LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onbeschofte mensen die de telefoon opnemen bij upc
onbeschofte mensen die de telefoon opnemen bij upc
je krijgt gratis een half jaar digitale televisie, je besluit het pakket uit te pakken en alles en te instaleren. En goh, het werkt niet.. ik besloot vervolgens om het hele pakket maar weer terug te sturen omdat het tenslotte een proefpakket is en ik geen zin heb om dure monteurs in te gaan huren van upc. na lang zoeken vond ik een telefoonnummer van de upc. want er stond natuurlijk nergens waarnaar en hoe ik het pakket weer terug kon sturen. Na een tijdje kreeg ik een man aan de telefoon die erg vriendelijk was, aan het begin van gesprek. Ik vroeg hoe ik het pakket terug kon sturen en meneer vertelde dat hij dat wel kon regelen, maar eerst wou meneer weten waarom ik het pakket terug wilden sturen, ik vertelde hoe het zat en meneer verklaarde me voor gek want het was de tv van de toekomst en ik had het wel is wat langer kunnen uit proberen dan 1 week. Na aandringen kreeg ik dan eindelijk te horen dat ik een brief zou krijgen met het retouradres en een doos, deze doos bleek achteraf een onstabiel stukje karton te zijn waar de originele doos niet eens in paste.. goed werk upc!
Re: onbeschofte mensen die de telefoon opnemen bij upc
Hoe frustrerend denk je dat het is om bij UPC te werken?
Ik denk dat 99% van de bellers niet belt om ze complimentjes te geven.
En als je van je baas dan ook geen mogelijkheden krijgt om de beller echt te helpen is het dubbel frustrerend.
Ik denk dat 99% van de bellers niet belt om ze complimentjes te geven.
En als je van je baas dan ook geen mogelijkheden krijgt om de beller echt te helpen is het dubbel frustrerend.
-
lol: ook leuk is om de mensen van een bepaald en zeer slecht energiebedrijf te bellen, dat is ook altijd garant voor onbeschoftheid!
Let op,
Via het internet en mijn comp. beleef ik hele fijne en beleefde momenten, ik kijk via www.kijkgratis.nl TV nou nooit geen klachten meer, ja als de stroom uitvalt.
met groet Joop.
Via het internet en mijn comp. beleef ik hele fijne en beleefde momenten, ik kijk via www.kijkgratis.nl TV nou nooit geen klachten meer, ja als de stroom uitvalt.
met groet Joop.