LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook in Duiven Digitenne waardeloos

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Deacon

Ook in Duiven Digitenne waardeloos

Ongelezen bericht door Deacon »

Voor 2 weken geleden heb ik via service nummer van KPN mijn digitenne besteld hun zeiden dat het kon via de potcode check. van de week heb ik het pakket thuis gestuurd gekregen, waarna ik het gister probeerde te activeren.
Maar het lukte mij maar niet om signaalstrekte te krijgen. Dus ik maar bellen naar servicenummer van KPN € 0.10 per minuut kost. Blijkt de desbetreffende afdeling over klachten van digitenne constant in gesprek te zijn met medeling; probeer het op later tijdstip nog een keer. Na 3 uur dat geprobeert te hebben heb ik hetzelfde nummer gebeld maar nu de afdeling verkoop, en je raadt het al gelijk iemand aan de telefoon. Ik mijn verhaal gedaan maar die medewerker zei U kan helemaal geen digitenne ontvangen, ik zei wat raar ik heb jullie 2 weken geleden gebeld en toen kon het wel. Ja zei die medewerker er zitten hier uitzendkrachten die niet van alles op de hoogte zijn, ik zei daar heb ik niks mee te maken, moet U uw mederwerker maar goed inwerken.
De medewerker zou mij doorverbinden om het pakket terug te sturen, dat duurde nog al even en de telefoonkosten gaan maar door. Ik kreeg eindelijk een medewerker aan de telefoon om te vragen om retournummer om pakket terug te sturen. Hij zei waarom terug sturen, ik zei omdat ik hier in Duiven op mijn postcode geen digitenne kan ontvangen. Medewerker ging het nakijken hij zei U kan wel digitenne ontvangen, ik zei wat is het nu kan ik nu wel of niet digitenne ontvangen!!!! Om een lang verhaal kort te maken ik kan dus uiteindelijk toch geen digitenne ontvangen in Duiven.

Ik wil met dit verhaal benadrukken dat KPN zijn naam geen eer aandoet, zeer slechte info (ook nog foute info) je wordt van kastje naar de muur gestuurd en het kost je een hoop tijd en laten we de telefoonkosten niet vergeten.

Voor ons geen digitenne van de KPN het is echt waardeloos

Groet Deacon

matt56

Re: Ook in Duiven Digitenne waardeloos

Ongelezen bericht door matt56 »

Enige weken geleden is de Digitenne-zender in Arnhem in gebruik genomen, dus ontvangst in Duiven moet volgens mij nu zeer wel mogelijk zijn. De postcodecheck op de KPN site is hopeloos verouderd en niet aangepast aan de laatste zenderveranderingen. :(

juani

Ongelezen bericht door juani »

IN ARNHEM EN DUIVEN WORDT HEEL BINNENKORT EEN NIEUWE ZENDMAST GEPLAATST!

Ik las het op Digitelevisie.nl

hier een stuk van het bericht:

Beschikbaarheid Digitenne en Interactieve TV
Digitenne is op dit moment door 65% van de Nederlandse huishoudens te ontvangen. Deze week is de zendmast in Den Bosch in werking gesteld en voor het einde van het jaar volgen zendmasten in Arnhem, Eindhoven, Enschede en Doetinchem, waardoor nog eens zo�n half miljoen huishoudens hun favoriete zenders via Digitenne kunnen kijken, meldt KPN. Interactieve TV, dat via een internetverbinding verloopt, kan op dit moment aangeboden worden aan ongeveer 60-70% van de Nederlandse huishoudens.

Bron: http://digitelevisie.nl/nieuws/nieuws.a ... 84&taal=nl

matt56

Ongelezen bericht door matt56 »

De zender in Arnhem is al in gebruik!

Gesloten