LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips 37 pfl 8605

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
nielsmarchal

philips 37 pfl 8605

Ongelezen bericht door nielsmarchal »

Hallo allemaal,

even een klein verhaal over deze tv. 1e aanschaf van een led tv.
1e tv na 2 weken terug gebracht naar bcc te alkmaar wegens defekten aan geluid en doffe glasplaat. Achter de glasplaat werd t wazig.
Nieuwe tv mee gekregen.
Nu binnen een jaar is ie vanavond weer kapot gegaan. Blijft in een loop hangen. gaat aan en uit.
Kortom ben helemaal klaar met mr philips!
Wat een bende en troep. Daar investeer je dan 1200 euro in een bedrijf van nederlandse bodem. Morgen ga ik naar de winkel en er komt in dit huis nooit meer philips. Wat was t ook al weer? let's make things better? of ehh sense and simplicity? M'n.............
Groet Niels

LeoZ

Re: philips 37 pfl 8605

Ongelezen bericht door LeoZ »

Philips is Nederlands, ja... 20 jaar geleden!

Tegenwoordig komen de Philips tv's uit... China!

Philips heeft het afgelopen jaar veel verlies geleden, althans volgens de nieuwe CEO (directeur) van Philips, ze gaan o.a. de televisie tak afstoten.... logisch... die Philips rommel verkoopt toch niet meer!

Nog een paar jaar en dan gaat Philips Fokker achterna... opgedoekt, alleen... Fokker verkocht wél goede producten!

nielsmarchal

Nou, het wonder is geschiet, ik krijg een nieuw moederbord, bij voorbaat gewoon besteld. Kennelijk is het dus een 'bekend' probleem. Lijkt me toch dat ze niet bij voorbaat anders een moederbord bestellen? Naja, laten we hopen dat het nu opgelost wordt. Het is gewoon zo zonde, want verder is het eingenlijk een toptv, prachtig beeld. Ik wacht deze service ronde weer af......

nielsmarchal

Bcc heeft vandaag een reperateur laten komen, die heeft er een nieuw moederbord ingezet. Grappig was, dat alle winkels, philips zelf laat weten niet van het "reboot" probleem te weten, maar deze meneer reperateur heeft voor dit probleem toch al heel wat moederborden vervangen.
Kortom, jammer is het toch dat problemen niet erkend worden richting de consument.

nielsmarchal

Helaas, de tv heeft geen rebootprobleem meer en de audio is ok....maar:
de beelden lopen nu door elkaar en oude beelden blijven "hangen".
BCC maar weer gebeld, aangegeven dat ik nu na 2 tv's en 5 reperatietrajecten toch wel beetje klaar met dit type tv ben. Mr antwoord dat een tv 3x ter reperatie aangeboden moet worden voordat evt vervanging toegekend wordt.
Aangegeven dat coulance toch wel op z'n plek zou zijn en dat ik de tv wil omruilen. Mr belt terug en we wachten wederom af.

nielsmarchal

BCC heeft terug gebeld en ik mag morgen de tv omruilen voor eenzelfde type of een andere tv. Hulde aan BCC alkmaar voor hun inleving en begrip! Dank!

cozijnsen1971

Ongelezen bericht door cozijnsen1971 »

half november tijdens een firmeware update valt beeld uit op zwart dit heb ik zo,n 12 uur laten staan philips gebeld die zeiden uitzeten daarna starte de tv nooit meer op 4 dagen later monteur geweest nieuw board ingezet na 1 dag valt elke keer scherm uit ben er nu al tijd mee bezig zijn geen onder delen te verkrijgen je wordt door zowel de klantenservice als reparateur niet terug gebeld over al zelf achteraan lopen tot op de dag van vandaag geen werkende tv de service en kwalitiet is ver te zoeken heb ze nu op een ondeugdelijk prodict aan geschreven maar dat vinden ze van niet het is nomaal dat het stuk kan gaan iemand tips over wat te doen toesten net jaar oud

ronald email [email protected]

Gesloten