LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen tv abonnement UPC onmogelijk

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
paulodw
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 apr 2008 12:12

opzeggen tv abonnement UPC onmogelijk

Ongelezen bericht door paulodw »

Hallo,

Na een maand uitproberen van Digitenne (bij mij is de kwaliteit super, de antenne staat hier 800 meter verderop ;)) heb ik besloten om mijn huidige kabelabonnement op te zeggen bij UPC.

Nou, klantenservice gebeld, hele vriendelijke meneer aan de telefoon, blablabla vervelend dat ik het wil opzeggen.. of ik misschien interesse had in alternatief aanbod..
had ik niet, maar ja.. toen kwam de aap uit de mouw!

Opzeggen was onmogelijk omdat ik ook een internetabonnement bij upc heb die gekoppeld zit aan het TV-abonnement. Dus ik wilde ook het Internetabonnement opzeggen (snelheid viel tegen) ,maar dat kon niet.. want voor het internet was een contract afgesloten voor bepaalde tijd (1 jaar).
dus ja..
ik zit nu tot september vast aan zowel tv en internet van UPC wat ik niet gebruik (heb inmiddels een snellere provider gevonden)..

tip voor klanten van UPC: let op voor je overstapt en die algemene voorwaarden zijn écht sneaky!
je kunt wel een maand opzegtermijn hebben met je tv-abonnement.. maar als je dus een andere dienst hebt kun je je tv-abonnement pas opzeggen zodra die dienst 'opzegbaar' is!

Beetje lastig.. kan hiertegen iets gedaan worden?

groet,

Paul
Doetinchem

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: opzeggen tv abonnement UPC onmogelijk

Ongelezen bericht door gast007 »

<Beetje lastig.. kan hiertegen iets gedaan worden? >

Waarom? Heeft niets met UPC te maken.
Je hebt een combi abonnement afgesloten van een jaar en dat moet je uit zitten. Simpel.

paulodw
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 apr 2008 12:12

Re: opzeggen tv abonnement UPC onmogelijk

Ongelezen bericht door paulodw »

ik begrijp het, maar het heeft bij mij de indruk gewekt dat ik 2 aparte diensten heb aangevraagd die apart van elkaar opgezegd konden worden.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzeggen tv abonnement UPC onmogelijk

Ongelezen bericht door agro »

Stuur een mailtje en ik geef je enige tips om van upc af te komen.

Gesloten