LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
conlou
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2008 11:47

Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door conlou »

Mijn ervaring bij ZIGGO is,neem niet het hele pakket,tv,tel,internet,want je komt in de problemen als er iets niet werkt.Het servicecal center is pet,onkundig niet professioneel.De wachtijden als je belt,als je tenminste kunt bellen,zijn belachelijk lang.En dan de afhandeling in mijn ogen ondeskundig personeel..Ik ben nu op de markt aan het kijken om te veranderen want dit is wanbeleid van ZIGGO.Als ze zo blijven doorgaan zullen er steeds meer klanten vertrekken.
Laatst gewijzigd door conlou op 22 okt 2008 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door D1RK »

Vooraf informeren is altijd beter en met die fusie.....

Nuon en zo gingen eind vorige eeuw ook regelmatig de fout in tijdens deze periode.

De TV kabel is dus nu een puinhoop, zo erg zelfs dat een medewerker die al 17 jaar bij deze firma werkt nu overgestapt is naar Compuserve voor Telefoon en Internet.

Ik kreeg hiervoor een beloning van € 40,- omdat reclame duurder is, en als je dus ervaren medewerkers al laat overstappen?

Hij heeft als monteur dus bij iedereen alles aangesloten en ingesteld en doet dit vele malen per dag!
Als hij thuis meer zekerheid wil, dan is dit het bewijs.

Ik zal geen namen noemen maar als ze het niet snel oplossen.....

josvink
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2008 19:14

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door josvink »

Ik had een probleem met mijn digitale TV ontvangst van Ziggo. Helpdesk probleem voorgelegd. Oplossing koop nieuwe kabels. Naar de plaatselijke TV zaak. Nieuwe kabel????????
Aan uw kabel mankeert niets. Ziggo heeft zonder klanten te informeren zitten knoeien met de netwerknummers. Gewoon een ander nummer invoeren en u heeft weer ontvangst.
Veel inwoners van Borger zullen hetzelfde probleem hebben.
Mijn ervaring met Ziggo, ook met telefonie en internet. Constant storingen.
Jos Vink
Borger

dtyssen
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 aug 2008 13:54

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door dtyssen »

Ziggo is in mijn ogen gewoon te waardeloos voor woorden, ik ben geen klant van ze, toch krijg ik een brief dat ze erachter zijn gekomen dat ik gebruik maak van hun diensten maar hiervoor geen factuur ontvang, en dat ik nu alsnog een verhoogde factuur zal ontvangen!!!!!
Na bellen met helpdesk (eerst een kwartier in de wacht) krijg ik eerst een vriendelijke jongeman aan de lijn die me uitlegt dat het waarschijnlijk mis is gegaan bij upc (mijn oude kabelmaatschappij, abbo hier is gewoon opgezegd) Upc is overgenomen door Ziggo, en daar waren wel meer probleempjes uit voorgekomen. Deze jongeman verteld me dat hij me gaat doorverbinden met de afdeling Opzeggen, die kunnen me uit het systeem halen, en ik zal uiteraard geen factuur ontvangen. Nou lijkt het dus goed te komen, ware het niet dat de meneer van de afdeling Opzeggen mij eerst praktisch al voor leugenaar uitmaakt (u staat in het systeem dus u hebt zich gewoon bij ons aangemeld, dus moet gewoon betalen) Mededelingen mijnerzijds dat ik toch al echt al 1,5 jaar satteliet heb, en de mededeling dat ik de eindafrekening van UPC gewoon in mijn bezit heb maken niet echt indruk, volgens deze heer heb ik voorheen kabeltv gehad van Casema (die levert bij ons geneens) dus kan ik geen eindafrekening hebben volgens hem!!!! Hij kan alleen maar het abbonement stopzetten, maar de kosten moeten wel gewoon betaald worden! Vervolgens weigert hij ondanks 3 verzoeken zijn naam te geven (dat heeft toch geen zin meneer) Een ding weet ik zeker, ik was geen abbonee, en ik zal het nooit worden ook!

Zit ik net lekker op de bank, zie ik de nieuwe tv reclame van Ziggo, Ziggo 3 in 1, Zonder abbonement toch 39,95 per maand, tja.........

mien van drie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2008 12:08

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mien van drie »

Geachte lezer

Ik heb een digitale decoder van de firma ziggo vanaf 4 oktober.
Maar vanaf levering doet die decoder het niet!
En hoe ik ook probeer met ziggo in contact te komen hier over mislukt telefonies verbreekt ziggo steeds weer opnieuw de verbinding na dat een computerstem zegt dat je een vrije medewerker aan de telefoon krijgt!
Als ik het via internet probeer om te mailen of een of ander digitaal formulier moet invullen dat als je het probeerd te versturen krijg ik de heletijd een fout melding!
En de rekeningen die ik hier voor ontvang moet ik even goed voldoen ondanks dat de aparatuur niet werkt!
Het is nu al 1 nov 2008 en heb nog steeds geen vervangende aparatuur kunnen krijgen nog contact omdat fatsoelijk te regelen is tot op heden steeds mislukt!
Ik vind het apsoluut een schande dat ziggo zo'n slechte servies heeft!
Als iemand mij een raad kan geven wat ik hier mee moet verneem ik dat graag?

Met VRG Mien van Drie

mandyjaspers
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 nov 2008 19:07

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door mandyjaspers »

:evil: Wij hebben per september aan ziggo een totaal pakket aangevraagd omdat wij dit nog los hadden allemaal en dit goedkoper zou zijn om een alles in een pakket te pakken. Nou we hoefden in september niks te betalen dus dat was niet zo erg, maar daar kwam in oktober een foutieve rekening bij van ruim 200 euro die automatisch van onze rekening af werd geschreven en dat wel eerst even betaald moest worden om het weer blijkbaar terug te krijgen want ik had het laten storneren door de bank maar ja dat kan dan niet :twisted: :twisted: Ze willen eerst geld zien want anders hebben ze de macht om je gewoon maar af te sluiten.

Ik heb in oktober gebeld en dit zou in oktober dus worden teruggestort maar ik heb eind oktober nog niks!!!! Dus ik weer aan de telefoon met ziggo en daar vertelde een mevrouw me dat door een foutje het helaas nog steeds niet is teruggestort!!! En nu moet ik dus maar wachten tot ik een keertje mijn geld terugkrijg , gewoonweg belachelijk vooral omdat dit om ruim 200 euro gaat dus zeker niet niks toch?? Ik krijg gewoon een sik van ziggo!!!!!!! :roll: :evil:

Arnold de Heer
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2008 18:04

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Arnold de Heer »

ik ben door de ziggo medewerkers al 3x zwaar in de maling genomen,
ik heb melding gedaan van een kapotte smartcard voor dig tv , de medewerker zei me dat er een nieuwe opgestuurd ging worden, na 2 weken wachten nog niks ontvangen, in die tussentijd 3 maal gebeld met de Ziggo service, en er werd mij steeds verteld, dat de smartcard onderweg was, nog even geduld.
nu bel ik vandaag 3-11-2008 weer opnieuw en moet wel 45 minuten wachten alvorens ik aan de beurt ben, nu werd ik dan doorverbonden naar de techn dienst, deze meneer wou niet zijn naam noemen toen ik hem zei dat ik hier een officiele klacht van maakt en ik niet graag in de maling wordt genomen, over de kapotte smartcard wist hij ook niks te vertellen , op het laast zei hij dat ik de defecte kaart maar op moet sturen, kunnen zij eerst wel eens even kijken of hij wel stuk is, maar zei ik henm dan ben ik al mijn bewijs kwijt, en de eerste medewerker had mij beloofd , dat de nieuwe kaart naar mij toe gestuurd zou worden, met een retourenveloppe er bij, voor retournering van de defecte card
ik ben hier zo boos over dat je gewoon als wat oudere, in de maloing wordt genomen, ik ben ook van plan om een aangetekend schrijven naar de directie te sturen, deze beloofde in de Radar uitzending zoveel
goeds, nu ik merk er niks van , en zeker niet van het Ziggo personeel
het is rond uit beroerd, ik weet nu niet hoe dit op te lossen, bij Ziggo zeggen ze dan kijk je toch lekker anoloog inplaats van digitaal, maar ik betaal wel voor digitaal.
ik hoop dat dit gelezen wordt , en dat er toch nog een oplossing komt.
A.J. de Heer

M.van Buren
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 12:12

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door M.van Buren »

Het lukt mij op geen enkele wijze een nuttige reactie van de Ziggo Klantenservice te krijgen.
Ook onderstaand brief bleef onbeantwoord.

Klantenservice Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

3 oktober 2008.

Betreft: Digitale TV
Abonneenummer 56xxxx

Geachte heer/mevrouw,

Op 3 januari 2005 werd ik TVD abonnee bij Casema.
Door omstandigheden, o.a. langdurig verblijf in het buitenland, is de decoder met bijbehorende smartcard (met nummer 4005 xxxxxx) een langere periode niet in gebruik geweest. Nu ik mijn TVD weer wil gebruiken krijg ik voor alle zenders de foutmelding E16 Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.

Via de telefonische klantenservice heb ik getracht dit op te lossen, maar ondanks meerdere toezeggingen is het probleem nog steeds niet verholpen.
In de Algemene Voorwaarden vind ik geen artikel waarin vermeld wordt dat u de TVD kan afsluiten. Ik heb steeds aan al mijn verplichtingen voldaan.
Vriendelijk verzoek ik u mijn TVD aansluiting weer te activeren.

Met vriendelijke groet,

M. van Buren

Ook een brief aan de directie van Ziggo bleef onbeantwoord.
Wie weet een oplossing om sccesvol met Ziggo in contact te komen om het probleem op te lossen?

joymijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 18:28

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door joymijn »

Sinds dat Casema Ziggo is geworden zijn er alleen maar problemen :? !!
We hebben HD TV, dat kastje zelf al aanschaffen kost al meer dan 200 euro en dan komt t kaartje er ook nog bij. Daar is ook steeds wat mee!!
Maar nu knippert het HD kastje steeds in het blauw aan/uit en doet verder helemaal niks meer, :cry: dus geen HD TV waar je WEL voor betaalt!!!!. Enige manier om m uit te zetten is de stekker eruit! Nu hebben we al zo vaak gebeld naar ZIGGO, maar daar geven ze zo ontzettend slechte service! Ten eerste zit je al 3 kwartier aan de telefoon a 10 ct per minuut + mobiele kosten voordat je eindelijk eens iemand aan de lijn krijgt en die hebben ze ook nog eens zo van straat geplukt! Die snappen er echt helemaal niks van!! Zeggen steeds hetzelfde wat je moet doen, en na 10x zeggen dat t echt niet werkt wat ze zeggen, houden ze een heel lang onsamenhangend verhaal en uiteindelijk ben je nog NIET geholpen!! Een monteur sturen doen ze niet!! Op e-mails reageren ze niet! Telefoongesprekken heeft totaal geen zin! Het enige wat ze goed kunnen is elke maand je geld van de rekening afhalen voor iets wat NIET werkt!!! Ben echt laaiend op ze :evil: !!!!! Wie heeft er een idee :idea: ?????????? Iedereen weg bij ZIGGO :D ????

Ik vind het echt niet normaal dat er zoveel mensen problemen hebben met ZIGGO en dat die oplichters :evil: ongestoord zo kunnen omgaan met iedereen!!! Moet je eens kijken wat een klachten hier op dit forum staan en in mijn omgeving ken ik ook al zoveel mensen!!
We moeten er echt wat tegen doen!!!!!!! :shock:

dtyssen
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 aug 2008 13:54

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door dtyssen »

Even een update sinds mijn laatste berichtje van 23/10:

Nog geen bevestiging van opzeggen ontvangen, wel een rekening!
Lees van veel mensen dat het rekeningsturen op de een of andere manier nooit hapert.
Inmiddels heb ik via de mail een klachtenbrief gestuurd naar Ziggo zelf, Stichting Consuwijzer en stichting COAX. Mailtjes zijn verstuurd op 03/11. Ik doe dit bewust via de mail, ik hoor dat ze ook aangetekende brieven gewoon negeren dus das zonde van de postzegels.

Volgens de ontvangen factuur moet ik voor 11/11 betalen, was dit toch echt niet van plan. Als ik over een paar dagen nog niks gehoord heb schakel ik mijn rechtsbijstand in en ga ik rekeningen sturen.

Update van 05/11, heb reaktie op mijn mail gehad:
Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u het volgende mededelen.

Wij hebben uw abonnement van TVZ1 beëindigd per 30 november 2008. U krijgt over de maanden dat u bij de Ziggo onterecht bent aangesloten restitutie van de geïncasseerde abonnementskosten.

Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben
Het lijkt dus goed te komen!!!!!!!!! en dat nog wel via mail!!

tanjae
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2008 12:41

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door tanjae »

ik word schijtziek (sorry voor de uitspraak) van Ziggo. ik probeer op te zeggen omdat ik wel het pakket heb ontvangen maar geen monteur. toen geprobeerd een monteur te krijgen maar volgens de klantenservice was er in mijn regio geen monteur beschikbaar!!!! schandalig, kan toch niet? ik woon niet aan het eind van de wereld alleen tegen de grens van Belgie. na brieven en via internet opzeggen geen reactie ontvangen. nog maar eens 2 nu aangetekende brieven er achteraan maar nog steeds geen reactie. naar de consumentenbond gebeld om te vragen zat te doen en ook hier geen oplossing aangedragen. uiteindelijk kwam ik op consuwijzer terecht en hebben mij verteld nog maar eens een aangetekende brief met de eis binnen 2 weken een monteur zoniet een schadevergoeding eisen, ook voor de lange wachttijden en de telfoonrekening die aardig opgelopen is. zo geweegd zo gedaan, nu nog geen enkel teken van leven bij Ziggo. uiteindelijk dus naar de geschillencommisie, ben benieuwd wat hier uitkomt. :roll:

koolenboer
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2008 16:05

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door koolenboer »

Ook ik wil mijn gal even spuwen over Ziggo :evil:
Ik ben heel wat jaren klant geweest bij @home
en altijd tevreden geweest. Sinds het ziggo is het bagger. Ik heb mijn internet, televisie Z2 en Film1 opgezegd. En wat gebeurd er??!?!
Ik word helemaal afgesloten !?!?!??!?!?!?!
Na heel wat geemmer eindelijk weer z1 televisie maar zonder het basis signaal digitaal !??!?!
5 keer klanten service gebeld en elke keer een ander verhaal. Smartcard geblokkeerd gaan we deblokkeren, hoor je weer niets, smartcard kunnen we niet deblokkeren we sturen een nieuwe, niets ontvangen weer eens bellen, gaan smartcard toch deblokkeren, sorry gaat niet
ik ben het enorm beu !
Telkens als ik die ziggo reclame zie voel ik enorm agressie opkomen !
WAT HAAT IK DAT BEDRIJF MET AL DIE LOMPE MENSEN DIE NIETS, MAAR DAN OOK NIETS ANDERS DOEN DAN JE VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR STUREN.

onze humax 9200 pvr is nu helemaal niets waard omdat die gebruik maakt van digitale tv.

Ga maandag naar primafoon digitenne halen en hopelijk kan ik dan weer rustig tv kijken en kan mijn bloeddruk weer omlaag want ik word hier niet goed van !

1bpr
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2008 20:50

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door 1bpr »

Nadat ik een bericht heb verstuurd via de website van Ziggo, over het betalen via Rabo Telebankieren NotaBox, krijg ik een bericht terug dat per 30 November mijn abonnement wordt opgeheven. Nu heb ik daar helemaal niet om gevraagd, het enigste waar ik om gevraagd heb is dat ik voor de betaling gebruik wil maken van de Rabo NotaBox. En heb daarbij vermeld dat ik dat al eerder een verzoek gedaan had via de Rabo website maar daarvoor mijn klantnummer van AtHome had gebruikt dat was in September. Laat ik nu in Oktober een nieuw Klantnummer van Ziggo krijgen, dus dat betalen via telebankieren ging dus mooi niet door. Daar heb ik dus over gereclameerd en krijg dan de opzegging van je abonnement. Zie dat nu maar eens ongedaan te krijgen. Als je bel dan kun je een half uur wachten, en wordt de verbinding gewoon verbroken, en ben je weer 3 Euro armer. Later op de dag maar weer eens proberen en de dagen die daar op volgen. Je wordt gewoon niet geholpen. Toen ten einde raad maar de optie gebruiken opnieuw aanmelden als klant ( is optie 5 ), direct kontakt met de medewerker van Ziggo, vroeg keurig wat hij voor mij kon doen, ik wil me aanmelden als nieuwe klant, postcode en huisnummer opgeven ik stond dus in het bestand en had dus ook al een klantnummer, als ik me dan weer aan wilde melden dan kon ik het zelfde klantnummer houden en moest ik weer 29,50 Euro aanmeld kosten betalen. Dat gaat mooi niet doorzeg ik, door een fout van Ziggo ga ik dus dat niet betalen. Jammer meneer dan kan ik verder niets voor u doen. Kan je me niet doorverbinden met de juiste persoon, nee meneer dat mogen we niet. Einde verhaal. Daarna met de factuur afdeling gebeld, dit ging ook redelijk snel, konden ook niets doen, want deze hadden geen rechten om te wijzigen. Ik moest een andere afdeling bellen, kunt u mij dan ook doorverbinden vroeg ik, dat zal ik direct voor u doen. Ik werd doorverbonden en direct weer verbroken. Al met al ben ik nu bijna een week bezig om de juiste persoon te bereiken. Ik heb het nu wel een beetje gehad met dat Ziggo, het lijkt er op dat ze knap verdienen aan de telefoon wacht tijden. Er zijn ook al enkele e-mail verstuurd, maar er wordt ook niet op gereageerd. Ben ik blij dat ik niet toegestemd heb voor automatische afschrijving. Gezien al de klachten die ik zie over Ziggo lijkt het me goed als de Opta hier eens wat aan deed.
Zou Digitenne van KPN een beter alternatief zijn?

benchie
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2008 14:01

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door benchie »

ook bij ons is de ellende met ziggo weer begonnen.
na veel ellende is het ons gelukt om per 31-07-2008 het internet
en de kabel op te zeggen vermogen aan gesprekskosten kwijt,
na 20 minuten werd gewoon steeds de verbinding verbroken,
na de derde aangetekende brief eindelijk reactie.
maar nu komt het half oktober krijgen we opeens weer een factuur
van ziggo in de bus of we even een bedrag van 32,36 willen betalen
voor de kabeltelevisie van de periode01-11-2008 tot 01-01-2009,
terwijl we al drie maanden geen kabel meer hebben mijn man heeft
het ook gecontroleerd, nu zegt mijn man vanmiddag ik ga toch eens
kijken of de kabel soms weer aangesloten is, en ja hoor ze hebben
ons zo weer op de kabel aangesloten zonder enige toestemming
of contact, dit is toch schandalig!!!!!!!!!!! ik betaal deze factuur dan
ook niet.
meteen weer geprobeerd om te bellen maar je komt er niet doorheen.
mijn man gaat morgen maar naar ziggo in alkmaar kijken of je daar
te woord wordt gestaan.
we zijn er helemaal klaar mee met deze puinhoop.
en het beeld van de kabel is niet om aan te zien.
ik kan iedereen dan ook digitenne aanraden van kpn schitterend beeld

PWVDB
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2008 13:49

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door PWVDB »

Begin augustus hing er een snelle jongen van Ziggo aan de telefoon. Hij had een prachtige aanbieding "Digitale TV" voor dezelfde prijs die we reeds betaalde. Nu had ik al wat bedenkingen bij Ziggo maar goed toch maar proberen.
De eerste twee maanden ging het prima tot opeens het beeld op zwart ging. De helpdesk gebeld, echter pas na drie dagen continue proberen iemand aan de telefoon gekregen. Het zou aan de smartkaart liggen, of misschien wel aan het modum. Even resetten was het antwoord. Echter het beeld bleef zwart. Na drie dagen kwam opeens de tekst: preview verlopen.
Opzich vreemd want ik had allang een bevestigingsbrief van Ziggo gekregen welk abonnement ik had gekozen en de wijzigingsdatum.
Nogmaals met Ziggo gebeld. Ik had geluk na 6 keer proberen een dame aan de telefoon gekregen. Deze stelde voor nogmaals mijn smartkaart te laten registreren, ze noteerde het nummer en alles zou binnen 48 uur geregeld zijn.

Nou kan iedereen denk ik wel raden wat er is gebeurd.... Helemaal niets!!! Gezien het feit dat ik er telefonisch nu helemaal niet meer doorkwam, een klachten mail gestuurd via hun website. Ook hier is geen reactie verder opgekomen. Nu probeer ik al enkele dagen weer te bellen maar steeds krijg ik het bandje dat je het later maar eens moet proberen. Zelf als je 's ochtends meteen belt of 's avonds vlak voor het sluiten van de helpdesk.

Conclusie je kunt op geen enkele manier contact krijgen met iemand die je kan helpen. Nu zie ik nog die beste man van Ziggo bij Radar in het programma zitten. Die stelde dat binnen twee weken alle klachten wel weggewerkt zouden zijn. Wat een onzin.
Wat tevens een nog kwalijker zaak is dat er blijkbaar helpdesk medewerkers van Ziggo (in de baas zijn tijd) op het Radar forum zitten met "goed advies".
Ik zou zeggen hoe durf je.z Zorg eerst een voor een professionele afhandeling van alle klachten.

Lagune83
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2008 14:48

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Lagune83 »

Ik kan het niet meer laten om hier een reactie te plaatsen na alles
wat ik hoor en lees over dat 'bedrijf' Ziggo. Wat een puinhoop, wat een zooi, wat een baggere service.. dit is niet normaal. Zo ga je niet met klanten om. Ze kunnen geen fatsoenlijke diensten leveren is de sterke indruk die je maakt. En dan wel reclame durven maken op tv....

Veel mensen vragen zich af of instanties als de Opta bijvoorbeeld niet eens kunnen ingrijpen bij dit 'bedrijfje'. (de titel bedrijf zijn ze simpelweg niet meer waard)

Wat zou er gebeuren als ALLE KLANTEN bedragen terugstorten via hun bank en dus gezamenlijk optrekken tegen dit zooitje wat Ziggo genaamd is? :!:

Zou dat geen signaal zijn? Want zo te merken mogen ze NOG STEEDS hun gang gaan met wanprestatie tegenover de klant, die in feite alle macht naar zich kan toe trekken door gezamenlijk op te treden. (nu lijken we haast machteloos)

corinavannorel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2008 15:11

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door corinavannorel »

Ik heb het helemaal gehad met ziggo.

zie onderstaande klacht die ik naar Ziggo heb gemaild vandaag:

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een kastje voor digitale televisie gekocht en ben ik via de winkel aangemeld bij jullie.
Bij thuiskomst geen beeld met jullie gebeld en kreeg ik te horen dat ik niet was aangemeld.
Ik terug naar de winkel en zij hebben mij laten zien dat ik wel was aangemeld ik weer bellen met jullie en een half uur later hadden we beeld.
we zouden twee weken proef hebben maar naar een aantal dagen weer geen beeld.
Weer gebeld met jullie bleek dat we binnen 5 dagen hadden moeten melden welk pakket we wilde hebben nou prima wij doorgegeven dat wij digitaal plus wilde hebben en een paar dagen later hadden wij weer beeld met twee maanden proef.wij hebben hier ook een bevestiging van ontvangen met activatiecode e.d.die op 2 november in zou gaan/zijn gegaan.
Afgelopen zaterdagavond hadden wij plotseling weer geen beeld. Wij zondag gebeld met jullie en toen vertelde een van uw medewerkers ons dat zij ons niet kon helpen wat al vreemd is want jullie als klantenservice zijn dagelijks en dus ook op zondag bereikbaar maar schijnbaar niet voor problemen!
Uw medewerkster vertelde ons dat ze kon zien dat we op 2 novemvber waren aangemeld voor digitale televisie maar dat we maandag even terug moesten bellen.
Ik vandaag gebeld krijg ik een van uw medewerkers aan de telefoon en die verteld tot mijn verbazing dat ons abonnement is opgezegd!!!!! en dat dat door onze dealer is gedaan??????????????waaromzou mijn dealer mijn abonnement opzeggen? normaal moet je zelf toch (het liefst aangetekend) opzeggen???
Hij heeft mij 10 minuten laten wachten om door te verbinden naar de afdeling wijzigingen en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken.
Ik maar weer terug gebeld kreeg ik een andere medewerker aan de telefoon mijn hele verhaal weer verteld en zij bevestigde dus ook dat het abonnement is opgezegd.
Ik vraag haar wanneer en door wie dat dan moet zijn gebeurd maar dat kon zij mij niet vertellen wat ik zeer vreemd vindt want er moet toch ergens op een bepaalde datum een opzegging zijn binnen gekomen want het lijkt mij dat aan de hand daarvan jullie een abonnement opzeggen?????
Ik vraag haar of zij mij weer kan aanmelden dan, ja dat kan wel smartcardcode, postcode e.d. doorgeven en rekeningnummer nou is het rekeningnummer van mijn man die niet thuis is en ik niet uit mijn hoofd weet wat zijn rekeningnummer is zegt uw medewerker dan kan ik ook niet verder aanmelden omdat ik een rekeningnummer nodig heb ik zeg haar kan je dat niet terug zoeken in onze 2 vorige aanmeldingen of in het systeem want wij hebben ook internet e.d. via jullie maar nee dat mag niet ivm fraude ofzo (vreemd want iedereen kan mijn rekeningnummer doorgeven want we hoeven nergens voor te tekenen qua incasso)
Dus ik moest weer ophangen omdat zij mij niet verder kon helpen zonder rekeningnummer.

Ik vindt het heel erg vervelend en zeer irritant dat wij al 4 weken bezig zijn om digitaal plus te krijgen maar er telkens weer iets gebeurd aan jullie kant waardoor wij tot nu toe nog steeds geen extra zenders hebben waar wij wel om hebben gevraagd!!!!!!!

Toen Ziggo bij het programma Radar kwam met alle klachten dacht ik nog waar hebben die mensen het over want qua internet e.d. heb ik nooit klachten werkt allemaal prima........ tot nu.
Ik snap nu waar al die mensen over geklaagd hebben en vindt het terecht nu ik het zelf heb ondervonden.

Ik hoop dat er iets met mijn klacht wordt gedaan en dat is zsm weer digitale televisie heb.

In afwachting van uw reactie.

Hoogachtend,



Ik hoop dat ik snel een reactie krijg want oehhhh ik krijg echt een te hoge bloedruk van Ziggo :evil:

corina

PWVDB
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2008 13:49

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door PWVDB »

Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Iedereen die problemen onder vind door toe doen van Ziggo moet gewoon zijn automatische afschrijving laten terugboeken.
Ik ga morgen meteen een rode stopzettings kaart op het postkantoor halen. Met duizenden anderen zijn we wel een partij tegen Ziggo Wie volgt???
[/b]

Lagune83
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2008 14:48

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door Lagune83 »

Mensen ga direct naar je bank en stel een blokkade in tegen Ziggo. Iedereen heeft gemerkt en gehoord dat banken bijvoorbeeld behoorlijk in de problemen komen als klanten ineens massaal hun geld weghalen, ditzelfde moet maar eens met Ziggo gebeuren!!

Het instellen van een blokkade via de bank is de snelste manier. Heb je bovendien van een maand terug nog steeds geen diensten van Ziggo gehad, laat vóór de blokkade eerst het bedrag terugstorten. Al die gedupeerden hoeven deze wanprestatie niet te pikken. En dan nog betalen ook voor dat gezeik?!

ER MOET EEN GEZAMENLIJKE OPTREDEN VAN ALLE KLANTEN KOMEN. NOGMAALS HIERVOOR HET OPROEP ALLEMAAL EEN BLOKKADE IN TE STELLEN VIA DE BALIE BIJ JE BANK.

renwel
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2008 10:32

Re: Problemen Ziggo

Ongelezen bericht door renwel »

Na de proefperiode bij Ziggo voor Z1 + Eredivisie Live zijn opeens alle digitale zenders verdwenen. De kaart om de smartcard te registreren en ons aan te melden is echter al weken geleden opgestuurd.
Gebeld, na 45 minuten wachten eindelijk iemand van Ziggo aan de lijn: ja inderdaad, de smartcard staat geregistreerd, maar uw abonnement staat niet geregistreerd, daarom hebt u geen digitale zenders + Eredivisie Live. We verhelpen het en binnen 48 uur is het geregeld.
Mooi niet dus, na 3 weken bellen en 5x een ander verhaal van de medewerker is het nieuwste verhaal nu dat er in het systeem van Ziggo een fout zit, waardoor sommige mensen - waaronder wij - niet aangemeld kunnen worden in het systeem. Mijn vraag is waarom dan die fout niet direct verholpen wordt in het systeem. Antwoord: ja daar ga ik niet over, daar gaat de afdeling X over, ik weet zelf ook niet waarom dat in al die weken nog niet gebeurd is. Wacht u a.u.b. maar weer een paar dagen af...... Nee ik ga geen valse beloftes doen, u moet maar afwachten. Belt u maar weer opnieuw als u over 1 week nog geen beeld hebt.
Wat een waardeloos incompetent bedrijf, veel praatjes maar geen resultaat. Wat ben ik blij dat we geen 3-1 pakket van Ziggo hebben genomen, maar telefoon en internet via XS4ALL hebben, dat is tenminste prima geregeld!!

Gesloten