LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips 37 met CI module

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
nohT

Philips 37 met CI module

Ongelezen bericht door nohT »

Ik heb vanaf begin problemen met de digitale ontvangst.
Met mijn nieuwe tv eerst nog even analoog gekeken maar dat was belabberd slecht. Omdat ik geen zin in extra kastjes heb een CI module met smartcard van Ziggo gekocht. Eerst iedere keer beeld op zwart en blokkend beeld. Inmiddels heb ik die problemen bijna opgelost. Het bleek de erg lange kabel en een probleem DVD recorder te zijn.
Inmiddels heb ik een goede kwaliteit kabel rechtstreeks van inkomend cai en tv gedaan maar ik blijf een probleem houden namelijk, Ik zet de tv aan en werkt prima maar na 5 á 10 minuten begint het beeld te schokken en dan moet ik het beeld ressetten en dan doet die het de hele avond prima.
De andere dag weer precies zo en dat heb ik inmiddels al 2 weken.
Zijn er meer die dit probleem kennen en ik lees graag de oplossing. Als ik de tv aanzet dan wil ik zonder iedere keer de zelfde technische handelingen te moeten doen gewoon kijken.

Barman

Re: Philips 37 met CI module

Ongelezen bericht door Barman »

Firmware update van de TV al geprobeerd?

nohT

Jammer dat ik zo weinig verstand van (digitale) tv heb, firmware???

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat is het typenummer van je TV ?

tramalantski

Ongelezen bericht door tramalantski »

nohT schreef:Ik heb vanaf begin problemen met de digitale ontvangst.
Met mijn nieuwe tv eerst nog even analoog gekeken maar dat was belabberd slecht. Omdat ik geen zin in extra kastjes heb een CI module met smartcard van Ziggo gekocht. Eerst iedere keer beeld op zwart en blokkend beeld. Inmiddels heb ik die problemen bijna opgelost. Het bleek de erg lange kabel en een probleem DVD recorder te zijn.
Inmiddels heb ik een goede kwaliteit kabel rechtstreeks van inkomend cai en tv gedaan maar ik blijf een probleem houden namelijk, Ik zet de tv aan en werkt prima maar na 5 á 10 minuten begint het beeld te schokken en dan moet ik het beeld ressetten en dan doet die het de hele avond prima.
Zijn er meer die dit probleem kennen en ik lees graag de oplossing. Als ik de tv aanzet dan wil ik zonder iedere keer de zelfde technische handelingen te moeten doen gewoon kijken.
De signaalsterkte is te laag Ziggo beweert dan het probleem is binnen. In werkelijkheid is de aansluiting naar het AOT punt niet goed. Ziggo moet dan buiten gaan graven en een nieuwe kabel trekken naar de aansluiting doen ze niet. Oplossing neem glasvezel.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

tramalantski schreef:
nohT schreef:Ik heb vanaf begin problemen met de digitale ontvangst.
De signaalsterkte is te laag Ziggo beweert dan het probleem is binnen. In werkelijkheid is de aansluiting naar het AOT punt niet goed. Ziggo moet dan buiten gaan graven en een nieuwe kabel trekken naar de aansluiting doen ze niet. Oplossing neem glasvezel.
Da's knap, hoe kan je dat zo op afstand concluderen? Wie weet hebben ze de WCD van het AOT na het behangen niet goed op terug op de muur geschroefd, is de TV niet Ziggo gecertificeerd, draait er verouderde firmware op, heeft de hamster aan de coax-kabel zitten knagen, en zo zijn er nog legio oorzaken waar Ziggo niks aan kan doen.

nohT

bprosman schreef:Wat is het typenummer van je TV ?
Even opgezocht gisteravond
Philips 37PFL4007K/12 serienummer FZ1C1241002682

Ik zet de tv aan en circa 5 minuten later begint het beeld te schokken. Bijvoorbeeld, als mensen op beeld stilstaan zie je er niets van maar als ze beginnen te lopen dan gaat het beeld met schokjes.
Dit gebeurt dus op alle zenders. :?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

nohT schreef:
bprosman schreef:Wat is het typenummer van je TV ?
Even opgezocht gisteravond
Philips 37PFL4007K/12 serienummer FZ1C1241002682

Ik zet de tv aan en circa 5 minuten later begint het beeld te schokken. Bijvoorbeeld, als mensen op beeld stilstaan zie je er niets van maar als ze beginnen te lopen dan gaat het beeld met schokjes.
Dit gebeurt dus op alle zenders. :?
Staat uw probleem in deze lijst ?

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpco ... BG&slg=AEN

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik zou in ieder geval de TV updaten met de laatste software release en kijken of dat het probleem oplost :

http://www.philips.nl/c/televisie-4000- ... ?t=support

Gesloten