Ik ben zo blij dat ik verlost ben van online
http://www.klachtenoplossing.nl/online/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slecht behandeld Ziggo
Re: slecht behandeld Ziggo
..............................
Er is 1.12 megabyte gedownload in 0.05 sec.
Tijdens de laatste 639.7 kilobyte was
de snelheid 203.83 Mbit/s.
Dat is 203826 Kbps. (24881 KB/Sec).
De maximum snelheid was 921.07 Mbit/s
gedurende een blokje van 127.9 kilobyte.
Dat is 921070 Kbps. (112435 KB/Sec).
[START DE TEST OPNIEUW]
http://www.coax.nl/tester/
Er is 1.12 megabyte gedownload in 0.05 sec.
Tijdens de laatste 639.7 kilobyte was
de snelheid 203.83 Mbit/s.
Dat is 203826 Kbps. (24881 KB/Sec).
De maximum snelheid was 921.07 Mbit/s
gedurende een blokje van 127.9 kilobyte.
Dat is 921070 Kbps. (112435 KB/Sec).
[START DE TEST OPNIEUW]
http://www.coax.nl/tester/
Re: slecht behandeld Ziggo
@ foxx
Mooie recensies, voor iedere beurs een provider Ziggo komt er prima uit.
http://www.bellen.com/nieuws/ipingtest- ... s-toe.aspx
Mooie recensies, voor iedere beurs een provider Ziggo komt er prima uit.
http://www.bellen.com/nieuws/ipingtest- ... s-toe.aspx
Re: slecht behandeld Ziggo
Ook ik ben slecht behandeld door Ziggo.
heb digitale televisie gehad van Ziggo en had daarbij ook de extra zenders voor kinderen.
Helaas deden die zenders het nooit op een hoop gepiep en gekraak na.
Heel veel gebeld en gemaild..
op de emails kreeg ik altijd een standaard mailtje terug met hoe je de ontvanger moest resetten etc.
en telefonisch werd ik afgekapt en ook werd er heel vaak beloofd terug te bellen dat is geen een keer gebeurd helaas.
ik heb getracht van al die maanden mijn geld terug te krijgen maar helaas tot op heden zonder succes.
inmiddels overgestapt naar iemand anders, waar ik gelukkgi wel heel erg tevreden over ben zowel over de kwaliteit van het product als over de klantvriendelijkheid..
heb digitale televisie gehad van Ziggo en had daarbij ook de extra zenders voor kinderen.
Helaas deden die zenders het nooit op een hoop gepiep en gekraak na.
Heel veel gebeld en gemaild..
op de emails kreeg ik altijd een standaard mailtje terug met hoe je de ontvanger moest resetten etc.
en telefonisch werd ik afgekapt en ook werd er heel vaak beloofd terug te bellen dat is geen een keer gebeurd helaas.
ik heb getracht van al die maanden mijn geld terug te krijgen maar helaas tot op heden zonder succes.
inmiddels overgestapt naar iemand anders, waar ik gelukkgi wel heel erg tevreden over ben zowel over de kwaliteit van het product als over de klantvriendelijkheid..
Re: slecht behandeld Ziggo
En het probleem lag niet aan uw toestel ? Misschien een hele oude televisie vaak liggen zulke problemen bij de mensen thuis: slechte bekabeling etc.Helaas deden die zenders het nooit op een hoop gepiep en gekraak na.
Heel veel gebeld en gemaild..
Re: slecht behandeld Ziggo
nee het lag niet aan het tv toestel dat dachten wee eerst namelijk maar ook op ons nieuwe tv toestel was het hetzelfde helaas.