LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service kpn DRAMA!!
slechte service kpn DRAMA!!
wij hebben nu al na 5 weken grote problemen met kpn (interactieve tv)
hierbij ons verhaal:
wij gingen overstappen van ziggo naar kpn omdat het scheelde met het maand bedrag.
toen ik dus de 1ste keer belde ging het eigenlijk al gelijk fout.
ik melde dat ik tv en internet wou hebben en we namen zo alle stappen door en d8 nou het is geregeld.en had opgehangen. ik d8 ineens he ik heb geen extra kastje voor onze slaapkamer tv dus belde terug met de vraag of het kon.
ja hoor dat was mogenlijk en liep met mij ook alle stappen door. toen zei hij ineens: ik zie dat u tv internet en bellen heb. dus ik nee dat kan helemaal niet!!! ik hoef geen huistelefoon meer. nou hij zal het veranderen en ik zou een overzicht sturen. ook kwam hij met de vraag: op wat voor naam moet het contract komen te staan. dus ik me vriends naam gezegt, toen zei hij dat klopt ook niet staat hier op jou naam. nou die gene heeft er een potje van gemaakt, dit had niet zo mogen gebeuren. u krijgt hiervoor een aardigheidje ( NOU W8 ER NOG OP) maar goed.
1,5 week later een brief van kpn.
met de factuur overzicht van welke dingen we afnemen.
wat zie ik ineens staan!!! PC-VEILIG ook dat hoefde ik niet me pc is al super veilig.dus hup WEER bellen. nou die gene snapte er niks van en had het volgens haar eraf gehaald.( dat moet nog blijken als we de rekening krijgen)
tv haperde dus ik bellen. ze gingen kijken wat ze gingen doen en ik melde dat er 2 weken geen tv wordt gekeken.
goed na 2 weken later gingen we op vakantie dus konden we geen tv kijken uiterraard. (inmiddels is onze vakantie dan de 1maand opzeg termijn verstreken)
goed wij thuis gekomen en toen begon de ellende weer! storing na storing.
kastje gaf meldcode 11 en 12. tv beeld bleef hangen ongelooflijke klere herrie uit het kastje. goed ik alles gerest en d8 nu is het over. helaas sinds we terug zijn is het 1 groot drama. je wordt van het kastje naar de muur gestuurt bij kpn.
zijn al verschillende metingen gedaan maar nee niks wat wijst op iets.
hun kunnen dus wel lezen dat we weinig verbindingssnelheid hebben maar er iets aan doen ho maar.
gisteren zou ik om half 7 s'avonds terug gebeld worden nou je raad het al, met bellen zijn ze niet de vlotste.
vanmorgen weer gebeld weer storing. nee de monteur belt u op.
en net idd belde die op gaan WEER een meting doen van 24uur. dus of te wel tv aan laten staan. ja ga echt vanacht niet met de tv aan zitten. en wie betaald de stroom IK. EN IK VIND HET ONVERANTWOORD.
dus ik zei ik wil een contract breuk. nouz egt tie man dat kost u dan €480,-.
ik zei dat vind ik belachelijk ZO DUUR jullie leveren niet goed. ik kan er ook niks aan doen dat ik 2 weken weg gaat en dat precies in de 1ste maand van gratis opzeggen zit. dus ik was/ben me laaiend.
wat voor mogenlijkheden zijn er voor mij (behalve betalen van de boete van 480,-)
mvg, een klant die dol graag weer terug wilt naar ziggo.
dan maar meer betalen maar wel een goeie service.
hierbij ons verhaal:
wij gingen overstappen van ziggo naar kpn omdat het scheelde met het maand bedrag.
toen ik dus de 1ste keer belde ging het eigenlijk al gelijk fout.
ik melde dat ik tv en internet wou hebben en we namen zo alle stappen door en d8 nou het is geregeld.en had opgehangen. ik d8 ineens he ik heb geen extra kastje voor onze slaapkamer tv dus belde terug met de vraag of het kon.
ja hoor dat was mogenlijk en liep met mij ook alle stappen door. toen zei hij ineens: ik zie dat u tv internet en bellen heb. dus ik nee dat kan helemaal niet!!! ik hoef geen huistelefoon meer. nou hij zal het veranderen en ik zou een overzicht sturen. ook kwam hij met de vraag: op wat voor naam moet het contract komen te staan. dus ik me vriends naam gezegt, toen zei hij dat klopt ook niet staat hier op jou naam. nou die gene heeft er een potje van gemaakt, dit had niet zo mogen gebeuren. u krijgt hiervoor een aardigheidje ( NOU W8 ER NOG OP) maar goed.
1,5 week later een brief van kpn.
met de factuur overzicht van welke dingen we afnemen.
wat zie ik ineens staan!!! PC-VEILIG ook dat hoefde ik niet me pc is al super veilig.dus hup WEER bellen. nou die gene snapte er niks van en had het volgens haar eraf gehaald.( dat moet nog blijken als we de rekening krijgen)
tv haperde dus ik bellen. ze gingen kijken wat ze gingen doen en ik melde dat er 2 weken geen tv wordt gekeken.
goed na 2 weken later gingen we op vakantie dus konden we geen tv kijken uiterraard. (inmiddels is onze vakantie dan de 1maand opzeg termijn verstreken)
goed wij thuis gekomen en toen begon de ellende weer! storing na storing.
kastje gaf meldcode 11 en 12. tv beeld bleef hangen ongelooflijke klere herrie uit het kastje. goed ik alles gerest en d8 nu is het over. helaas sinds we terug zijn is het 1 groot drama. je wordt van het kastje naar de muur gestuurt bij kpn.
zijn al verschillende metingen gedaan maar nee niks wat wijst op iets.
hun kunnen dus wel lezen dat we weinig verbindingssnelheid hebben maar er iets aan doen ho maar.
gisteren zou ik om half 7 s'avonds terug gebeld worden nou je raad het al, met bellen zijn ze niet de vlotste.
vanmorgen weer gebeld weer storing. nee de monteur belt u op.
en net idd belde die op gaan WEER een meting doen van 24uur. dus of te wel tv aan laten staan. ja ga echt vanacht niet met de tv aan zitten. en wie betaald de stroom IK. EN IK VIND HET ONVERANTWOORD.
dus ik zei ik wil een contract breuk. nouz egt tie man dat kost u dan €480,-.
ik zei dat vind ik belachelijk ZO DUUR jullie leveren niet goed. ik kan er ook niks aan doen dat ik 2 weken weg gaat en dat precies in de 1ste maand van gratis opzeggen zit. dus ik was/ben me laaiend.
wat voor mogenlijkheden zijn er voor mij (behalve betalen van de boete van 480,-)
mvg, een klant die dol graag weer terug wilt naar ziggo.
dan maar meer betalen maar wel een goeie service.
Re: slechte service kpn DRAMA!!
meneer kpn heeft net gebeld.
eerder als verwacht gelukkig.
heeft de storing kunnen ontdekken er is een storing in het modem
we hebben nu een afspraak staan met een monteur die langs komt.
dus ik hoop echt dat het opgelost gaat worden!!
eerder als verwacht gelukkig.
heeft de storing kunnen ontdekken er is een storing in het modem
we hebben nu een afspraak staan met een monteur die langs komt.
dus ik hoop echt dat het opgelost gaat worden!!
Re: slechte service kpn DRAMA!!
ik hoop het ook voor je maar heb je wel gevraagd of je die monteur moet betalen? dat je niet ineens voor een verrassing komt te staandaantje81 schreef: we hebben nu een afspraak staan met een monteur die langs komt.
dus ik hoop echt dat het opgelost gaat worden!!
Re: slechte service kpn DRAMA!!
Gisteren was er bij de VARA in het programma : RADAR een onderwerp over mobiel van KPN..dus veel misleidende teksten over contracten enz enzdaantje81 schreef:wij hebben nu al na 5 weken grote problemen met kpn (interactieve tv)
hierbij ons verhaal:
wij gingen overstappen van ziggo naar kpn omdat het scheelde met het maand bedrag.
toen ik dus de 1ste keer belde ging het eigenlijk al gelijk fout.
ik melde dat ik tv en internet wou hebben en we namen zo alle stappen door en d8 nou het is geregeld.en had opgehangen. ik d8 ineens he ik heb geen extra kastje voor onze slaapkamer tv dus belde terug met de vraag of het kon.
ja hoor dat was mogenlijk en liep met mij ook alle stappen door. toen zei hij ineens: ik zie dat u tv internet en bellen heb. dus ik nee dat kan helemaal niet!!! ik hoef geen huistelefoon meer. nou hij zal het veranderen en ik zou een overzicht sturen. ook kwam hij met de vraag: op wat voor naam moet het contract komen te staan. dus ik me vriends naam gezegt, toen zei hij dat klopt ook niet staat hier op jou naam. nou die gene heeft er een potje van gemaakt, dit had niet zo mogen gebeuren. u krijgt hiervoor een aardigheidje ( NOU W8 ER NOG OP) maar goed.
1,5 week later een brief van kpn.
met de factuur overzicht van welke dingen we afnemen.
wat zie ik ineens staan!!! PC-VEILIG ook dat hoefde ik niet me pc is al super veilig.dus hup WEER bellen. nou die gene snapte er niks van en had het volgens haar eraf gehaald.( dat moet nog blijken als we de rekening krijgen)
tv haperde dus ik bellen. ze gingen kijken wat ze gingen doen en ik melde dat er 2 weken geen tv wordt gekeken.
goed na 2 weken later gingen we op vakantie dus konden we geen tv kijken uiterraard. (inmiddels is onze vakantie dan de 1maand opzeg termijn verstreken)
goed wij thuis gekomen en toen begon de ellende weer! storing na storing.
kastje gaf meldcode 11 en 12. tv beeld bleef hangen ongelooflijke klere herrie uit het kastje. goed ik alles gerest en d8 nu is het over. helaas sinds we terug zijn is het 1 groot drama. je wordt van het kastje naar de muur gestuurt bij kpn.
zijn al verschillende metingen gedaan maar nee niks wat wijst op iets.
hun kunnen dus wel lezen dat we weinig verbindingssnelheid hebben maar er iets aan doen ho maar.
gisteren zou ik om half 7 s'avonds terug gebeld worden nou je raad het al, met bellen zijn ze niet de vlotste.
vanmorgen weer gebeld weer storing. nee de monteur belt u op.
en net idd belde die op gaan WEER een meting doen van 24uur. dus of te wel tv aan laten staan. ja ga echt vanacht niet met de tv aan zitten. en wie betaald de stroom IK. EN IK VIND HET ONVERANTWOORD.
dus ik zei ik wil een contract breuk. nouz egt tie man dat kost u dan €480,-.
ik zei dat vind ik belachelijk ZO DUUR jullie leveren niet goed. ik kan er ook niks aan doen dat ik 2 weken weg gaat en dat precies in de 1ste maand van gratis opzeggen zit. dus ik was/ben me laaiend.
wat voor mogenlijkheden zijn er voor mij (behalve betalen van de boete van 480,-)
mvg, een klant die dol graag weer terug wilt naar ziggo.
dan maar meer betalen maar wel een goeie service.
Maar er staat in de wet:
Als hun niet doen waar jij voor betaalt , mag je contract breuk plegen , maar je moet hun wel SCHRIFTELIJK op de hoogte brengen
WEL aangetekend opsturen zodat jij bewijs in handen heb ..
Want ik bel zekers geen 0900 nummers dat bekijken hun maar .
Er staat wel 0,10 eurocent perminuut , maar ze vergeten ook : plus de kosten van jouw MOBIEL
Re: slechte service kpn DRAMA!!
Wij hebben de ervaring met KPN dat er nooit goede service werd verleend en zijn inmiddels overgegaan naar een andere provider.
Re: slechte service kpn DRAMA!!
die ervaring heb ik ook dus ben ook binnenkort weg bij kpn,Willy.T schreef:Wij hebben de ervaring met KPN dat er nooit goede service werd verleend en zijn inmiddels overgegaan naar een andere provider.
Re: slechte service kpn DRAMA!!
tiptoo schreef:die ervaring heb ik ook dus ben ook binnenkort weg bij kpn,Willy.T schreef:Wij hebben de ervaring met KPN dat er nooit goede service werd verleend en zijn inmiddels overgegaan naar een andere provider.
Als iedereen die slechte ervaringen heeft met KPN opstapt zal het ze misschien duidelijk worden dat het zo niet langer kan.
Re: slechte service kpn DRAMA!!
Ik heb ook slechte ervaringen met KPN. Mij itv werkt momenteel erg slecht en valt regelmatig uit. Dan moet ik resetten en dan hopen dat het weer goed komt.
Ik heb vorige week meerdere keren gebeld, maar na een uitgebreid keuzemenu wordt de verbinding gewoon verbroken ('het is momenteel erg druk, probeert u het op een later tijdstip weer, de verbinding wordt nu verbroken')
Na de derde keer kreeg ik wel een medewerker aan de lijn. Deze vertelde me dat mijn telefoonkabel veel te lang was, dus dat was het probleem. Ik heb vervolgens de tv aan de andere kant van de kamer gezet en een kortere kabel gekocht. Na uitproberen bleek dat het probleem weer niet verholpen was. Dus toen heb ik KPN weer gebeld, en ja hoor..de verbinding werd na 2,5 minuten weer verbroken.
Ik heb vervolgens gemaild met de mededeling dat ik ga zoeken naar een andere provider dan KPN als het probleem niet snel wordt opgelost. Ik betaal liever een tientje per maand meer, dan zo behandeld te worden.
Ik heb vorige week meerdere keren gebeld, maar na een uitgebreid keuzemenu wordt de verbinding gewoon verbroken ('het is momenteel erg druk, probeert u het op een later tijdstip weer, de verbinding wordt nu verbroken')
Na de derde keer kreeg ik wel een medewerker aan de lijn. Deze vertelde me dat mijn telefoonkabel veel te lang was, dus dat was het probleem. Ik heb vervolgens de tv aan de andere kant van de kamer gezet en een kortere kabel gekocht. Na uitproberen bleek dat het probleem weer niet verholpen was. Dus toen heb ik KPN weer gebeld, en ja hoor..de verbinding werd na 2,5 minuten weer verbroken.
Ik heb vervolgens gemaild met de mededeling dat ik ga zoeken naar een andere provider dan KPN als het probleem niet snel wordt opgelost. Ik betaal liever een tientje per maand meer, dan zo behandeld te worden.
Re: slechte service kpn DRAMA!!
wel fijn dat er er nog meer mensen probleme hebben met kpn.
ook al wil je wel een goeie service maar die kunnen ze totaal niet bieden.
wat voor stappen hebben jullie verder genomen voor contract breuk!
hier ook weer een update.
monteur zou komen tussen 8 en 10.
goed snel gedouchd gegeten en w8ten dan maar..
het werdt al gauw kwart voor 10 en nee geen monteur.
goed ik ga bellen met de 0800 nummer van kpn.
ik moet de deur uit anders plan ik geen afspraak tussen 8 en 10.
nou mevr ik ga eens kijken.
goh wat raar zegt ze er staat idd genoteert een monteur voor vandaag maar hij is niet goed ingevoert.
ik zeg nou lekker dan vrije occhtend voor niks dus. ja sorry zegt ze hier kan ik niks aan doen.
goed nog eff kwaad geworden en ze zei nou vanavond tussen 18-20 komt er weer een monteur kunt u dan? ja hoor ik kan scheelt me een vrije dag weer voor niks.
ok ze had opgehangen en na 5 min weer me tel.
ja sorry mevr er is wat mis gegaan vanavond is er niemand!
wel morgen tussen 8-10 schik dat.
dus ik vertelde ik moet om half 10 de deur uit. dus eigenlijk geen optie. maar als je het noteerd dat ik dan weg ben is het prima. nou dat kon niet zei ze.
dus ik zei nou prima plan me maar in en ik bel om kwart over 9 waar die blijft. want ik ga weg! nou ze komen meestal voor 10nen hoor mevrouw dus zal niet nodig zijn. nou we zullen zien
wordt vervolgt
ook al wil je wel een goeie service maar die kunnen ze totaal niet bieden.
wat voor stappen hebben jullie verder genomen voor contract breuk!
hier ook weer een update.
monteur zou komen tussen 8 en 10.
goed snel gedouchd gegeten en w8ten dan maar..
het werdt al gauw kwart voor 10 en nee geen monteur.
goed ik ga bellen met de 0800 nummer van kpn.
ik moet de deur uit anders plan ik geen afspraak tussen 8 en 10.
nou mevr ik ga eens kijken.
goh wat raar zegt ze er staat idd genoteert een monteur voor vandaag maar hij is niet goed ingevoert.
ik zeg nou lekker dan vrije occhtend voor niks dus. ja sorry zegt ze hier kan ik niks aan doen.
goed nog eff kwaad geworden en ze zei nou vanavond tussen 18-20 komt er weer een monteur kunt u dan? ja hoor ik kan scheelt me een vrije dag weer voor niks.
ok ze had opgehangen en na 5 min weer me tel.
ja sorry mevr er is wat mis gegaan vanavond is er niemand!
wel morgen tussen 8-10 schik dat.
dus ik vertelde ik moet om half 10 de deur uit. dus eigenlijk geen optie. maar als je het noteerd dat ik dan weg ben is het prima. nou dat kon niet zei ze.
dus ik zei nou prima plan me maar in en ik bel om kwart over 9 waar die blijft. want ik ga weg! nou ze komen meestal voor 10nen hoor mevrouw dus zal niet nodig zijn. nou we zullen zien
wordt vervolgt
Re: slechte service kpn DRAMA!!
weet je wat ik ook zo jammer vind!
dat niemand van KPN reageert hierop.
durven ze niet!!!!!!!!!!
dat niemand van KPN reageert hierop.
durven ze niet!!!!!!!!!!
Re: slechte service kpn DRAMA!!
misschien komt ene Bram wel weer hier reageren je weet nooitdaantje81 schreef: dat niemand van KPN reageert hierop.
Re: slechte service kpn DRAMA!!
tiptoo schreef:misschien komt ene Bram wel weer hier reageren je weet nooitdaantje81 schreef: dat niemand van KPN reageert hierop.
Er zijn zoveel klachten dat ze een apart team moeten aanstellen om ze op te lossen als dat al mogelijk is.
Re: slechte service kpn DRAMA!!
Eigenlijk zouden we met alle tv-kijkers eens een keer moeten zeggen, klaar zo. en dan maar kijken wat ze doen. Een soort hongerstaking maar dan met tv ipv voedsel!
Re: slechte service kpn DRAMA!!
Lijkt me een goed plan, want zolang niemand enige actie onderneemt zal KPN het wel prima vinden allemaal.John778 schreef:Eigenlijk zouden we met alle tv-kijkers eens een keer moeten zeggen, klaar zo. en dan maar kijken wat ze doen. Een soort hongerstaking maar dan met tv ipv voedsel!