LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Ik vraag me af of ik schade kan verhalen bij KPN DIgitenne ofniet? Het gaat om de telefoonkosten en halvedag wachtend op TNTPost.
Dit is het verhaal. Vorige maand had ik een digitenne afgesloten voor mij vriendin. Twee dagen later bedenken we zich dat we geen digitenne willen hebben.
Toen belde ik naar servicedesk van digitenne. Half uur gewacht. Toen krijg ik te horen dat niet mogelijk is om de abo op te zeggen omdat de digitenne onderweg naar onze huis is. We moeten terug bellen wanneer we de digitenne in bezit hebben. Nou ok gewacht op Tntpost 4 dagen later hadden we de digitenne in ontvangen genomen.
De volgende dag meteen naar servicedesk gebeld. Kreeg een mevrouw aan de lijn en ze zal alles regelen en bevestiging per brief zal ontvangen. Na ruim een week op brief gewacht maar nog steeds niet gekregen, dus weer naar servicedesk gebeld kreeg te horen dat nog niet geregeld is. Toen ging ze meteen een afspraak voor me maken met retournummer. En de Select vracht zal vanavond tussen 18:00 en 21:00 langskomen. Had tot kwart over gewacht en weer gebeld naat servicedesk en toen kreeg ik te horen dat de afspraak wel gemaakt is maar opzegging nog niet gedaan. En kreeg te horen dat ik moet tot 21:00 wachten op tntpost. En nu is 21:30 en zie select nog niet verschijnen. Weer servicedesk aan de lijn kreeg mevrouw vanessa oostveen aan de lijn en zij was behoorlijk ontvriendelijk. Ik ben nu behoorlijk geirriterrd.
Kortom Kpn digitenne servicedesk is waardeloos en kan ik mijn kosten nu bij hun verhalen ofniet?
Btw de laatste

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door bprosman »

Twee dagen later bedenken we zich dat we geen digitenne willen hebben.
Als ik KPN was zou ik bij jou schade verhalen voor alle onnodig werk wat je ze laat doen :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door ciske »

Als het goed is staat er op de doos waarin digitenne zat een adres, als je die naar het postkantoor brengt en terug stuurt dan is er niks te wachten.

Je hebt als het goed is een begin abo , dus mag je binnen 30 dagen retour doen.

Denk niet dat je voor het bellen geld kan vragen.

MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Hahaha maar de reden dat we zich bedacht hadden, had te maken dat de buren slecht ervaring met digitnne heeft en de signaal is behoorlijk slecht. Door die verhalen willen we niet. En nu weten we hoe de buren zich voelen met onbeschoft servicedesk medewerker van kpn

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door ciske »

Tja als ik op het verhaal van Fikkie af ga , dan ken je zowat niks meer nemen.

Dus niet zelf ervaren maar op een ander afgaan?? wat een flut rede.

Als je het toch in huis hebt , waarom dan niet zelf ervaren of het wel of niet wat is?

MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Er zit geen adres op de doos en ook niet in boekje.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door ciske »

MinhTuan schreef:Er zit geen adres op de doos en ook niet in boekje.
Dat bestaat niet en anders staat het in je contract.

MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Nee dat niet we hadden zelf gezien bij de buren. Zo zijn we niet, niet afgaan van eenzijdig verhaal, maar ddordat we het zelf gezien.daarom besloten we om het niet te doen

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door ciske »

ciske schreef:
Als je het toch in huis hebt , waarom dan niet zelf ervaren of het wel of niet wat is?

Zal het nog een keer voor je neerzetten, waarom niet zelf uitproberen?

Je hebt 30 dagen de tijd om te beslissen. Ook als je het al hebt gebruikt.
Laatst gewijzigd door ciske op 14 dec 2011 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door snepke »

ciske schreef:
MinhTuan schreef:Er zit geen adres op de doos en ook niet in boekje.
Dat bestaat niet en anders staat het in je contract.
Als het goed is zit er een kaartje (briefkaart model)daar staat een retouradres op.
Zit in elke digitenne doos.
Niet in het boekje ,er zitten ook nog losse papieren in.

MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Ik heb die brief kaart niet, halve een opzegging kaart voor een andere provider maar niet voor kpn of digitenne. En in contract staat ook geen adres behalve die dure 0900 nummer. Nou tja zoals door mevrouw Vannesa Oostveen zei. Moet ik Selectvracht nog 1 dag geven, als vandaag dat ze niet langs kan komen dan komen ze morgen wel.
Dus ik denk dat ik ze nog een kans geeft om morgen op te halen zo niet dan geef ik hun de digitenne ook niet terug. Ik ga zelf niet meer bellen voor een afspraak. Als ze de digitenne terug wilt hebben dan moeten we mij zelf maar contact moeten opzoeken.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door snepke »

Dit is het adres.Zat er bij mij bij.

KPN Digitenne,
Antwoordnr 24505,
2490 VB Leidschendam.

maar je moet toch naar kpn bellen voor een retour nummer.

MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Bedankt. Nummer heb ik al gekregen en de afspraak staan voor vandaag gepland, maar ik heb nu sterk getwijfeld of ze een opdracht aan selektvracht gegeven had of niet. Zeker dat ik vandaag kreeg te horen dat ze wederom vergeten om mijn contract op te zeggen. Ik vraaf me af of ze dit express gedaan of niet zodat de eerste maand opzegbaar verloop en ik word dan vast aan een jaar contract. Maar gelukkig elke gesprek heb ik de naam van de medewerkers opgevraagd en genoteerd en gesprek werd ook opgenomen

MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Ik heb deze adres gevonden op internet, hij is anders dan die van jou. Welke is nu de juiste afres
Digitenne van KPN
Antwoordnummer 39
3330 VB Zwijndrecht

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zoals Snepke al aangeeft MOET je een retournummer hebben van KPN. Als je de doos terugstuurt zonder dat nummer, krijg over een maandje of 3 nog een gepeperde rekening van KPN wegens niet ontvangst retourzending.

En bewaar het bonnetje van de retourzending met het trackingnummer minimaal 5 jaar.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb dat adres gehad toen ik een huurtuner terug stuurde en belde voor een retournummer.
Toen heb ik gelijk het adres gevraagd

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door newmikey »

MinhTuan schreef: Dit is het verhaal. Vorige maand had ik een digitenne afgesloten voor mij vriendin. Twee dagen later bedenken we zich dat we geen digitenne willen hebben.
Dat is snel! U sluit een abonnement af, herroept dit vrijwel onmiddelijk en beschuldigd de leverancier vervolgens van slechte service? Je moet het lef maar hebben.
-Half uur gewacht.
-Had tot kwart over gewacht en weer gebeld

kan ik mijn kosten nu bij hun verhalen ofniet?
Welke kosten?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door ciske »

Welke kosten?
belkosten en dat terwijl TS op buren afgaat.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door newmikey »

ciske schreef:
Welke kosten?
belkosten en dat terwijl TS op buren afgaat.
Het was ook slechts een retorische vraag :twisted:

Zou natuurlijk kunnen dat TS niet nader definieerbare psychische restschade heeft opgelopen die voor vergoeding in aanmerking komt :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?

Ongelezen bericht door bprosman »

@Ciske,
belkosten en dat terwijl TS op buren afgaat.
Je hebt niet goed gelezen, TS zegt dit :

Nee dat niet we hadden zelf gezien bij de buren. Zo zijn we niet, niet afgaan van eenzijdig verhaal, maar ddordat we het zelf gezien.daarom besloten we om het niet te doen

Gesloten