LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Flostory

Slechte service UPC

Ongelezen bericht door Flostory »

Wij dachten vorige week woensdag ons voetbalaanbod op tv te verkleinen. We wilden ons huidige aanbod van sport 1 en Eredivisie live verkleinen tot alleen Eredivisie live. Nu hadden we duidelijk gevraagd of dit kon alleen eredivisie live, dit kon en we zouden dan 7,50 euro besparen. Nu is het een week later en we kunnen inderdaad geen sport 1 meer zien, maar nu kunnen we ook geen Eredivisie live meer zien. Uit woede hebben we de UPC opgebeld (het nummer dat we te zien kregen ipv Eredivisie live). We kregen een man aan de telefoon en hij deelde ons mee dat we alles hadden opgezegd. Dit was voor ons nieuwe informatie, want we hadden duidelijk gezegd dat we alleen sport 1 wilden opzeggen. We vroegen hoe hij het probleem ging oplossen, maar hij zei dan moet u gewoon een nieuw abbonoment nemen. Oke en hij prijsde ons een abbonoment aan met alleen eredivisie live voor het zelfde bedrag dat wij eerst met de andere verkoper hebben afgesproken. Dit slaat natuurlijk nergens op, hoezo kan dat nu ineens wel? We zijn nog niet op dit aanbod ingegaan, want we vinden het niet netjes hoe UPC met haar klanten omgaat. We hebben nog gevraagd of we een klacht konden indienen. Dit kon hij zou ons door verbinden met de klachtenlijn en we vroegen nog hoelang het ging duren (eerste verbinding met hem duurde ook lang). Hierop antwoordde hij enkele minuten. Oke wij werden doorverbonden en ja gelijk bericht, "onze klanten service is bereikbaar van 8:00 tot 18:00". Nou en bedankt UPC!

berndv

Re: Slechte service UPC

Ongelezen bericht door berndv »

En gelijk heb je:
Flostory schreef:Uit woede hebben we de UPC opgebeld (het nummer dat we te zien kregen ipv Eredivisie live). !
Er wordt een fout gemaakt, 2 in plaats van 1 pakket is per ongeluk opgezegd. Dan zou ik ook gelijk uit woede bellen, want dan krijg je alles veel makkelijker gedaan.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Pffff.... kort lontje zeg, maar goed dat je voetbal op TV kijkt :wink:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Pffff.... kort lontje zeg, maar goed dat je voetbal op TV kijkt :wink:
:?: :lol:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Flostory::: jullie praten met z,n 2 door een telefoon ivm het voortdurend wij gebruik???????.

Wat is je probleem eigenlijk ? :lol:

Renske99

Ongelezen bericht door Renske99 »

en woest reageer ik:

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.

(nee ik ben niet van upc, gelukkig niet zeg)

Flostory

Ongelezen bericht door Flostory »

Har06 schreef:Flostory::: jullie praten met z,n 2 door een telefoon ivm het voortdurend wij gebruik???????.

Umh ja, wij zijn een gezin en als ik de telofoon gebruik om naar UPC te bellen spreek ik voor het hele gezin. Ons probleem was dat wij doordeweeks geen voetbal meer konden zien terwijl we er wel voor betaald hadden. En inderdaad waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar als dan iemand de telefoon opneemt en er helemaal niks aan wilt doen, dan is het toch wel logisch dat wij boos zijn?

Gelukkig snapt de UPC dit dan ook wel, want toen we de volgende dag weer belde met ons probleem begrepen ze het opeens wel. We zijn weer aangesloten en ter compensatie hebben we nog een maand sport1 en film1 erbij gekregen. Dit vinden wij dan ook wel netjes van UPC. Natuurlijk zijn we wel benieuwt naar 21 januari, want dan horen ze ons weer aftesluiten van alleen film1 en sport1.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Flostory schreef:
Har06 schreef:Flostory::: jullie praten met z,n 2 door een telefoon ivm het voortdurend wij gebruik???????.

Umh ja, wij zijn een gezin en als ik de telofoon gebruik om naar UPC te bellen spreek ik voor het hele gezin. Ons probleem was dat wij doordeweeks geen voetbal meer konden zien terwijl we er wel voor betaald hadden. En inderdaad waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar als dan iemand de telefoon opneemt en er helemaal niks aan wilt doen, dan is het toch wel logisch dat wij boos zijn?

Gelukkig snapt de UPC dit dan ook wel, want toen we de volgende dag weer belde met ons probleem begrepen ze het opeens wel. We zijn weer aangesloten en ter compensatie hebben we nog een maand sport1 en film1 erbij gekregen. Dit vinden wij dan ook wel netjes van UPC. Natuurlijk zijn we wel benieuwt naar 21 januari, want dan horen ze ons weer aftesluiten van alleen film1 en sport1.

Hebben we ook excuses aangeboden voor de trammelant ? :lol:

Gesloten