LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediaplayer
Mediaplayer
Ik ben op zoek naar een redelijke en betaalbare mediaplayer, hoeft niet perse een interne disk te hebben.
wel een wifi aansluiting hdmi kabel etc voor aansluiting op een Sony bravia tv plm 4 jaar oud.
adviezen ?
wel een wifi aansluiting hdmi kabel etc voor aansluiting op een Sony bravia tv plm 4 jaar oud.
adviezen ?
Re: Mediaplayer
Chromecast? (35 euro)
dit product ken ik via via, werkt bij hun niet naar wens.GJvdZ schreef:Chromecast? (35 euro)
uiteraard heb ik google gebruikt, door de bomen zie je het bos niet, zijn er ervaringsdeskundige ? jammer dat Ryan failliet is.
je schijnt ook de pc laptop met een hdmi kabel aan de pc te kunnen koppelen ,waarbij de video cs op de pc cs afspeelt en het tv scherm als 2* monitor functioneert, lijkt me redelijk omslachtig
tot grote tevredenheid van al mijn huisgenoten gebruik ik al jaren een Xtreamer.Kan alle formaten video en audio aan en je kunt er ondertiteling erbij plakken.Met internet(UTP) aansluiting,USB en HDMI.En talrijke instellingen mogelijk.Het wordt hier gebruikt om uitzendingen van Uitzending gemist en downloads te bekijken.Op sommige avonden wordt uitsluitend van de Xtreamer gebruik gemaakt.Oja, en is zéér betaalbaar.
-
Tik eens Ryan in op MP, 10-tallen te koop, nieuw/tweede hands/met en zonder wifi enz. voor gem. € 50,=
naast een Xtreamer wij hebben ook een chromecast op verzoek van de kids om via hun smartphone of ipad filmpjes en videoclips te streamer naar de tv.Met wisselend sukses.Je moet de goed kanaal instellen op de chromecast zelf en bij haperingen,slecht ontvangst dus,de HDMI kabel verlengen,want die funktioneert als antenne voor de wifi signaal.En omdat de tv meestal tegen de muur staat is vaak de ontvangst vrij beroerd.Het is dus even experimenteren om het beste beeld te krijgen.GJvdZ schreef:Chromecast? (35 euro)
Als het 2ehands mag zou ik inderdaad voor een AC-ryan gaan, de Playon!HD Mini bevalt ons prima die enkele keer als onze (smart) LG tv iets niet wil afspelen. Als je nieuw wilt, kan je eens kijken naar de WD TV personal edition voor ~90 euro.
Overigens doen wij alles bedraad in huis, hoe de Playon!HD Mini het op wifi doet kan ik niks over zeggen.
Overigens doen wij alles bedraad in huis, hoe de Playon!HD Mini het op wifi doet kan ik niks over zeggen.
-
Ik heb ook de mini, en alles via ext. Hd. Usb. Kan niet makkelijker.
Deze Ryan herken ik, mijn dochter gebruikt hem ook. incl een vaste interne harde schijf , zij zijn er tevreden over, Ryan is failliet, ik zie op marktplaats nogal wat 2* hands aanbiedingen uiteraard zondersjohie schreef:Als het 2ehands mag zou ik inderdaad voor een AC-ryan gaan, de Playon!HD Mini bevalt ons prima die enkele keer als onze (smart) LG tv iets niet wil afspelen. Als je nieuw wilt, kan je eens kijken naar de WD TV personal edition voor ~90 euro.
enige garantie.
Vanavond komt m,n kleinzoon met een HDMI kabel langs om de laptop aan de pc te hangen als proef, uiteindelijk vind ik dat toch te omslachtig
"Vanavond komt m,n kleinzoon met een HDMI kabel langs om de laptop aan de pc te hangen als proef, uiteindelijk vind ik dat toch te omslachtig".
Denk er wel om dat je nooit de HDMI kabel moet wisselen/aansluiten als de apparaten staan ingeschakeld. Vooral een Tv is daar niet altijd gelukkig mee.
Je Tv aarden, indien mogelijk, is ook zeker aan te raden. Zeker als er en desktop wordt aangesloten op de Tv, moet ook die worden geaard.
Als eens gekeken naar een Dune medispeler? Prima apparaten voor niet al teveel geld.
mvg. Willem.
Denk er wel om dat je nooit de HDMI kabel moet wisselen/aansluiten als de apparaten staan ingeschakeld. Vooral een Tv is daar niet altijd gelukkig mee.
Je Tv aarden, indien mogelijk, is ook zeker aan te raden. Zeker als er en desktop wordt aangesloten op de Tv, moet ook die worden geaard.
Als eens gekeken naar een Dune medispeler? Prima apparaten voor niet al teveel geld.
mvg. Willem.
Leg eens uit hoe kan ik mijn tv aarden? Bovendien discriminatie op geaardheid is verbodenWillem xamuh schreef:"Vanavond komt m,n kleinzoon met een HDMI kabel langs om de laptop aan de pc te hangen als proef, uiteindelijk vind ik dat toch te omslachtig".
mvg. Willem.
Maar zonder gekheid. De juiste mediaspeler is niet zo makkelijk te vinden. Hangt nogal van je wensen af en je bestaande apparatuur.
In ieder geval zou ik ook adviseren om eens naar een android stick te kijken. Heb je mediaspeler met meer mogelijkheden.
"Leg eens uit hoe kan ik mijn tv aarden? Bovendien discriminatie op geaardheid is verboden".
Hij is leuk... Maar ik schreef ook: indien mogelijk. Maar zo lang ik al Plasma gebruik, is die mogelijkheid er wel. En aangezien ik, ondanks de nadelen die er ook zijn, nog steeds geen betere techniek heb gezien, hou ik het hier nog even bij. Heb pas weer even een fraai model ingeslagen en die is dus ook weer geaard. Je moet er soms even een draadje voor bij trekken, maar dat is doorgaans wel te doen.
Bij nieuwe woningen moeten alle wandcontactdozen worden geaard en het is raadzaam daar dus ook gebruik van te maken als een apparaat die mogelijkheid heeft.
Maar nu terug naar de mediaspeler
Mvg. Willem
Hij is leuk... Maar ik schreef ook: indien mogelijk. Maar zo lang ik al Plasma gebruik, is die mogelijkheid er wel. En aangezien ik, ondanks de nadelen die er ook zijn, nog steeds geen betere techniek heb gezien, hou ik het hier nog even bij. Heb pas weer even een fraai model ingeslagen en die is dus ook weer geaard. Je moet er soms even een draadje voor bij trekken, maar dat is doorgaans wel te doen.
Bij nieuwe woningen moeten alle wandcontactdozen worden geaard en het is raadzaam daar dus ook gebruik van te maken als een apparaat die mogelijkheid heeft.
Maar nu terug naar de mediaspeler
Mvg. Willem
Inmiddels een ac Ryan playon HD mediaplayer- nieuw met garantie voor 50% op de kop getikt, een familielid had hem nog liggen en niet gebruikt ivm een nieuwe pc lucky me
Kijk, dat zijn berichten. Op deze manier kun je het rijk worden gewoonweg niet tegenhouden Gefeliciteerd met je aankoop en ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Maar hij zal nu ook wel 50% korter meegaanHar06 schreef:Inmiddels een ac Ryan playon HD mediaplayer- nieuw met garantie voor 50% op de kop getikt, een familielid had hem nog liggen en niet gebruikt ivm een nieuwe pc lucky me
Mvg. Willem.
Nou ja, als-ie het niet doet kun je naar je familielid voor de garantie-afhandeling. Of je sloopt em, gooit em weg en probeert dan alsnog bij de firma, waar ACRyan nu onder valt, een nagelnieuwe te krijgen vanwege vermeende productiefouten...
ach dat al wel, we lecven toch in een consumptie mij, kijk eens bij een kringloop winkel of grofvuil containers rond:)Willem xamuh schreef:Kijk, dat zijn berichten. Op deze manier kun je het rijk worden gewoonweg niet tegenhouden Gefeliciteerd met je aankoop en ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Maar hij zal nu ook wel 50% korter meegaanHar06 schreef:Inmiddels een ac Ryan playon HD mediaplayer- nieuw met garantie voor 50% op de kop getikt, een familielid had hem nog liggen en niet gebruikt ivm een nieuwe pc lucky me
Mvg. Willem.
Tip 3: lees dit bericht 's Har06 » 05 feb 2015 10:18
Inmiddels een ac Ryan playon HD mediaplayer- nieuw met garantie voor 50% op de kop getikt, een familielid had hem nog liggen en niet gebruikt ivm een nieuwe pc lucky me.
Binnen 24 uur na plaatsten vh topic een oplossing.
Inmiddels een ac Ryan playon HD mediaplayer- nieuw met garantie voor 50% op de kop getikt, een familielid had hem nog liggen en niet gebruikt ivm een nieuwe pc lucky me.
nog een vraagje , kan ik de player draadlood verbinden met m,n laptop en de inhoud van de laptop delen, graag wat uitleg thxJolijn schreef:Tip 3: lees dit bericht 's Har06 » 05 feb 2015 10:18
angel1978 schreef:RTFM
Read The F...... Manual