LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederland 1, 2 en 3 Digitenne dekkingsgebied

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Rolandroland

Nederland 1, 2 en 3 Digitenne dekkingsgebied

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Voorheen gold er altijd de regel dat de analoge zenders Nederland 1,2 en 3 overal in Nederland te ontvangen moet zijn. Echter bij Digitenne is dat niet meer het geval. U kunt dit simpel na gaan op de postcode check op de site van www.kpn.com Daar staat ook een kaart van Nederland waarin grote gaten vallen in de dekking. Nederland werkt met zeer lage vermogens als enige land terwijl de buurlanden veel meer vermogen gebruiken en daar wel een goede ontvangst hebben. Iedereen in Nederland moet belasting geld betalen voor kijk- en luister geld. Ik vind dat in de gebieden waar geen ontvangst mogelijk is daar van uitstel van betaling mogen doen. Op een site zag ik dat er ook geen zenders meer bij komen voor Digitenne.

Verder heeft KPN de Samsung ontvangers uit de verkoop gehaald. Deze waren zeer storingsgevoelig. Topfield is er voor in de plaats gekomen.

604ssb

Re: Nederland 1, 2 en 3 Digitenne dekkingsgebied

Ongelezen bericht door 604ssb »

Iedereen in Nederland moet belasting geld betalen voor kijk- en luister geld.
Oja, sinds wanneer dan?

bachanaal
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:15

Re: Nederland 1, 2 en 3 Digitenne dekkingsgebied

Ongelezen bericht door bachanaal »

in de achterhoek ontvang ik digitenne prima met een eigen decoder en kamerantenne(gekocht op www.conrad.nl).een enkele keer is er wat storing bij stormweer maar dat is inherent aan de digitale ontvangst (ook schotels hebben daar last van)
wat de belasting betreft, de kijk en luister gelden worden al jaren geind via de inkomstenbelasting.

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: Nederland 1, 2 en 3 Digitenne dekkingsgebied

Ongelezen bericht door gast007 »

zenders Nederland 1,2 en 3 overal in Nederland te ontvangen moet zijn
In heel Nederland kun je Digitenne (NL 1,2,en 3) met een goede buiten antenne ontvangen.[/quote]

Gesloten