LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NOG EFFE

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bettySY
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jun 2011 13:27

NOG EFFE

Ongelezen bericht door bettySY »

ben het rijtje van klachten al doorgelopen. het is toch te gek voor woorden dat hier in dit land alles maar mag en kan.
als dit zo door blijft gaan dan heb ik en zoveel andere die dit straks niet meer kunnen betalen allemaal zwart beeld misschien op uitzondering van 1 2 en drie.
ze blijven maar verzinnen,hoe word ik zo snel mogelijk rijk ja over de rug van de mensen natuurlijk.
en zo word er ook niet aan die gene gedacht die toch al weinig hebben dus als afleiding de tv hebben. dit word door dit parasietengedrag straks allemaal onmogelijk gemaakt. we blijven maar steeds meer betalen voor alles maar we krijgen er niet veel meer voor terug.
hoe lang gaat het nog duren dat de mensen dit niet meer pikken.
mij benieuwen.

160589005
Berichten: 36
Lid geworden op: 01 feb 2011 02:36

Re: NOG EFFE

Ongelezen bericht door 160589005 »

Waar gaat dit over? Ik probeer het te ontcijferen maar het lukt me niet. Kunt u misschien wat meer uitleg geven.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: NOG EFFE

Ongelezen bericht door electomonteur »

als je geen televisie meer heb neem je toch de pc met internet tv
gratis en geen kabel kosten meer

ja het is geen hd kwaliteit maar je kan wel je favo serie kijken

inkiepinkie666
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15

Re: NOG EFFE

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

Ik begrijp precies wat je bedoeld. Alles moet steeds meer en meer kosten. Proberen overal een slaatje uit te slaan. Met zogenaamde voordeel abo's ben je je nog steeds scheel aan het betalen als je vast in de haken van het contract hangt. Wil je er vanaf, ben je weken of maanden bezig.

ebikes
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2011 22:02

Re: NOG EFFE

Ongelezen bericht door ebikes »

Er zal toch 1 ether analoog kanaal moeten blijven bestaan,Of de wet moet aangepast worden.
Anders zijn alle geldverkwistende flyers van de overheid overbodig.
Zet uw tv aan of radio !!!

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: NOG EFFE

Ongelezen bericht door renegade66 »

Zal wel over Ziggo gaan. En ja inderdaad, over een paar jaar bestaan analoge uitzendingen niet meer.
Een standaard digitaal pakket kost evenveel als een analoog pakket, dus wat is het probleem.
ik snap het probleem ook niet helemaal.
mensen willen een HD tv, dan heb je voor optimaal kijkplezier digitale tv nodig, verder willen de mensen steeds sneller intenet.
vervolgens gaan ze lopen zeuren als er een paar zendertjes 'waar sporadisch naar gekeken word' van d kabel vedwijnen.

nog 1 maal de uitleg dan;
deze zenders verdwijnen om meer bandbreedte vrij te maken, zodat er meer digitale kanalen kunnen bijkomen en om meer snelheid vrij te kunnen maken voor internet.

indien je deze zenders toch wil, neem dan tv van KPN of Tele2.

Gesloten