Enige tijd geleden heb ik een compleet pakket aangeschaft bij CASEMA internet, telefonie en digitale TV met een pluspakketje. Heel handig zou je toch denken....
De digitale tv doet het alleen wanneer het hem uitkomt nederland 1,2,3 krijg ik er haast nooit op, en zo zijn er nog wat zenders die het de ene keer wel doen en een andere keer niet zwaar irritant.
Een paar keer gebeld met CASEMA, krijg je de mededeling dat de wachttijd langer als 10 minuten bedraagt, ok prima. 25 (!!!) minuten later krijg je dan iemand aan de lijn die zelf net tot 10 kan tellen.
Mevrouw kon mij vertellen dat nederland 1, 2, en 3 toch ook op de normale kabel zaten.... Dat weet me neus ook wel maar ik betaal voor digitale tv wat volgens hun toch zoveel beter beeld en zoveel beter geluid bevat, maar er zou aan gewerkt worden... Tot op heden geen enkele verbetering!
Toen kreeg ik ineens een brief met de mededeling dat ik 3 openstaande rekeningen zou hebben en als ik niet direct zou betalen ze de boel zouden afsluiten.
Ik mijn afschriften erbij gepakt en ja hoor wat blijkt er is gewoon netjes iedere maand geld afgeschreven door CASEMA. En natuurlijk weer boos bellen naar de CASEMA, de eerste kreeg ik na 15 minuten (recordtijd voor hun) iemand aan de lijn die me vertelde dat ik al was afgesloten, heel vreemd als ik 10 minuten ervoor nog op de postbank.nl zat...
En de 2e keer dat ik belde kreeg ik na 25 minuten(!!!!) een meneer aan de telefoon die mij verzocht de boel te faxen. Ik bedoel kom op nou zeg, hun maken fouten en ik mag eronder lijden, alleen de wachtijd van hun fantastische telefoonteam heeft me al minimaal 30 euro lichter gemaakt en gooi daar nog maar een paar euro faxkostten bij. Ik ben in afwachting van hun reactie waarvan ik nu al weet dat dat langer gaat duren als de 3 dagen die ze beloven.
Al met al een waardeloos bedrijf met een waardeloze klantenservice.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MOE VAN CASEMA
Re: MOE VAN CASEMA
Zou kunnen dat de decoder gereset moet worden , trek de stekker uit het stopcontact voor minstens 30 seconden zodat de decoder geen stroom meer heeft en daarna stekker er weer in zodat de decoder opnieuw opstart. Als het goed is heb je weer op alles beeld