voor ons kunnen betekenen want ze zijn de papieren kwijt :( En ze zijn ons een jaar aan het lijntje te houden. gewoon schandalig!!!!!!

We hebben zeker +- 10 keer gebeld en hebben zoveel gezecht dat ze terug zouden bellen en we worden van het kastje naar de muur gestuurd.

Dit is echt van de zotte.

Ons advies. Koop geen LG artikelen waar een actie opzit, want je kan fluiten naar je geld.

Gewoon oplichting dit.

Dit zijn de personen die beloofd hadden om terug te bellen. Yea Sure.

Jullie moeten zich schamen om niet terug te bellen.

Nogmaals koop geen LG met een actie, het is een grote FART
Laatst gewijzigd door Radar op 11 okt 2013 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: noemen van persoonsgegevens en ongepast taalgebruik

John26081971

Re: LG CashBack Actie!!!!

Iemand meschien een idee welke juridische stappen wij kunnen ondernemen?

Graag advies.

Alvast bedankt voor de moeite.

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Juridisch?

Je had de namen van de medewerkers niet mogen noemen. Wees dus maar blij dat ze jou geen proces aandoen.

John26081971

Ha!. Sterker nog ik had de goedkeuring van LG om die te plaatsen. Maar dat lost het probleem nog niet op.

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

John26081971 schreef:Ha!. Sterker nog ik had de goedkeuring van LG om die te plaatsen. Maar dat lost het probleem nog niet op.
HA! Minder sterk: het mag niet volgens de forumregels en de nederlandsche wet. Geeft verder niet, als je ècht specifiek de goedkeuring hebt ( en dus een ondertekend formulier van LG ) dan had je dat er bij moeten zetten. Of je kunt ook gaan afvragen of ze dan wel echte namen hebben gebruikt...Dus dan is het namennoemen ook nutteloos.

aukjerensjoepie

Ongelezen bericht door aukjerensjoepie »

ik heb een LG tv gekocht 21-11-2014 alles opgestuurd zoals hun willen. zou dan € 100,00 terug krijgen nog steeds niks gezien dat zijn geen afspraken ik vind ook valse voorlichting , zo ga je niet met klanten om.

alialias3

Ongelezen bericht door alialias3 »

Op 27.10.2014 een TV LG 55EC930V gekocht van € 3300,- met € 500.- cashback maar tot op heden niets ontvangen van LG en de actie Lekker Deals. Mijn voorstel is de klachten te bundelen en op alle fora die hier melding van maken de consument bewust maken van de risico's die hiermee gelopen worden. Op klachtenkompas en het forum van Kassa zijn nog veel meer klachten te vinden hierover. Het wordt tijd dat LG hierop in gaat en het bedrijf dat dit voor hen uitvoert, ODC Benelux, op de vingers tikt.

Gesloten