LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips 9604

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Katmoda

philips 9604

Ongelezen bericht door Katmoda »

Ik heb een philips 37" 9604. Opzich een mooie tv, maar na een half jaar begon het beeld te flikkeren maar had ik wel geluid en ambilight. Eerst nog even de standaard procedures doorlopen van de helpdesk, is de tv netjes door E-care gerepareerd. Tv ging na 3 kwart jaar weer kapot door hetzelfde euvel. Nog steeds garantie en weer netjes gerepareerd. Nu de derde keer weer dezelfde problemen. En je raad het al, net een paar maanden buiten de garantie.

Met philips gebeld. O meneer vervelend. Ik zal er bij zetten dat het om de zoveelste keer gaat en u wordt gebeld door E-care. E-care beld netjes een dag later. Beste meneer dat kost u €220. Kunt u mij garantie geven dat mijn tv het dan wel langer doet? Nee meneer dit is een bekend probleem en zit nog steeds in de PSU.

Dan wil ik een nieuwe tv. Vervolgens is een omruilvoorstel gedaan voor een vergelijkbare tv. Voor €530 komen ze hem omruilen! Dit is wel inclusief 150 euro voorrijkosten en uurloon. Ook fijn. Of ik kon een 7-serie krijgen (aanschafprijs 550 euro, mijn tv 1299 euro!).

E-care gaf aan dat er wel ruimte zit in het voorstel en dat ik maar contact moet opnemen met Philips. Uiteraard gedaan. Eerst vriendelijk geholpen en zou het worden uitgezocht. Meerdere keren beloofd terug te bellen, maar nooit meer gebeurd. Laatste contact was met een andere persoon van philips. Nee meneer we hebben een tabel en dit is het; take it or leave it was de boodschap.

Van het kastje naar de muur. Nu maar een brief naar consumentenbelangen gestuurd.

Ik ben best bereid iets bij te betalen maar dit gaat nergens over! Ze leveren een apparaat dat niet werkt en ik moet voor alle kosten opdraaien.

Iemand nog een goede tip?

Katmoda

Re: philips 9604

Ik zie nu dat er ook een draadje garantie is, daar hoort mijn probleem misschien eerder.

PhilipsCare_NL

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Beste Katmoda,

Wat vervelend dat u problemen heeft met uw TV. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en neem zo snel mogelijk contact met u op om de kwestie te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Camille Simonse
Philips Webcare

Katmoda

Ik heb nog geen contact gehad, ik hoop nog steeds op een normale afhandeling.

Katmoda

inmiddels dinsdag contact gehad met webcare. maar nog geen oplossing. het wordt in de groep besproken. ik ben benieuwd naar de doorlooptijd en hopelijk een normale afhandeling.

Katmoda

Helaas ook niks meer van philipswebcare gehoord. Ik zou een dag later worden teruggebeld maar inmiddels zijn er bijna 2 weken voorbij. Op mijn brief richting consumentenbelangen van Philips heb ik ook geen reactie ontvangen. Het begint nu toch wel erg vervelend te worden. De enige die belt is E-care om te vragen of ik wil reageren op hun (oude) voorstel.....

Ik heb nu al spijt dat ik net een babyfoon van philips heb gekregen. Waarschijnlijk het laatste product van dit merk.

Katmoda

Een kleine update,
Door webcare ben ik uiteindelijk toch netjes teruggebeld met excuus dat het zo lang duurde. Dus aan webcare ligt het niet.

Katmoda

Nou ik wacht nu alleen nog maar een reactie per brief af. Vorige week werd ik door iemand gebeld van Philips, geen idee van welke afdeling. Hij had overleg gehad en deed me een nieuw voorstel. Het voorstel was echter slechter dan ik al had ontvangen :S. Toen ik dit zei, herhaalde hij nog een keer het voorstel en hing daarna op! Ik begrijp er niks meer van....

Gesloten