LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moet ik aan Ziggo aansluitkosten betalen ?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

moet ik aan Ziggo aansluitkosten betalen ?

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik heb met mijn vrouw al jaren televisie via Ziggo.
Nu heb ik een smartcard en CI+module besteld bij ziggo, en dat zou niets extra kosten (behalve dan de eenmalige aanschaf). Smartcard keurig geleverd, maar nu krijg ik een brief van Ziggo dat ik 29,95 euro moet betalen voor aansluitkosten.

Wat moet ik nu doen ? Het lijkt me niet dat ik nu aansluitkosten hoef te betalen voor iets dat ik al heb ? Ziggo is telefonisch onbereikbaar, als je eindelijk het keuzemenu hebt doorlopen om iemand aan de telefoon te krijgen, wordt je in de wacht gezet en krijg je niemand te spreken. Na 20 minuten maar de hoorn erop gelegd. Later nog eens geprobeerd, idemdito
Als ik wil inloggen op Mijn Ziggo krijg ik de melding dat ik OF de verkeerde gegevens heb ingevuld OF dat er 2 klanten zijn geregistreed op het emailadres.

Ik ben bang dat nu het laatste het geval is : de facturen die we voorheen altijd kregen stonden namelijk nog op de meisjesnaam van mijn vrouw. (toen we gingen samenwonen heb ik mijn abonnement opgezegd , en zij heeft destijds een verhuizing doorgegeven). De CI+ module heb ik op mijn naam besteld.

Inloggen op mijn ziggo lukt dus ook al niet. Vervolgens het contactformulier ingevuld, krijg ik een reactie terug dat het antwoorden langer gaat duren dan normaal en dat ik misschien beter kan bellen of inloggen op mijn Ziggo.
Bellen lukt dus niet (tenzij je iets wil bestellen, dan heb je meteen iemand aan de lijn !)

Blijkbaar is er door ziggo een nieuw klantnummer aangemaakt op hetzelfde adres (na aanschaf smartcard), vandaar de aansluitkosten.
Iemand die me kan vertellen hoe ik verder moet handelen ? brief schrijven ? Misschien iemand van Ziggo die dit leest en me een tip kan geven ?

Bedankt alvast

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: moet ik aan Ziggo aansluitkosten betalen ?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik denk dat er ook iets mis is gegaan inderdaad.

Met een beetje geluk reageert nog iemand van het webteam van Ziggo in dit topic. Onderstaande heb ik gequote uit een ander topic.
Ziggo-webteam_Alex schreef:Geachte Studentgroningen3,
...
Graag ontvang ik van jullie de volgende klantgegevens via een privé bericht:

Klantnummer:
Postcode:
Huisnummer:
Naam van contracthouder:

....
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam

U kunt ook proberen via een privébericht in contact te komen met deze gebruiker. Zij krijgen dan automatisch een e-mail dat er een reactie is geplaatst in het aan het account gekoppelde e-mailadres. Nu weet ik even niet of zij dan al gaan reageren op ongevraagde post, sommige webcare afdelingen doen dat niet. Maarja niet geschoten is altijd mis.

Gesloten