UPC heeft weer eens een klacht met de Horizon mediabox.
Gisteravond liep het beeld vast en geluid liep door. Ik heb de box eerst gewoon uitgezet en daarna opnieuw gestart.
Het probleem bleef zich voordoen dus toen de Box de firmware laten herstellen/resetten.
Toen kreeg ik wel beeld alleen gaf de box aan dat ik naar RTL 4 HD keek, terwijl dit gewoon de standaard SD versie van de zender was.
Dit was bij alle RTL kanalen het geval.
Toen de helpdesk maar proberen te bellen. Na ruim 50 minuten in de wacht te hebben gestaan weer zo een studentje die daadwerkelijk zo blond was dat ik mijn tijd niet eens meer ging verdoen.
Dus via facebook maar een reactie gevraagd bij UPC. En wat schets mijn verbazing? Ook daar komt weer zo een standaard reactie van reset de software van je box via..bla bla bla. En dit terwijl ik al van te voren precies aangaf wat ik allemaal al had gedaan om het probleem te verhelpen.
Toen ik weer vroeg "jullie hebben nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag of er nu problemen op de horizon box zijn", was de reactie van UPC: "Er is helaas niks bekend. Je kan het hier nog even controleren: http://www.upc.nl/klantenservice/actuel ... storingen/. Zo, niet kan je natuurlijk kosteloos terugkeren naar de oude situatie; via de klantenservice als UPC-telefonie abonnee gratis op 1200 met uw vaste telefoon, of 0900 15 80 (€ 0,03 per minuut)."
Dus in plaats van naar een oplossing te zoeken steekt UPC hun kop in het zand! Zo van "Oh jeetje iemand heeft een probleem en we weten niet hoe we het moeten oplossen dus dan maar naar de oude situatie terug?!" Dit slaat totaal nergens op en getuigt niet van de welwillendheid om het probleem op te willen lossen!
UPC moet dit probleem gewoon oplossen!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service UPC via Facebook!
-
simonvanderzee
Re: Slechte service UPC via Facebook!
Waarom overstap naar Horizon gemaakt ?.
Of de klantenservive bemand is met studenten betwijvel ik, evenmin weet ik niet of ze allemaal blond zijn, ook de servive diensten met respect bejegenen wil wel eens voor een oplossing zorgen.
ruim 50 min wachttijd lijkt me wel erg lang kam me voorstellen dat het lontje bij Ts ontploft is
Of de klantenservive bemand is met studenten betwijvel ik, evenmin weet ik niet of ze allemaal blond zijn, ook de servive diensten met respect bejegenen wil wel eens voor een oplossing zorgen.
ruim 50 min wachttijd lijkt me wel erg lang kam me voorstellen dat het lontje bij Ts ontploft is
Har06 schreef:Waarom overstap naar Horizon gemaakt ?.
Dat vraag ik mij ook steeds af, Har lach niet
TS , ga eens naar het upc/chello forum daar zitten medewerkers van upc op.
Ach Ciske je kunt er beter mee lachen dan erom huilenciske schreef:Har06 schreef:Waarom overstap naar Horizon gemaakt ?.
Dat vraag ik mij ook steeds af, Har lach niet![]()
TS , ga eens naar het upc/chello forum daar zitten medewerkers van upc op.
Har06 schreef: Ach Ciske je kunt er beter mee lachen dan erom huilen
ciske schreef:Har06 schreef: Ach Ciske je kunt er beter mee lachen dan erom huilenDat is waar , maar gelukkig heb ik geen horizon, bij mij draait het tot nu toe prima
laat maar draaien dan,
-
AppieHappi
Tsja , ik heb ook Horizon sinds Oktober en de eerste weken was het een drama. Na een hoop gebel en een paar software updates later draait het nu eigenlijk verbazingwekkend goed. Ik ben er wel achter gekomen dat het met je coax kabels en splitters veel kritischer komt dan met de "oude" UPC box. Het ding heeft toch echt wel een goed signaal nodig en de box zegt zelf dat het maar zo'n 30% is van wat het zou moeten zijn , als het ook maar iets minder is heb je al problemen.ciske schreef:Har06 schreef: Ach Ciske je kunt er beter mee lachen dan erom huilenDat is waar , maar gelukkig heb ik geen horizon, bij mij draait het tot nu toe prima
Alleen de wifi router functie in de box werkt niet echt zoals het zou moeten , het signaal is een paar meter verder/hoger al gauw erg slecht en verbinding met internet komt vaak niet tot stand. Ook als het wifi signaal op de laptop 100% is en je een meter van de box af zit.......
Om over die Cisco epc3925 modem / router nog maar te zwijgen.............is daar geen apart topic over ?