LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Product niet te gebruiken, wel betalen!?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sellinglennon
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2009 19:10

Product niet te gebruiken, wel betalen!?

Ongelezen bericht door sellinglennon »

Onlangs bestelde ik een cam-module voor digitale tv. Ik heb toen nog gevraagd of ik het product mocht terug sturen wanneer mijn tv dit toch niet zou ondersteunen, daar twijfelde ik namelijk aan. (helaas vergeten de naam te noteren) Dat was geen probleem zolang dit binnen 7 dagen na ontvangst was. Helaas ondersteunt mijn tv het dus niet en heb ik gebeld met Ziggo om het product voor retour aan te melden. Helaas werd mij verteld omdat de smartcard reeds geactiveerd was, het product niet retour kan/mag worden gestuurd en dien ik dus te betalen voor een product dat ik niet kan gebruiken (€79,95). Dit lijkt mij nogal absurd, ik kan het product geenszins gebruiken en dien wel dat bedrag te betalen. Nogmaals stom dat ik die naam niet heb gevraagd maar dit lijkt mij toch niet de bedoeling, of wel?

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Product niet te gebruiken, wel betalen!?

Ongelezen bericht door elmo43 »

Wat je nog zou kunnen proberen is te bellen en dan de optie klachten kiezen.
Wellicht kunnen zij je misschien helpen de "gewone" medewerkers kunnen dit vaak niet, maar zou wel handig van ze zijn als ze dan melde dat via de klachtenlijn wel vaak iets geregeld kan worden.

diana v
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2010 12:43

Re: Product niet te gebruiken, wel betalen!?

Ongelezen bericht door diana v »

hai sellinglennon,
helaas heb ik hetzelfde meegemaakt met ziggo!ikzelf zei in eerste instantie dat deze module niet geschikt zou zijn voor onze nieuwe tv,maar een medewerker van ziggo beweerde van wel!dus heb ik me over laten halen om deze ook te nemen,het werkte dus niet,en heb telkens met ziggo moeten bellen,wat al heel irritant is...daarbij kwam ook nog dat onze splinternieuwe tv kapot ging en ik dus een monteur in moest schakelen.deze vertelde mij dat de ci+module helemaal niet geschikt was voor deze tv(!),toen heb ik weer met ziggo moeten overleggen,en het was geen probleem om hem terug te sturen,alleen moest ik (weer)wachten totdat hun de module ontvangen hadden,eerder kreeg ik de ontvanger niet..grrr...toen ze deze eenmaal ontvangen hadden,kreeg ik eindelijk de digitale ontvanger,en keken wij al geruime tijd naar digitale tv,en na enkele weken bleek tóch het bedrag van onze rekening afgeschreven.ik had het tnt bewijs al weggegooid,omdat ik dacht dat alles goed geregeld was...maar dat bleek niet zo te zijn,en ik heb nu geen poot meer om op te staan,omdat ze nu nog van mij verwachten dat ik het tnt nummer nog heb!?!?!?
dus met andere woorden,het is op z'n zachtst gezegd hopeloos!!!
ik ga nu nog maar proberen om een aangetekende brief te sturen,en hopen dat het alsnog opgelost wordt,maar ik weet bijna zeker dat dat niet zal lukken!

Gesloten